{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.003 visninger | Oprettet:

Hvad siger du til telefonsælgere? {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg blevet ringet op 10 gange af Forlaget Benjamin der vil sælge mig helst alle deres blade..

Hver gang takker jeg nej, og beder dem om ikke at ringe igen.. Men for hver gang jeg snakker med en sælger, bliver mit svar mere og mere irriteret.. I dag endte det med at han næsten med skælvende stemme fremstemmede et undskyld og farvel før jeg lagde på, men senere tænkte jeg over hvor super nederen det må være at være telefonsælger, især med sådan nogle svar som det jeg kom med.. Han passer jo trods alt bare sit job..

Kunne man ikke komme med en mere humoristisk måde at sige nej på?

Jeg synes selv den her er meget god, men hvad svarer i?
http://www.youtube.com/watch?v=hllDWSbuDsQ&feature=player_embedded

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad siger du til telefonsælgere?
  • #1   23. feb 2010 Svarer ikke. Lægger mobilen fra mig og laver dem snakke.

• #2   23. feb 2010 sig du ikke har tid til telefonsex lige nu .....

• #3   23. feb 2010 Har før sagt at jeg ikke har tid og om de ikke kan ringe igen. Efter 4 gang så gad de ikke mere smiley

• #4   23. feb 2010 Intet da mit nummer er beskyttet mod den slags stads, og det har det været i maaaaange år.

• #5   23. feb 2010 Jeg siger bare jeg har bladende på min arbejdsplads.

Så gider de ikke bruge tid på dig smiley

• #6   23. feb 2010 Du skal bare sige du ikke vil ha deres produkt, og gerne vil slettes fra listen... så bliver du ikke ringet op igen
    smiley

• #7   23. feb 2010 har selv været telefonsælger :)... og har endnu aldrig oplevet en humoristisk afvisning :D.

det system vi brugte der hvor jeg var, skulle vi selv trykke kunden ud af systemet hvis de ikke ønskede at blive ringet op igen, men nogen satte bare kunden som ikke svarendene eller ville ringes op sener, på trods af at de sagde nej, det var faktisk et større problem, både for os men også for firmaet. så bed dem om at slette dig bare forklar dem roligt at det nu er 10. gang du er blevet ringet op.

andre gange er det fordi folk har deltaget i flere konkurancer og dermed kommet ind i vores system flere gange da du SKAL give dem lov til at ringe til dig, så vil du undgå dem så deltag ikke i en masse gratis konkurancer UDEN at læse betingelserne først, man bliver virkelig overrasket over hvor mange man giver lov til at konktate sig, jeg tror engang jeg talte 20 firmaer jeg ville give lov til at ringe til mig!!!..

nå men det var lige lidt gode råd her fra :), men huske ligemeget hvor dum og træls en telefonsælger er så er det blot hans arbejde og ikke sikkert han kan gøre for at du bliver ringet op for 10. gang. men find gerne på sjove afvisninger til dem :), så har de lidt at snakke om derinde i pauserne istedet for de dumme trælse kunder, forsøg evt. at sælge dem et produkt selv :). tror jeg er min plan næstegang jeg får en i røret smiley

• #8   23. feb 2010 Man skal bare høre telefon sælgeren om han kunne tænke sig at høre hvordan en lastbil lyder når den bakker- så smider man på og hans tlf siger jo ja bip bip bip bip bip

• #9   23. feb 2010 nogen af dem er provisionslønnet, så bare stil en masse såørgsmål og brug så meget af deres til som muligt så gider de ikk ringe til dig en anden gang

• #10   23. feb 2010 dem fra forlaget benjamin, de får den største sviner, efter de har taget røven på mig, så får de det glatte lag, og jeg tror det har lykkes mig, at få fjernet mit nr da jeg ikke har fra dem i laaaaaang tid....

til de andre siger jeg konen ligger lige klar i sengen, så det er et meget dårligt tidspunkt.

• #11   23. feb 2010 Det er kun dem der ikke kan arbejde i netto der bliver telefonsælger..

