{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  campingvogn/dhb/prøveplader:)
  • #1   30. apr 2010 Tror jeg ikke de bliver glade for

• #2   30. apr 2010
    Prøveplader er jo ikke en tilladelse til at du kan køre på vejen med den.. det er jo for at du kan transportere den fra A til B.. eller PRØVE bilen.. (ved salg osv)

De er ikke glade for det..

• #3   30. apr 2010 hvis nu der er en der skal kigge på den dernede til evt. salg?

• #4   30. apr 2010 Tror folk har misforstået..

De tror vidst det er bilen der skal have plader på smiley

• #5   30. apr 2010 Prøveplader er jo ikke en tilladelse til at du kan køre på vejen med den.. det er jo for at du kan transportere den fra A til B.. eller PRØVE bilen.. (ved salg osv)

jamen så tranpotere han den jo osse fra a til b

• #6   30. apr 2010 man kan da leje prøver plader, så det er tilladet og flytte en campingvogn. hjemmefra og til en campingplads,

det er jo sådan set det han gør. at han kun skal være der 2-3 dage, er jo sagen udvekommend.

• #7   30. apr 2010 Kan man ikk bare smide en rød trekant på og sørge for lyset virker og så bare kun køre 30 km/t evt med et stort gult blink på taget.

• #8   30. apr 2010 Tillad mig at Uddybe..
    Prøveplader er jo ikke en tilladelse til at du kan køre på vejen med den.. det er jo for at du kan transportere den fra A til B.. eller PRØVE bilen.. (ved salg osv)

Med fra A ->B er det naturligvis hvis man har solgt den og den skal ud til køber, eller hvis den skal på et værksted eller lign..

Selvfølgelig kan man ikke smide prøveskilte på sin Campingvogn og køre afsted ud og Campere.. (som jo i bund og grund er hvad du skal) Så ville ALLE jo køre med prøveplader på deres Campingvogn...

Men kig da i færdselsloven hvis du er i tvivl..

• #9   30. apr 2010 Ellers kig på Dansk Camping union..
    det FØRSTE link på Google da jeg skrev "Prøveplader Campingvogn"

http://www.dcu.dk/campisterimellem/showPost.asp?forumPostGuid=149522&submenuid=0&menuid=0&AreaGuid=2287

• #10   30. apr 2010 Opel Driver - Det er IKKE tilladt.. at der er mange der sikkert gør det skal jeg ikke kunne udtale mig om.. men nu tror jeg der er Væsentlig flere fra SKAT til Dhb, end der er på de danske Camping-pladser..

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 925
    #11   30. apr 2010 Jeg har selv været på motorkontoret for at spørge om man må bruge prøveplader til transport til en campingplads, og svaret var naturligvis nej.

• #12   30. apr 2010 Man er vel fri stillet til at køre sit køretøj på prøveplader ligemeget hvilket det er hen til et salgs sted eller marked hvor der er mulighed for at sælge det ?

Der er INGEN der kan sige det skal være solgt før man flytter det

• #13   30. apr 2010 Det er jo ikke en campingplads men DHB som er et klart marked for salg af hvilket som helst køretøj

• #14   30. apr 2010 pacs H -
    Så vidt jeg er informeret skal man betale for at have en salgsstand på DHB..?

Men faldt lige over dette:

Der er 8 anvendelsesmetoder:

1. Afprøvning og indstilling af nyt køretøj eller køreprøve i anledning af reparation (ikke tilkørsel)
    2. Demonstration for køber ifølge dennes anmodning
    3. Demonstration for forhandler
    4. Afhentning/udbringning af køretøjet i anledning af reparation eller salg
    5. Nødvendig kørsel i forbindelse med registrering eller godkendelse af køretøjet
    6. Overførsel af køretøjet til anden forhandler, andet udsalgssted, udstillingssted eller lager
    7. Kørsel med importeret køretøj fra grænse/havn, til stedet hvor det skal registreres, eller til importørens bopæl (virksomhed)
    8. Andre formål - Arten angives

• #15   30. apr 2010 ja men man skal vel ikke ha en stand for at sælge ens bil/campingvogn/motorcykel/scooter/havenisse?

Kommentér på:
campingvogn/dhb/prøveplader:)

Annonce