{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Har folk for meget fritid? {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det HVER gang man skal have en bil på BG, opretter et album eller hvad det nu kan være herinde så skal der ALTID være nogen der kommentere det negativt..

Så længe reglsættet fra BG er overholdt kan man vel lade tasterne blive i ro?

Det er ok at spørge om flere billeder eller tekst til en bil men så længe der er de antal billeder der SKAL være og teksten er kort og fattet så skulle det jo være nok.. og så afviser folk bilen?

Har folk ikke andet at gå op i?

Jeg undres!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har folk for meget fritid?
  • #1   10. maj 2010 REPOOOOSTT!!!!!

• #2   10. maj 2010 med mine arbejds tider, kan man jo kun have for meget fritid ! smiley men ja, folk afviser alt for meget der inde!

• #3   10. maj 2010 Ikke noget nyt, sådan har det altid været.. lev med det smiley

• #4   10. maj 2010 troede stadig jeg var på baboom! smiley så det hedder her inde ;D

• #5   10. maj 2010 Præsic derfor jeg ikk gider og sætte fler af mine biler på BG.....

• #7   10. maj 2010 synes det er spild af min og andres tid.. ! Såmænd derfor om så det er REPOOOSSSTTTTT eller intet nyt så er jeg da MEGA træt af de latterlige kommentar der kommer..

• #8   10. maj 2010 Henrik.. Jeg er enig men nogle gange er det nødvendigt.. Feks jeg har lige lavet et foto album med rusten på min bil der er til salg.. Det forstår folk så åbenbart ikke hvorfor det ligger der med mindre jeg skal have lavet rusten?

Kan folk ikke tænke selv eller skal mænd have hjælp til alt efterhånden?

• #10   10. maj 2010 Jeg synes nu aldrig der er de store problemer hvis folk rent faktisk lytter til de råd der gives og gør lidt ud af bil-oprettelserne.

Ja, der er mange der går i små sko med at godkende. Men der er edermame også mange der ikke gider bruge mere end 5 sekunder på en biloprettelse, og bliver sure over at folk ikke gider bruge 5 sekunder på at godkende dem bagefter.

• #11   10. maj 2010 Det er et galleri, og hvis man ikke kan overkomme at lægge flere end 5 billeder ind, så må man hellere helt lade være.
    5 usle mobilbilleder = afvist

Snup en kiks

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #12   10. maj 2010 Pia

har noget af gøre med dette er et galleri, og de krav er MINIMUMS krav

lig mærke til dem der gider tage gode billeder,

1 af motor
    min. 2 af kabine
    og minimum er af hver vinkel af bilen,

så har man allerede 7 billeder, og på et galleri hvor man vil vise sin bil, er det vel ikke for lidt forlangt at de fleste brugere tænker sådan ?

vi prøver få reglerne lavet lidt bedre og mere klare, men den slags tager tid

• Snoopy

#13   10. maj 2010 det er min mening, og ikke bg's

• #14   10. maj 2010 brian:for hvad ?skriv evt pb

• #15   10. maj 2010 http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=193329

En rigtig god oprettelse, den kommer helt sikkert ind med alle de gode billeder.

• #16   10. maj 2010 Lige netop bil-galleri. Så gør det heller ikke noget at man lige overvejer lidt det man smider på.

Hvis man bruger et mobil kamera fra 84 som har været tabt i en skål med sovs, i modlys og bilen forøvrigt lige er kørt igennem en pløjemark og holder inde i en hæk kan man nok forestille sig at der ikke er mange der synes det er fedt at kigge på. smiley

Man burde nok i forbindelse med oprettelses-processen lave en guide til hvad man bør gøre med nogle eksempler. Desuden er det lille vindue med bileder der afventer godkendelse heller ikke specielt smart. Der kunne eksempelvis godt laves noget med at biler man allerede har godkendt eller afvist ikke listes...

• #17   10. maj 2010 Pind: lol.... ja der har vi jo et glimragende eksempel på det nonsens man skal se på.

