{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.425 visninger | Oprettet:

DØD OVER Q8 BILVASK! {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu fået at føle på egen krop, hvorfor man IKKE skal køre i bilvask med sit kæreste eje.

Jeg havde lige gjort bilen klar til vasken ved at gøre fælge rene + de steder hvor bilvasken ikke helt kan komme grundigt nok forbi.

Så kører vasken igennem og jeg hører en skurelyd meget kortvarigt - vi snakker 2 sekunder.

Jeg holder øje med vaskeapparatet, som umiddelbart er nyopstillet, og der sker ikke mere.

Da vasken er færdig går jeg ind i hallen, ser jeg til min største skræk 2 store ridser i taget, som ikke alene er gået igennem lakken, men også helt ned i metallet..

Jeg er grædefærdig - skal dog til samtale med tankejeren i morgen, da den lille pige på tanken ikke måtte tage stilling til noget. Hvilket også er helt okay.

Jeg har bare haft en fantastisk aften! smiley

- Er der nogen der har prøvet det her før? Og evt. kan give mig gode råd i forbindelse med snakken i morgen?

Med venlig hilsen

Olsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DØD OVER Q8 BILVASK!
  • #2   28. sep 2010 Deres forsikring dækker den skader, da det netop ikke er på eftermonteret udstyr, så som spoiler osv osv...

Det skete også for mig på min Audi A4 for nogle år siden på Q8 i Vejle, og deres forsikring betalte det hele uden problemer...

• #3   28. sep 2010 Der står da at det er vask på eget ansvar, gør der ikke?

Jeg ved ihvertfald at min aldrig skal ind i ondskabens maskine smiley

• #4   28. sep 2010 Prøvet det med min bag rude .. men du skal kunne dokumenter de ikke var der da du kørte ind i vaske hallen ..

ellers skal du selv betale ..

• #5   28. sep 2010 fik revet min original spoiler af min volvo engan fik smadret hele bagklappen fik det erstattet tingene en uge efter stod der på tanken dækker ikke skader på original eller fabriksmonteret spoiler hehe kostede dem jo også 30000 kr.

• #6   28. sep 2010 Jeg fik rykket en vinduesvisker af i deres vaskehal, der var ikke nogen forsikring der dækkede, på trods af jeg fulgte alle anvisninger. De sagde det var på eget ansvar at køre derind. Men hvor er det bittert for dig, jeg håber tankmanden finder ud af noget!

• #7   28. sep 2010 Endnu en grund til at finde vaskebørsten frem derhjemme smiley Selv den gamle Vectra får tur en gang om ugen.

• #8   28. sep 2010 Been there done that m. CX-tag - den failede i at måle afstanden ordenligt (En CX Break har en lille tagforhøjning over bagsædet og bagud) og pløjede lige ind i taget.

Bulen blev rettet ud, og taget malet på forsikringens regning, ingen spm.

Men trælst alligevel!!!

• #9   28. sep 2010 Hvordan i alverden kan jeg bevise at ridsen ikke var der, inden den kom i bilvask?
    - Det eneste man kan se er, at ridsen er helt "frisk"..

Jeg krydser satme fingre for at de æder den.

Jeg håber også de kan finde ud af noget, da jeg skal pendle til og fra arbejde/skole..

smiley smiley

• #10   28. sep 2010 Havde lige fået saxo'en, tænkte jeg lige ville gi den en ordenlig vask. men det kom til at koste mig 2 nye sidespejl. da de blev slået af og i stykker. så fedt nok

• #11   28. sep 2010 Jeg har lige haft samme tur med shell, jeg fik også ridser på taget.

Husk på der er modsat bevisbyrde, så selvom du har 2-3 vidner betyder dette intet.
    Du skal bevise vaskehallen har lavet dem, hvilket er næsten umuligt medmindre du kan se noget i selve børsterne.

Det eneste du kan håbe på er at der har været fejl på vaskehallen i seneste tid, det kan måske hjælpe dig, der skal du bede om en kopi af logbogen over vaskehallen og selv kigge efter.

