{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

tyveri af mercedes ml amg {{forumTopicSubject}}

Fredag nat blev en mercedes ml 63 amg stjaalet i herning..de fulgte efter min mor ind i indkorslen..tyvene havde en sort bil, og var sandsynligvis invandre, den ene ville ikke svarer men, ham der koerte snakkede rimelig godt dansk....de vendte saa tilbage om natten og brod ind og stjal noegler og penge.....gps siger at den var sidst paa amager, saa politi leder efter den...forbander dem langt vaek og haaber politi finder bare en af dem, for jeg har nogle polske venner til at tage sig af de personer som maatte blive anholdt....hvis nogen ser en soelvfarvet ml amg i kbh saa skriv til mig, der er ligesom ikke ret mange af dem i landet....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tyveri af mercedes ml amg
  • #1   23. aug 2010 Registreringsnummer ?

• #2   23. aug 2010 olsen : ja den er...

kristian : kan du vel se i profil.....bruger bare de metoder som den type mennesker forstaar....bilen eer ligegyldig, men mine foraeldre var hjemme, og det pisser mig af, saa det er vigtigt for mig, men kan se du ikke er saa gammel, saa det forstaar du vel ikke...

• #3   23. aug 2010 jens: den faar du lige imorgen, har den ikke lige her.....

• #4   23. aug 2010 Du beder personer herinde om at hjælpe dig med at finde nogle tyveknægte, så du kan få nogle polske mænd til at ordne dem.

Tænker du så over at dem du beder om at hjælpe, helt automatisk bliver medskyldige, nu hvor du har fortalt hvad deres hjælp vil medfører!!??

• #6   23. aug 2010 tænk nu vis dem der havde stjålet den kendte nogle der hva grummer end dem du kendte og det hva jeg der fik røv polakker er tit ret små jo

• #7   23. aug 2010 Jan har helt ret.

Man har ingen respekt hvis man går ind i folks hjem når de er hjemme. En ting er at gøre det mens man er ude, en anden ting er at gøre det mens man sover. Bakker 100% Jan op, de skal ha det på den rigtige måde. Og den rigtige måde er ihvertfaldet ikke igennem Politiet.

• #8   23. aug 2010 hold da op hvor er du sej,
    held og lykke med den bil

• #9   23. aug 2010 Det er sku en ærgelig tendens, med at bryde ind i folks huse og stjæle nøgler, og folks biler.. Man kan sku ikke vide sig sikker mere.

Og Kristian: Du er vidst den sidste herinde, der skal sidde og snakke om alle og modenhed. Her tænker jeg på din barnagtige hævnstemme og tøsepige agtige måde at være på, fordi man ikke lige er enig. Så fej lige for egen dør først.

• #10   23. aug 2010 Forståeligt nok at man bliver sur når ting bliver stjålet. Men overlad det nu til dem der rent faktisk skal tage sig af det i stedet for at være lige så dum som dem der stjal bilen og kaste sig ud i selvtægt....

• #11   23. aug 2010 MAC : den blev stålet i Herning og sidst tracket på amager, tror du så du har overhalet den på vej mod jylland? smiley

Men ok det kan være de køre mod grænsen med den, måske bare lidt underligt at køre den til amager først.

• #12   23. aug 2010 eller så sidder GPS senderen på en anden bil..

• #13   23. aug 2010 Kristian O.. Ja, det er het fint.. Hvis du ikke ved hvad jeg snakker om, så viser du jo lige præcis, at det er korrekt hvad jeg siger.. Altså den del med at feje for egen dør først..

• #14   23. aug 2010 kristian jeg er saadan set ligeglad, med hvad du mener og siger...det var hjaelp jeg ville bede om, ikke dumme kommentarer fra en hvalp.....heldigvis er der nogen der tilbyder det...i min venne kreds hjaelper vi hinanden uanset hvad...jeg har ikke bedt nogen om at slaa nogen ihjael....og politiet mener ikke de finder den,god hjaelp...og det giver jeg dem nok ret i, men derfor gor jeg hvad jeg kan ad andre veje..sikker paa der er en passende findelon...>D

Kommentér på:
tyveri af mercedes ml amg

Annonce