{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Malerhjerne........... {{forumTopicSubject}}

122 km/t er altså for meget til at en maler kan nå at reagere på 4 katastrofeblink! Så han faneme få nogen til at køre for sig når han har inhaleret af materialerne!

Det er simpelthen alt for billigt sluppet, gad vide om han overhovedet fik nogen klip!
Gad vide om han selv ville synes 8.000 er prisen for hans mor,far og søster?
Malerhjerne,sgu...........

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Malerhjerne...........
  • #1   13. jun 2010 Hvad fabler du om?

• #2   13. jun 2010 Allan R er det dig der har malerhjerne???

• #3   13. jun 2010 Ja nu vi snakker malerhjerne har du så ikke glemt et link eller resten af historien for det giver ikke meget mening uden!

• #4   13. jun 2010 Man straffer heller ikke vejtræer, for at slå folk ihjæl i trafikken - så hvorfor straffe noget der har mindre intelligens?

• Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 195 Svar: 586
  • Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    dec 2004

#7   13. jun 2010 Hov var sgu for langsom smiley

• Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    dec 2004

#8   13. jun 2010 Det må sgu da være straf nok at han skal leve med at ha kørt de 3 ihjel. Jeg kan ikke se hvorfor han skulle ha en hårdere straf??

• #9   13. jun 2010 Tror han har fået straf nok i forhold til at han skal leve med at have slået en familie ihjel resten af hans liv... Han har jo 'kun' kørt 12km/t for hurtigt, hvilket jeg tror ca 0.01% af brugerne herinde kan sige de ikke har gjort før!!

• #10   13. jun 2010 Hun kan da bruge nødsporet.. Stakkels maler at skulle leve med det resten af livet..

Det er straf nok i mine øjne..

• #11   13. jun 2010 HARTMANN$:

Jeg kan fornemme at du prøver at nå frem til en eller anden pointe, men hvilken?

• #12   13. jun 2010 Ja han overskred fartgrænsen med svimlende 12 km/t - Han er jo for syg, hold da op.....

• #13   13. jun 2010 jo det er helt sikkert fordi han har inhaleret en masse vandbaseret maling at han fuldstændigt overså de blinklys,,, helt klart,, dum dum malerlærling..
    må forbyde det vandbaseret maling ved lov,,, slår folk ihjel..

• #14   13. jun 2010 det er rettere synd for malerlærlingen som nok ikke kan tage sin uddannelse færdig på grund af traumer og alt det pis.

man køre sku da ikke langsomt på ydersporet med havariblink tændt.

stakkel

• #15   13. jun 2010 Hvad fanden laver hun også derude, det kunne squ være hvem som helst, det kørte i den "maler-spand" - brækker mig over jeres hellighed. Somom han gjorde det med vilje.!

• #16   13. jun 2010 har nu mest ont af ham. man køre sku da ikke med lav fart ude i ydersporet så kunne de da have kørt i nødsporet

• #17   13. jun 2010 Kvinden har vel også brudt færdselsloven eller hva? Kan ikke huske reglerne med det, men skal man ikke trække ind når man er langsomtkørende?? Så 100% lærlingens skyld er det vel ikk!!

• #18   13. jun 2010 Hvis man er ved at overhale med den tilladte hastighed, så skal man jo ikke trække ind.

• #19   13. jun 2010 Der kom linket så! Så Le Mans og glemte det, sorry!
    Jeg mener bare at man kan sgu da kigge fremad når man kører og så kan man da ikke undgå, ja jeg ved sgu ikke hvad han lavede.............

• #20   13. jun 2010 Når man kører motorvejskørsel vil jeg mene at man med 110kmt skal være ekstra opmærksom i trafikken. Alle som har kørt motorvejstrafik ved at forholdene kan ændre sig på meget kort tid.. så burde maler lærlingen have set katestrofeblinket? Ja... Gjorde han det med vilje? Nej, højst sansyneligt ikke, og derfor må straffen også afmåles derefter. Vil mene at straffen som er udmålt i denne sag er en kende for lav.. men med udgangspunkt i et uheld mener jeg ikke man skal straffe ham som eksempelvis en spritbillist.

Ja gu kørte moren uforsvarligt, men det gør ikke at den unge gut ikke skal være opmærksom i trafikken. Det er for mig ikke de 12kmt der spiller nogen rolle.

• #21   13. jun 2010 HOLD AFSTAND, meget vigtig del af uddannelsen til billist!!!!

• #22   13. jun 2010 Hmm, 122 km/t, ja hold da op en fartoverskridelse.... hvor står der forøvrigt noget om og det var i en 110 eller 130 km/t zone? og ja hun havde havari blink på, men seriøst er i aldrig blevet overraskede over en "pludselig" kø eller langsomt kørende trafik på motorvejen....?
    Seriøs det er sku tragisk for både familei, pårørende og for den stakkel der kørte op i dem....
    men shit happens, selvom det er absolut tragisk så blir lærlingen sq da aldrig hel igen i sig selv.....

• #23   13. jun 2010 Shit happens, og nå ja, der dør 3 mennesker, hvis det er din indstilling til dine medmennesker håber jeg ikke jeg møder dig i trafikken!

• #24   13. jun 2010 Allan> hvis du nu læser hvad jeg skriver ordentligt er det jo heller ikke bare shit happens.....
    det er da uden tvivl ABSOLUT tragisk hvad der er sket, men ligefrem at skabe lynch stemning overfor lærlingen dur sku heller ikke har den absolutte største medfølelse for familien det er gået ud over, og føler i den grad med dem... Mistede en søster under lignende omstændigheder for år tilbage..... om han har været uopmærksom eller ej er ikke til at vide da jeg ikke var med i bilen. mener bare at forholdende lynhurtigt kan ændre sig på motorvejen og kører man der til dagligt ved man det. Man behøver kun at være uopmærksom 1 sek. det er alt. Vil sku gerne møde den hellige sjæl der aldrig mister den fulde koncentration bare et sek. men han/hun kører bil, for det er sku umuligt....!
    og har forøvrigt ikke mere ondt af lærlingen end familien på nogen måde....

• #25   13. jun 2010 Rigtigt rigtigt, men jeg ved bare fra mig selv at 8.000 det er sgu da ikke en straf, har jeg lært noget idag? Ja, det koster 8 kilo at slå 3 mennesker ihjel i trafikken! Det er da ikke en lærestreg, det er mindre end de totale omkostninger for ambulance, politi, læger, sygehus osv + evt psykologhjælp til alle implicerede!
    Hvorfor kører jeg 290 på min mc? Fordi jeg kan og der endnu ikke er sket noget! Der er ingen konsekvens ved noget i DK og det irriterer mig!
    Den dag jeg vælter og skal i rullestol vil folk også synes det er synd for mig, men det er det ikke, jeg har jo selv været med til at øge risikoen for at det skete!
    Hvis man sætter sig ud i en bil og tror det er en stue man skal sidde og slappe af i, så er der risiko for at det går galt, så som jehovas vidner siger, VÅGN OP når i er i trafikken, den nemmeste måde at overleve på!

• #26   13. jun 2010 enig meeen nu er der sku i min verden en helvedes til forskel på 122 km/t på motorvejen og 290.....
    men forstår sagtens hvad du mener....
    Er nu helt sikker på budskabet er nået frem til ham hvad enten han havde fået 800.000 eller 8 kr. i bøde.
    bøden er da af ingen betydning for hans lærestreg?
    Og lad nu være med at misforståå hvad jeg skriver ik smiley

• #27   13. jun 2010 Sæføli

Kommentér på:
Malerhjerne...........

Annonce