{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rest skat
  • #1   26. apr 2010 jeg lader mit køre til næste år og har hævet skatten, så betaler det sig selv, men mit var kun på 2k ..

• #2   26. apr 2010 ja kan du godt

• #3   26. apr 2010 du kan overfører 18500 til næste år. hvis du skylder mere end det får du et par girokort smiley

• #4   26. apr 2010 cut and paste fra Skat's hjemmeside:

Fra 1. januar i det følgende år skal du betale en dag-til-dag rente af restskatten, når du vælger at lave en frivillig betaling. Det kan du gøre frem til 1. juli. Hvis du ikke laver en frivillig betaling, vil SKAT efter 1. juli opkræve restskatten - plus et procenttillæg.

og:

Har du ikke betalt hele din restskat for 2009 inden 1. juli 2010, bliver restskatten indtil 18.300 kr. plus procenttillæg indregnet i din forskudsskat for 2011. Du behøver altså ikke at foretage dig noget, hvis din restskat er under dette beløb.

og:

Restskatten over 18.300 kr. skal du betale, sammen med et procenttillæg, på tre indbetalingskort, som SKAT sender til dig i løbet af august. Beløbet skal betales i 3 rater i september, oktober og november 2010. Hvis du har fravalgt at få årsopgørelsen på papir, får du ikke automatisk tilsendt indbetalingskort.

Kommentér på:
Rest skat

Annonce