• Snoopy

#20   10. maj 2010 porsche

som HA'er røre jeg slet ikke ved stemme systemet, men derfor må jeg vel gerne have min egen mening ?

så det behøver du skam slet ik belære mig om !

du kan ikke se jeg tilføjede MIN mening og IKKE bg's, men det står der altså

• #22   10. maj 2010 Hvis nu folk har en skrammel kasse og et dårligt kamera så lad dem da ha det!!!!!!

Der skal da være plads til ALLE det er desværre ikke alle har råd til at kører i en FED Porche og Ejer et spejl reflex kamera.. ?

Jeg synes det er SÅ nedværdiget når der IKKE er plads til alle på et åbent forum..

Hvis der kræves 5 billeder JA så er det 5 billeder.. Der er ingen krav om hvor eller hvordan de skal være taget! Og så længe der IKKE er det så kan folk sætte 5 billeder ind af deres bil som de vil.. Det kan man ikke afvise noget som helst på-..

Nogle folk har måske haft deres bil et par dage og desværre ikke stiller med en spin dóktor grad til at beskrive bilen..

De profiler der side op og side ned er skrevet omkring en bil hopper jeg let og elegant over da jeg ikke har 3 timer til at læse om 1 bil..

DET ER BILER IKKE EN DATING SIDE!!!

HVIS man vil vide mere om en bil så må folk sgu godt nok skrive en PB til vedkommende..

Jeg synes det er FINT at man giver RÅD og VEJLEDNING men det er jo langt fra det der sker?

• #23   10. maj 2010 Hvis man ikke kan finde ud af at tage nogen skarpe billeder, og skrive noget info om sin bil, så er man ikke seriøs.
    Det kræver ikke en uddannelse at vide noget om sin bil, det kommer helt af sig selv hvis man har interessen, hvis man ikke har interessen så er man gået forkert, for her handler det om biler.
    Hvis man er interesseret og intet ved om biler, så kan man spørge i forum, se andres biler (som HAR fyldestgørende info), oprette et fotoalbum, eller læse diverse emner i forum, ved at bruge den udmærkede søgefunktion.
    Og så kan man finde en masse info på nettet også.
    Et ok kamera kan købes for under 1k.

Stop tuderiet, og lav en ordentlig oprettelse.

• #24   10. maj 2010 Hvad er det du mener folk skal være seriøse om og hvor står det henne? Jeg kan umiddelbart ikke finde de krav du stiller op?

At det er DIN personlige mening ja den kan du jo så pakke sammen da det ikke står i kravene når man opretter de forskellige ting.. Det skal du lige huske..

At du har tiden og doktor graden i viden om din bil, jamen tillykke med det .. Du skal bare ikke kan det over på andre.. Det er DER forskellen er på dig, mig og andre..

• #25   10. maj 2010 Jeg kan garantere for at jeg skal kaste det over på andre, hvis jeg vil se noget info på en bil og billeder, og søger på den, så vil jeg ikke spilde min tid på at se på en dårlig oprettelse, uden info og et par elendige billeder af en udkneppet markræsbil.
    Jeg er ikke alene med den mening, og det er nok derfor at sådan noget skidt bliver afvist.

• #26   10. maj 2010 Kan du så ikke købe en bokse bold i stedet for det går ud over andre?

Synes det er en syg mentalitet at have.. Kan vitterligt ikke se hvad det kommer dig ved hvad andre gør eller rettere ikke gør?

Så er du vel også typen som sender klage til kommunen hvis naboens græs er 1 mm højere i forhold til din egen..?

Måske man skulle få sig en fritids interesse?

• #28   11. maj 2010 Hørt!!!!

• #29   11. maj 2010 husk nu, at det er brugerne der bestemmer. <b>Vejledningen</b> der angiver mindst 5 billeder, er kun en vejledning - det vil altså altid være op til brugerne. Synes brugerne der er online ikke at de 5 billeder er nok, så bliver bilen ikke stemt ind, og så må man jo prøve at efterleve de krav der stilles på tidspunktet.

Kommentér på:
Har folk for meget fritid?

Annonce