{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  bilfinansiering
  • #1   8. aug 2010 kan du ikke låne i banken da ?

  • #2   8. aug 2010 nop det kan jeg ikke efter mit firma gik ned så er de blivet nogen røvhulder men står og skal bruge en bil sådan jeg kan åbne igen vi snakker om et lån på et år ca fordi har fået mange fler kunder har ca 45% fler kunder

  • #3   8. aug 2010 og akn sku ikke lige pt køre med mine stiger på min scooter )-:

  • #4   8. aug 2010 Ja hvorfor mon banken ikke vil låne en 19 årig som er gået konkurs en gang penge.. Ja jeg forstår godt nok ikke noget af det da..

    Der står forresten 26 år på din profil hmmmmm..

    Nå men det er jo et svært spørgsmål om forhandlere vil låne dig penge, og eg tvivler på nogen herinde kan give dig det præcise svar, så nummer 1 er nok og ringe rundt, eller køre en tur og høre ad.

    Karsten


  • #5   8. aug 2010 Karsten K oki skal lige hilse og sige at det ikke var min skyld det var dem der tog min bil og brændte den ned det er ders skyld. fordi der gik over 3 til 4 måneder før jeg fik pengnen for den af min forsikring

  • #7   8. aug 2010 Konkurs og udbrændt bil. Nogle er simpelthen så uheldige.

  • #8   8. aug 2010 konkurs og 19 år lyder som en dårlig ide,der er sikkert derfor banken siger nej,men er der ikke 25k i dit firma du kan bruge til bil

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #9   8. aug 2010 Lyder sku meget suspekt det hele ?
    Hvis det var nødvendigt med bil kunne du nemt ha forklaret banken du fik udbetalt forsikringspenge fra den gamle og lånt dem til de kom

    Hvad er det for et firma du har dig

    Og hvordan har du fået 45% flere kunder imens firmaet er erklæret konkurs ?


Kommentér på:
bilfinansiering

Annonce