{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Syge mennesker? {{forumTopicSubject}}

Hej idag sad jeg sammen med en kammarat og spiste is, så sad der to gutter og snakkede, jeg lagede mig til at høre lidt:

Så siger den ene : hold kæft man jeg savner og at være i fængsel, jeg savner virkelig ham rasmu fængselsbetjenten og vennerne , så siger den Anden: Jeg fucker det her system ,jeg vil også ind og nyde mig en god ferie golfbanen styrketræningen gratis tandlæge alt var luksus og vi fik penge hvert uge haha , jeg har forevejen depression så jeg stikker bare en gør mig sur. ER DE SYGE ELLER ER FÆNGSEL I DANMARK VIRKELIG SÅ GODT?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syge mennesker?
  • #1   16. jun 2010 Vi har jo potentiel morder rendende på gaderne. Hvem vil rejse herfra sammen med mig til den næremeste sikker zone??? Grønland?

• #2   16. jun 2010 Hvad er der så godt ved at være indespærret i sådan et stramt rum ? Og uden alle dine venner og evt. bil osv. ?
    Det kan godt være de får penge men de skal også knokle for at få dem.

• #3   16. jun 2010 Du skal ikke spørge mig jeg har sku aldrig set en fængsel!!! Gud beskytte mig for fængsel miljø og dettes befolkning Amin

• #4   16. jun 2010 Jeg har hørt, at det virkelig ikke skulle være ret meget anderledes end en streng efterskole fra en jeg kender.. Men ja, der er sgu noget galt!

• #5   16. jun 2010 Fængsel med golfbane?? det kan da højst være mini-golf...!

• #6   16. jun 2010 Haha.. Jeg tvivler på det er GUD der har beskyttet dig.. det er nok nærmere dig selv.. ;o)

Der sku ikke nogle fængsler der er golfbaner i.. Og deres penge er ikke meget.. men de har det bedre end de gamle på plejehjemmet, det er da sikkert.. de har det nok lidt for godt, tv, playstation osv. Men jeg er sku glad for det ikke er mig der er i fængsel..

• #7   16. jun 2010 Åbent fængsel er ligesom en stor sommerlejr hvor man bare ikke må hoppe over hegnet.. Folk spiller playstation, xbox eller styrketræner, ser dvd film, og tager noget pis på de andre der sidder på ens afdeling. Laver god mad til aften og griller om sommeren. Desuden er der fælles udgang til biografen, stranden osv. en gang imellem. Det er vist pisse hyggeligt hvis man ellers kan finde ud af at opføre sig ordentligt og dem man sidder sammen med er nogle flinke gutter.

• #8   16. jun 2010 er ikke engang løgn, har en på mit arbejde der siger det samme, hun havde nærmest en ferie da hun sad inde sagde hun, og det var 6mdr...og hun blev ikke træt af det

• #9   16. jun 2010 Hvad havde i forestillet jer ????

At man blev et bedre menneske af at komme bag en låst dør og ikke se et menneske i flere år, ligesom det var i gamle dage???

• #10   16. jun 2010 De har det skam alt for godt inde i en fængsel.. en af mine kammier sad i et åbent fængsel

Han kunne spille computer med internet, han kunne træne, masser af samvær med de andre ud og gå 3 gange om dagen. 3 retter måltider hver dag og fest hver weekend.. han snakkede os om at komme tilbage.. han havde uden for fængslet en 30 kvm lejlighed og knap nok råd til mad. ingen internet dog havde han hans frihed men han sku betale for tandlæge og kommunen var på nakken af ham mht arbejde..

sæt det op i forhold til en pensionist der ikke rigtig kan klare sig selv.. max 1 gåtur om dagen skal selv betale for tandlægen, samværs besøg 1 gang i ugen og bliver ikke skiftet...

• #11   16. jun 2010 Hehe.. Hvis man savner fængslet, er det ikke fordi fængsel er godt, så er det fordi man virkelig har et sølle liv.
    Bevares, i et åbent fængsel kan der da godt være nogle hyggestunder, men det kommer nu mest af menneskets forbavsende gode evne til at tilpasse sig og få det bedste ud af hvad omgivelserne har at tilbyde.

Og det er vigtigt at huske på, at det hedder frihedsberøvelse. Så straffen er at man skal undvære sine nærmeste, sin tilværelse o.s.v. at man f.eks. ikke kan gribe ind når nogen man holder af er kede af det o.s.v.
    Straffen er ikke at man skal sidde i et koldt stenrum, få dårlig mad, dårligt helbred og diverse følgesygdomme.
    Hårde fængsler, giver hårde kriminelle, det er der mange eksempler på, ude i den store verden.

• #12   16. jun 2010 Henrik N - er det bedre at folk begår kriminalitet for at de kan komme ind og få ferie ? Det kan godt være at isolation ikke gør dem til bedre mennesker, men forhåbentlig afskræmmer det dem fra at gøre det igen.

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #13   16. jun 2010 i Renbæk åbne fængsel,. har de usynligt hegn rundt om grunden

hvis de går forbi det usynlige hegn koster det 3 mdr ekstra.

WTF hvis de vil ikke har råd til et hegn kan fagerne vel bygge et smiley

• #14   16. jun 2010 Lars K : Når folk kommer igen og igen i fængslerne er det slut med de åbne fængsler, og i de lukkede er det alstå ikke altid lutter lagkage.

Giver Brian V fuldstændig ret i at hvis folk savner fængslet, så er det sgu fordi at de har et sølle liv udenfor....

Jeg har selv siddet inde i 4 år, og kan da indimellem godt savne det kammeratskab man havde og tiden til at træne osv. men at være ude i friheden og have tid til min søn det slår sgu alt.

• #15   16. jun 2010 Ja for det første findes der ikke golf baner i fængslerne...

og ja der er mange der ryger tilbage i fængslet, fordi at de ikke kan finde ud af det, herude... der stilles pludselig krav til dem og der er en masse ting der skal ordnes...
    Det er ikke alle der kan håntere det udenfor hegnet..
    Og ja de har det godt i de danske fængsler, specielt hvis vi sætter dem op imod dem i udlandet.....Men en ting er fælles for dem alle, og det er at deres frihed, er berøvet fra dem..

Narkomaner og hårde/langtidsfanger er dem der desværre kommer igen og igen..

• #16   16. jun 2010 der blev skrevet at der ikke var/ er golfbaner i fængslet.... dermed ikke nævnt noget om at man ikke tager på udflugter!

Kommentér på:
Syge mennesker?

Annonce