{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.084 visninger | Oprettet:

Fra mekaniker til kølemontør.?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..:)

Jeg er uddannet mekaniker, men kølemontør har altid facineret mig, er der nogen der ved hvor lang tid det vil tage mig og blive kølemontør når jeg er uddannet mekaniker..??? har søgt mange steder men kan ikk finde noget info synes jeg

på forhånd tak.. T.D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra mekaniker til kølemontør.??
  • #1   5. apr 2010 mener det er 1½ år. Men følger lige med i tråden går selv med de tanker

• #2   5. apr 2010 oki.. det var jo ikke så galt..:) men kunne godt bruge lidt info...

• #3   5. apr 2010 Uden nogen som helst viden om jobbene. Kan man ikke blive kølemontør uden uddannelsen når du er mekaniker. Man bruger hænderne i begge fag.

• #4   5. apr 2010 nej det er jeg godt klar over..:) men jeg skal vel ikke tage kølemontør udd. på 4 år når jeg har udd som mekaniker... mener der er noget nedsættelse eller nogle andre regler så...

• #5   5. apr 2010 Jeg tror ikke der er noget nedsættelse, med mindre du har noget teori som kan give dig merit.

Jeg er selv igang med Maskinmester og har overvejet sammeting, hvis der ingen jobs er til juni når jeg er færdig. Vi har haft et helt semester med køleteknik, og har været eksamen i faget. Jeg mener at have set vi kan få autorisation.