Min forsikring kunne ikke engang fortælle mig hvordan man kunne bevise at en vaskehal har lavet ridser.
    Jeg havede selv 2 vidner ud over mig selv, som hun sagde "det er sådan set ligemeget, for du skal bevise vaskehallen har lavet dem".

• #12   28. sep 2010 Bare sig de må da ha en over vågnings camera ..

• #13   28. sep 2010 føler sku med dig ;( dt er sku ærgeligt,men altid til at redde bare rolig smiley held og lykke med samtalen i morgen..

• #14   28. sep 2010 Ja, det er sur røv, men hvad man skal have sin bil ind i sådan en for, det fatter jeg ikke, det er da direkte mishandling, kan man li' sin bil, så vasker man den med svamp i hånden en gang i ugen.

• #15   28. sep 2010 De har et overvågningskamera, men problemet er bare, at vasken blev sat igang igen umiddelbart efter jeg var kørt ud. (Taxachauffører).
    - Men ellers burde man vel gå ud og tjekke børsterne og evt. akslen, hvorpå de er monteret, for malingsrester?

• #16   28. sep 2010 Olsen .
    Hvis den næste bil der kommer ud af vasken, ikke har nogle ridser, skal du ikke sætte næsen op efter for meget smiley

Her 3 mdr efter min fik ridser har jeg ikke engang kunne overbevise min egen forsikring om at lave en sag på det, da jeg ikke endnu kan bevise den har lavet det.

Video overvågning hjælper ikke med mindre man direkte kan se den ramler ind i bilen, og det kan man sjældent når børsterne suser rundt.

• #17   28. sep 2010 Årh ha.. Det SKAL bare laves smiley

• #18   28. sep 2010 var inde på en statoil med min firmabil, hvor den rev tankdæksel af bilen, og lavede en lille bule, det var ikke noget problem:)

• #19   28. sep 2010 Yup, men bedste råd er, ring til din forsikring, logbogen på vaskehallen, få hans forsikringsnummer.
    Mere kan du ikke gøre........

Man har mest lyst til at rive hele tanken rundt.

• #20   28. sep 2010 Som andre har skrevet, er det på eget ansvar. Det plejer der ihvertfald at stå ved vaskehallen. Det er op til tankejerens samvittighed, om de æder den.

• #21   28. sep 2010 I forstår da bare at bringe mit humør helt i top smiley

- Hvis ikke Q8 æder den, ved jeg ikke hvad jeg gør. smiley

• #22   28. sep 2010 ja så betaler du selv. Røv ærgeligt det der...

• #23   28. sep 2010 rolig..de skal nok betale...har været udsat for en skade dog v en shell tank..men jeg tror nu at deres regler er det samme.

• #24   29. sep 2010 Sorry for OT.. men nogen vaskehaller er sgu i orden synes jeg ihvertfald..

Shells perfekt wash, har der aldrig været noget med.. og det skal siges at der bliver min mors Bmw X5 altså vasket ca 1 gang hver anden uge..

Men fanme ærgeligt at høre! håber også de æder den.. og så kør aldrig på Q8 bilvask!

• #25   29. sep 2010 det der med "på eget ansvar" er det ik kun i.fht. løsdele? antenner, vinduesviskere, sidespejle og hva der eller kan blive revet af/bugget?

• #26   29. sep 2010 go morn.... bukket*

• --- M
    --- M Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 100
    #27   29. sep 2010 vask dem nu i hånden, i smadre jeres lak med de vaskehaller.

tino din mors x5 får en del vask pr år- og hvis bilen er sort. så er lakken færdig efter 5 år.

hvorfor ældre menneskers biler tit er super flotte er bla, at de vasker selv. og ikke spilder penge på vaskehal

tænk over det !

• #28   29. sep 2010 man får heller ik flere ridser i en vaskehal i.fht. hvis man vasker i hånden. Folk får somregel mega ridser af at vaske i hånden fordi de får tværet sand ud over det hele.

• #29   29. sep 2010 Bo p, det gælder vist kun folk der ik kan finde ud af at skylle deres bil ordentligt først, og bruge en ren børste.

Kommentér på:
DØD OVER Q8 BILVASK!

Annonce