923 visninger
|
Oprettet:
Syge mennesker? {{forumTopicSubject}}
Hej idag sad jeg sammen med en kammarat og spiste is, så sad der to gutter og snakkede, jeg lagede mig til at høre lidt:
Så siger den ene : hold kæft man jeg savner og at være i fængsel, jeg savner virkelig ham rasmu fængselsbetjenten og vennerne , så siger den Anden: Jeg fucker det her system ,jeg vil også ind og nyde mig en god ferie golfbanen styrketræningen gratis tandlæge alt var luksus og vi fik penge hvert uge haha , jeg har forevejen depression så jeg stikker bare en gør mig sur. ER DE SYGE ELLER ER FÆNGSEL I DANMARK VIRKELIG SÅ GODT?
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 73 Svar: 300
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 8 Emner: 1 Svar: 131
Det kan godt være de får penge men de skal også knokle for at få dem.
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 73 Svar: 300
maj 2007
Følger: 49 Følgere: 47 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 558
jul 2006
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 197 Svar: 3.267
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 75 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 4.063
Der sku ikke nogle fængsler der er golfbaner i.. Og deres penge er ikke meget.. men de har det bedre end de gamle på plejehjemmet, det er da sikkert.. de har det nok lidt for godt, tv, playstation osv. Men jeg er sku glad for det ikke er mig der er i fængsel..
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 837
maj 2006
Følger: 100 Følgere: 101 Biler: 6 Emner: 461 Svar: 7.921
sep 2008
Følger: 44 Følgere: 20 Biler: 11 Emner: 71 Svar: 448
At man blev et bedre menneske af at komme bag en låst dør og ikke se et menneske i flere år, ligesom det var i gamle dage???
okt 2007
Følger: 28 Følgere: 28 Biler: 1 Emner: 93 Svar: 636
Han kunne spille computer med internet, han kunne træne, masser af samvær med de andre ud og gå 3 gange om dagen. 3 retter måltider hver dag og fest hver weekend.. han snakkede os om at komme tilbage.. han havde uden for fængslet en 30 kvm lejlighed og knap nok råd til mad. ingen internet dog havde han hans frihed men han sku betale for tandlæge og kommunen var på nakken af ham mht arbejde..
sæt det op i forhold til en pensionist der ikke rigtig kan klare sig selv.. max 1 gåtur om dagen skal selv betale for tandlægen, samværs besøg 1 gang i ugen og bliver ikke skiftet...
okt 2004
Følger: 61 Følgere: 63 Biler: 6 Emner: 86 Svar: 1.984
Bevares, i et åbent fængsel kan der da godt være nogle hyggestunder, men det kommer nu mest af menneskets forbavsende gode evne til at tilpasse sig og få det bedste ud af hvad omgivelserne har at tilbyde.
Og det er vigtigt at huske på, at det hedder frihedsberøvelse. Så straffen er at man skal undvære sine nærmeste, sin tilværelse o.s.v. at man f.eks. ikke kan gribe ind når nogen man holder af er kede af det o.s.v.
Straffen er ikke at man skal sidde i et koldt stenrum, få dårlig mad, dårligt helbred og diverse følgesygdomme.
Hårde fængsler, giver hårde kriminelle, det er der mange eksempler på, ude i den store verden.
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 79 Svar: 4.141
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
hvis de går forbi det usynlige hegn koster det 3 mdr ekstra.
WTF hvis de vil ikke har råd til et hegn kan fagerne vel bygge et
sep 2008
Følger: 44 Følgere: 20 Biler: 11 Emner: 71 Svar: 448
Giver Brian V fuldstændig ret i at hvis folk savner fængslet, så er det sgu fordi at de har et sølle liv udenfor....
Jeg har selv siddet inde i 4 år, og kan da indimellem godt savne det kammeratskab man havde og tiden til at træne osv. men at være ude i friheden og have tid til min søn det slår sgu alt.
jul 2009
Følger: 77 Følgere: 72 Biler: 2 Emner: 29 Svar: 307
og ja der er mange der ryger tilbage i fængslet, fordi at de ikke kan finde ud af det, herude... der stilles pludselig krav til dem og der er en masse ting der skal ordnes...
Det er ikke alle der kan håntere det udenfor hegnet..
Og ja de har det godt i de danske fængsler, specielt hvis vi sætter dem op imod dem i udlandet.....Men en ting er fælles for dem alle, og det er at deres frihed, er berøvet fra dem..
Narkomaner og hårde/langtidsfanger er dem der desværre kommer igen og igen..
jul 2009
Følger: 77 Følgere: 72 Biler: 2 Emner: 29 Svar: 307
Syge mennesker?