{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Euro'en
  • #1   15. jul 2010 NEJ TIL EURO'EN..

Jeg ved ikke hvornår der kommer en afstemning, men når den kommer, så bliver det et nej fra mig. smiley

• #2   15. jul 2010 Skal ikke ha euro, vi bor i danmark! Så skal kronen være dansk.
    Det næste er at de begynder på alle skal snakke engelsk!

• #3   15. jul 2010 Stemmer os helt klart nej!!

• #4   15. jul 2010 Jeg skal fandeme heller ikke dele valuta med et europa, hvor en lang række lande er tæt på statsbankerot..

• #5   15. jul 2010 Kan slet ikke se hvorfor Danmark er med i EU...

Synes de burde melde sig ud og så kan de jo bare lave så mange udlændingestramninger som de vil uden at tage hensyn til EU Reglerne...
    Synes bare danmark burde være et land for sig selv kun med danskere...
    Et land uden udvikling smiley

Ironisk ment..

Ville helst klart stemme ja til Euro'en

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 925
    #6   15. jul 2010 Afstemningen kommer når en siddende regering beslutter sig for det. Det sker nok ikke lige det næste års tid, men når den økonomiske situation engang er vednt, kan vi nok se frem til at skule til urnerne

• #7   15. jul 2010 Klart JA til Euroen

Danmark er et af de dyreste lande i EU. Hvis vi får € bliver alting billigere pga EUs prispolitik. Momsen vil falde og afgifter forsvinde, for EU vil kunne bestemme at vi skal have samme moms og afgifter som andre lande.

Dette kan blandt andet betyder Billigere biler!

Desuden er det da noget forældet fis at sige at KRONEN ER DANSK - BAAAAA Hvis det er det bedste modstanderne kan komme med er vi snart med i Euroen. Desuden er hver mønt og seddel jo speciel fra land til land.

Det er vist kun et spørgsmål om tid hvornår vi betaler med € - Jeg gætter på 2012

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#8   15. jul 2010 I forhold til hvad meningsmålingerne siger, så har der i lang tid (flere år) været ret dødt løb mellem ja og nej-sigerne, men problemerne i sydeuropa (læs; især Grækenland) har vidst givet nejsigerne lidt luft i målingerne.

Personligt er jeg temmeligt meget i tvivl om hvad jeg vil stemme. Jeg er fuldstændig ligeglad med kronen som symbol. Hvis vores møntfod er det eneste rigtige symbol vi har for danskheden, så har vi sgu spillet fallit.

Jeg vil meget heller have, at vi får en ordentlig afklaring omkring hvad der er økonomisk fordelagtigt for Danmark, og så vil jeg stemme efter hvem der nu engang har de bedste argumenter

• #9   15. jul 2010 Det er jo den danske regering der bestemmer momsen. ikke EU.

• #10   15. jul 2010 Krigslund.
    Tror du skal se meget meget længere før politikerne for overbevist os om at det er en fordel!
    Vi har simpelthen en alt for stærk nationalånd smiley og jeg stemmer helt klart nej! Det bliver ikke federe hvis alle kan kører rundt i audi, bmw osv. så bliver det bare kedeligt som i tyskland!

• #11   15. jul 2010 De europæiske "U-lande" Grækenland og Østlandenes nedtur har ikke påvirket Euroen nævneværdig da den er så stærk. Så det er der sgu ikke hold i....

JA til Euroen og billige biler!

• #12   15. jul 2010 Ja Jesper H - I øjeblikket er det DK regering der bestemmer. Men hvis vi er med i EU kan de have indvirken på vores momspolitik (det prøver de jo allerede)

• #13   15. jul 2010 KREO - Ja UHA det er kedeligt - haha

• #14   15. jul 2010 Stadig Nej fra mig. smiley

• #15   15. jul 2010 Et andet eksempel er renterne

I DK har vi i øjeblikket langt højere rente end alle andre EU lande fordi vi skal låne i kroner og ikke Euro.

Her sætter nationalbanken renten markant højere end andre EU lande for at skumme mere fløde...

• #16   15. jul 2010 KREO smiley

Så hellere køre rundt i en gammel spand. smiley

• #17   15. jul 2010 krigslund vi er jo med i eu

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#18   15. jul 2010 @ Krigslund

Krisen i Grækenland har påvirket tilliden til Euroen, og det er nu engang den der er afgørende for en folkeafstemnings udfald. Derudover så er Euroen jo faktisk faldet under krisen

• #19   15. jul 2010 danmark er samtidig et af de bedst lønnede lande og lønnen vil derfor blive sænket i forhold til euroen og den danske krone, og derved vil alting blive dyre hvis vi sammenligner nuværende løn med den danske krone og "eurolønnen" med euroen

• #20   15. jul 2010 Laier - Ja selvfølgelig er vi med i EU det er jo EUROen vi snakker om

Michael N - Enig... Men den falder jo på ingen måde så det er noget der kan mærkes. Ikke som Dollar eller Pund

• #21   15. jul 2010 Nå Boys jeg har fri.....

Husk at stemme JA til Euroen smiley

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#22   15. jul 2010 @ Mackie A

At indfører euro som møntfod vil ikke ændrer på de danske lønninger. - Lønningerne er nu engang ikke fastsat fra politisk hold, og EU har derfor ingen indflydelse på vores løn

• #23   15. jul 2010 Krigslund

Moms-politik ligefrem? Det er vidst et ord du selv har opfundet.

• #24   15. jul 2010 Det er da det eneste rigtige,hvorfor skal vi ikke bare kunne handle med de andre lande ,uden at vi skal veksle om osv.Og euroen er en rigtig stærk møntenhed.
    så klart skal vi stemme ja til euroen

• #25   15. jul 2010 Den eneste fordel, jeg vil få ud af euroen er at jeg er fri for at veksle valuta, når jeg skal ud og rejse. Jeg skal gerne fortsætte med og veksle valuta, frem for at sætte vores lands økonomi over styr. Undrer det nogen, hvorfor Grækenland, Spanien osv kæmper med deres økonomi.

Jeg kan huske dengang Spanien havde pasetas. Der var det noget ved og tage på ferie i Spanien. Nu tager turisterne til Thailand, fordi det koster en slik og leve dernede.

Jeg stemmer nej til euroen, så længe mit blod ruller i mine årer.

• #27   15. jul 2010 Jeg er spændt på og se, hvordan det kommer til og se ud, når de Østeuropæiske lande kommer med i euroen.

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#29   15. jul 2010 @ Dennis C

Grækenland kæmper ikke med deres økonomi på grund af Euroen. Deres problemer skyldes, at de har ført en fuldstændig sindsyg politik, hvor der slet ikke var sammenhæng mellem statens indtægter og udgifter. Det er problemer som de ville have haft uanset hvilken møntfod de benyttede sig af

• #30   15. jul 2010 Kronen er ikke juridisk låst til euroen, det er kun aftale vi har med EU, og så fordi det gavner os, i og med at der ikke bliver spekuleret i vores valuta.

Jeg er imod euroen fordi den ikke vil give os nogen fordele, kun mere indblanding og magt fra EU's side, hvilket ikke er godt.

Personligt synes jeg at de skandinaviske lande burde melde sig ud af EU, og gå sammen i en fælles nordisk union, ala EU, bare uden taberlandene. Hehe..

Kommentér på:
Euro'en

Annonce