• #12   23. feb 2010 Prøv følgende:

Dig: "Jeg har ikke tid - jeg er lige ved at ordne noget"
    Sælger: "Ok, kan jeg låne din kone/kæreste?"
    Dig: "Nej - det er hende jeg er ved at ordne"

• #13   23. feb 2010 "Må jeg få dit privatnummer, så ringer jeg enten imorgen tidlig kl 0600 eller i morgen aften kl 1800"

Så plejer de at blive lidt stille og sige undskyld forstyrrelsen

• #14   23. feb 2010 Fair forsikring ringede en overgang næsten dagligt til mig.. Endte med at jeg en dag bad dem ringe mig op på et andet nummer hvorefter jeg gav dem nummeret til Kolding politi ..Hørte aldrig fra dem igen

Heroppe i Norge er det ice.net der ringede.. Den var ret simpel medarbejderen brugte over 30 min på at finde ud af at jeg ikke kunne få net fra dem pga. jeg kun havde boet i Norge et par mdr... Man skal åbenbart have boet heroppe i 3 år for at være kredit værdig

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #15   23. feb 2010 lorte firmaer

det ene firma skylder mig en stor kokkekniv, men regningen ku de nok sende...

så er der nogen der ringer fra de der telesnydere så får de satme skældud på første række.

satme ingen der skal ringe mig ubegrundet, og SLET ik når manden spiser

• #16   23. feb 2010 Siger som regel: Nej tak.. Og lægger på.. Men har hemmeligt nr både til fastnetten og mobilen.. Så her ringer de ikke..

Synes egentlig ikk det er træls de vil sælge mig noget det er værre når jeg tager tlf og siger "Det er Anna" Så siger de "Hej Anna - er din mor eller far hjemme?"

Ehhhm.. Det er så mig eller.. ja..

• #17   23. feb 2010 Plejer bare at sige "Et øjeblik", og efterlader så telefonen på bordet...

• #18   23. feb 2010 uh jeg spørge ind til produktet og lyder heeellltt vildt intraseret.. og så når de siger, skal vi bare sende dig det?.. siger jeg NÆH... men det er måske fordi jeg ikke har bedre at gi mig til smiley haha..

typisk bliver de sure eller os prøver de nærmest forfra smiley haha

• #19   23. feb 2010 gør ligesom lille-dennis fra 100fm:

"Skal vi se hvem der kan lægge på først"?
    Dut dut dut .....

• #20   23. feb 2010 Prøvede engang at en sælger ringede og næsten med det samme sagde jeg nej tak, men han blev bare ved med hans salgstale. tror jeg sagde pænt nej tak tre eller fire gange, og så slog det klik for mig. bliver som regel ikke tosset, med jeg skal lige love for han fik nogle ting at vide.
    Jeg var så sur at selv konen aldrig har set mig så arrig. hun blev helt bange for mig :o)

Men at sådan en nar ikke vil godtage et nej tak. jeg kunne selvfølgelig bare have smidt på men det er jeg for høflig til :o)

Det er jo deres arbejde, så syntes det er flabet bare at lade dem vente eller lade dem tale og så sige nej tak når de er færdige. man kan faktisk godt sige nej tak på en pæn måde.

• #21   23. feb 2010 Jeg har bare meldt mig fra listen over folk de må ringe til. Undrer mig at folk hidser sig sådan op over telefonsælgere når man bare kan vælge det fra ligesom reklamer med posten.

• #22   23. feb 2010 De gange Ekstrabladet har ringet, har jeg bare sagt nej tak...

Og når de så spørger hvorfor, er det jo bare at sige man holder BT udelukkende pga Garfield... Og det har EB jo ikke...

Den har jeg da brugt et par gange...

• #23   23. feb 2010 Ligger telefonen op til mine højtalere. Og skruer derefter op for en ordentlig spand musik.
    Så kan de lære det. smiley

• #24   3. mar 2010 Det skulle så tage 8 dage før de ringede igen.. Og det er selvom jeg bestilte Bilmagasinet på nettet for et par dage siden.. Lidt billigere end hvad telefonsælgerne kunne tilbyde i øvrigt..

Kommentér på:
Hvad siger du til telefonsælgere?

Annonce