{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

Penge bliver mindre værd {{forumTopicSubject}}

Sidder og tænker på at euro'en og dollaren bliver mindre værd.

Det vil sige, at de millionære som har en stor bunke penge i banken, de kan bare sidde og kigge på deres penge blive mindre værd. Her tænker jeg så: Hvorfor omsætter de ikke deres penge til danske kroner og får dem sat i en dansk bank og har dem der i sikkerhed? :o)

Den danske kroner bliver vel ikke på nuværende tidspunkt mindre og mindre værd? :o)

Hvad kan de gøre for at sike deres penge? Oprette en boligforening og udleje lejligheder? Eller hvad kan de gøre for at sikre deres egne penge? :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Penge bliver mindre værd
  • #1   16. jul 2012 Et eksempel kunne være at de kunne sætte dem ind på min konto, uden nogen form for garanti smiley

• #2   16. jul 2012 Du tror slet ikke der er nogen der spekulere i sådan noget og det er dig der lige har fundet ud af det??

Naaaa du smiley

• #3   16. jul 2012 HAHAHAHAHHA smiley de kan købe aktier for at "sikre" deres penges værdi... eller invistere dem på andre måder, den danske kroner er også blevet meget mindre værd, hvor blank er du lige, har du lagt mærke til hvor meget alt er steget over de sidste 10 års tid? smiley

• #6   16. jul 2012 nu er det sådan at den danske krone er bundet fast til Euroen... det betyder at falder Euroen i værdi, så gør den danske krone det også... det er noget med at den danske krone må maks stige/falde med 2.5% eller sådan noget...

men du tænker ikke på at hvis den danske krone bliver mere værd bliver vores varer dyre at købe for udlandet hvilket så vil resultere i at vores eksport virksomheder sælger mindre... altså en meget dum løsning...

Nationalbanken har helt styr på hvem der må købe den danske krone og hvor meget der må købes...

• #8   16. jul 2012 Swag: hvis du nu bor i USA, så er 1 million dollars stadig en 1 million dollars uanset hvad kursen er.

• #9   16. jul 2012 Har slet ikke styr på sådan noget :o)
    Nu så jeg bare et indslag i fjernsynet, og deraf mig indlæg blev oprettet :o)

• #11   16. jul 2012 snak med din bank og få dem til at give en god fast rente over x antal år

• #12   16. jul 2012 jeg købte nogle dollars da de var lavest smiley hvor mange jeg har købt vil jeg dog ikke ud med men nok til at man kan tjene et rimligt beløb bare med det kursen er på nu smiley men jeg venter bare til de begynder at få en ordenlig pris smiley det kan godt være det tager nogle år men det går nok smiley

• #15   16. jul 2012 1 milliard er mange penge nu... Det er det også om 50 år :P..

• #16   16. jul 2012 jeps thomas smiley

• #17   16. jul 2012 Jannik C

en milliard var på et tidspunkt under 2. verdens krig ikke særligt mange penge, og det skulle ikke undre nogle det kunne ske igen smiley nok ikke lige for tyskland, meeen der findes jo stadig en helt del lande der ikke er lige så langt, som tyskland var i 1940'erne smiley

Kommentér på:
Penge bliver mindre værd

Annonce