{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.652 visninger | Oprettet:

Rune T
Rune T
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 28

privat nr. = politiet {{forumTopicSubject}}

dav BG. blev ringet op af privat nr. to gange i går aftes, er det politiet? eller er det bare en myte at de ringer med privat nr? ved nemlig ikke lige hvad de skulle med mig hehe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  privat nr. = politiet
  • #1   25. maj 2010 de ringer med hemmeligt nr, men derfor er det jo ikke sikkert det lige er dem der ringer smiley

• #2   25. maj 2010 Da jeg blev ringet op af dem var det privat nummer. Men det kan jo også bare ha' været en anden?

• #3   25. maj 2010 Alle numre er vel private - er det hemmeligt nummer du mener?

• #4   25. maj 2010 kan lige så meget vel være, det er telefonsælgere, de ringer også hemmeligt, eller en af dine venner/veninder, eller sågar tlf.fis smiley

• #5   25. maj 2010 Er du lidt parnoid eller små kriminel ?

• #6   25. maj 2010 hver gang jeg bliver ringet op af folk med hemmeligt nummer er det cops... eller? smiley

• Rune T
    Rune T Tilmeldt:
    maj 2007

#7   25. maj 2010 er ikke kriminel, var bare ikke ved telefonen da de ringet. skulle heller ikk mene jeg har lavet noget smiley

• #8   25. maj 2010 Politiets mobil telefoner og private linier ringer ud med hemmeligt nummer.
    Man kan også få det man kalder et "Opkald" på mobilen, hvor der hverken står privat numemr eller hemmeligt nummer, men bare "opkald" dette kan man med stor sandsynelighed regne med er et opkald fra udlandet da der ved indrigs opkald uden oplyst nummer altid vil stå enten privat nummer eller hemmeligt nummer.

Men ja det kan altså være andet end Politiet der ringer med hemmelig nummer :o)

• Rune T
    Rune T Tilmeldt:
    maj 2007

#9   25. maj 2010 brabus: så var muligvis udenlands opkald for der står kun "opkald" smiley

• #10   25. maj 2010 jeg ringer os med hemmeligt nummer smiley

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #11   25. maj 2010 viasat plejer ringe mellem 20-22

hemmeligt nummer

• #12   25. maj 2010 følgende er gældene ved en oprining til din mobil og der står en af følgende ting i displayet.

"Opkald" = Udenlandsk opkald
    "Privat nummer" = udeladt nummer eller hemmeligt opkald inden for DK.
    "Hemmeligt nummer" = udeladt nummer eller hemmeligt opkald inden for DK.

"XXXXXXXX" (X = Vilkårlige tal) = opkald fra en som gerne vil vise dig sit nummer :o)

• #13   25. maj 2010 er da blevet ringet op af politi'et før og der var der vist nummer... :S

• #14   25. maj 2010 Damn de ringer mange gange til mig så.... smiley

• #16   25. maj 2010 Hvis man bor et af de steder hvor taxa ringer når de er på adressen så er det også hemmeligt nummer

• #17   25. maj 2010 Jeg tager den ALDRIG når det er hemmeligt nummer, var ved at blive sindsyg af alle de sælgere der ringede til mig på et tidspunkt. Og så går jeg jo heller ikke ligefrem og forventer et opkald fra politiet smiley

Men lyder som om du har lavet noget hvor du forventer et opkald derfra? Siden du overhovedet får lavet den kobling, hemmeligt nr = police. PANIK!

• #18   25. maj 2010 HustlerKathrine $, hmm sikke en attitude.. der er mange virksomheder der ringer fra hemmeigt nummer fordi deres omstillngsanlæg ikke kan klare andet..

Man er da total paranoia over et eller andet, hvis man er bange for at tage sin telefon, bare fordi der ikke står et nummer..

• #19   25. maj 2010 Hospitaler ringer også hemmeligt nr.

• #20   25. maj 2010 Shit , hvad gjorde i inden mobiltelefoner og "vis nummer" telefoner ?!

Så er det vist heller ikke være ...

Hjemmeplejen ringer iøvrigt også med hemmeligt nummer , ligesom alt andet i kommunen .. Banker osv gør det samme ..

• #21   25. maj 2010 du siger da bare hallo, når du tager den, hvis de spør efter dig, siger du bare ham kender jeg ikke, du må have ringet forkert.

• #22   26. maj 2010 Det sjove er at denne "DU SKAL FANDME IKKE RINGE MED HEMMELIGT NUMMER" epedimi er opstået KUN fordi mobil selvskaberne har valgt i deres software at kalde det "hemmeligt nummer" når folk ringer og nummeret vel og mærke ikke blvier vist, der er netop tale om at visse omstillings centraler ikke kan formidle nummeret videre da der er flere interne numre og det har intet med at ringe fra hemmelig nummer at gøre, men fordi mobil selvskaberne i deres software udvikling har valgt at der på displayet skal stå hemmeligt nummer når numemret ikek kan vises, så tror mange at det i 10 ud af 10 tilfælde altid er et bevidst valg fra opringeren om at personen ikke skal kunne se deres nummer og dette er ikke tilfældet og der er også mange andre grunde til at udelade sit nummer netop pga. man ikke ønsker en direkte kontakt tilbage via det nummer der ringes ud fra eks. men det betyder jo ikke at folk ikke vil stå ved hvem de er og hvor de ringer fra eks.

Det er dejligt at kunne se hvem der ringer, men det er altså ikke en menneske ret at kunne se på forhånd hvem der ringer, det er jo tilladt at tage telefonen og spørge til hvem det er, fordi de mder rigner til dig, ved jo nok ligesom godt at det er dig de prøver at få fat på smiley

Hva så med breve, afviser i også dem ved postkassen hvis ikke der står afsender på :o) jow jow. og bumelum :o)

Den gang inden mobilen og de digitaliseret centraler kom hvor vis nummer ikke var noget der eksisterede, der fik folk da snakket fint sammen alligevel, jeg kendte i hvertfald ikek nogen som konsekvent ikke havde telefon fordi de jo aldrig kunne vide hvem det var der ringede til dem :o) haha

Vi er så skide forvente her i DK og totalt vanedyr, er noget blevet givet gratis eller givet som en service og så blvier fjernet igen, så føler vi det er en menneskeret at klage over at noget er taget fra os som om at det var en mennekseret og et krav at kunne gøre brug af disse services og gratis ydelser :o) jammen sådan har det altid været, ja og hva så, nu er det slut ærgeligt ja, men livet går videre og tænk nu på det som at det var en fed periode med god service og ikke som om at noget har sjålet noget som tilhørte dig :o)

• #23   26. maj 2010 Jeg kan huske en tid helt uden display på telefonerne, ville i så helt have ladet være med at tage telefonen den gang...

Kommentér på:
privat nr. = politiet

Annonce