{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.463 visninger | Oprettet:

Practical joke på lærlingen {{forumTopicSubject}}

Lærlingen er ved at være lidt for kæk så jeg skal lige have pillet ham lidt ned. Kom med jeres gode foreslag til nogle practical jokes. De skal ikke være direkte ondskabsfulde, smertefulde eller gå ud over personlige ejendele som f.eks hans bil.
Skal lige sige at han er smede-lærling. Det må gerne være noget andet end de sædvanlige fedt-i-handsken og sod-i-svejsehjelmen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Practical joke på lærlingen
  • #1   1. nov 2010 Acetylen i hans pakke smøger, hvis han ryger smiley

• #2   1. nov 2010 Han ryger ikke...

• #3   1. nov 2010 Et ordentlig los i løgposen, så er han ikke kæk i et par timer.

Da jeg var lærling fik jeg altid en halv time i affaldscontaineren hvis det blev for meget for svendende.

• #4   1. nov 2010 det der røde du tjekker om der er huller i svejsningen. og putter kridt på bagefter for at se det.

nåh men put det i svejsehjelmen. altså det som holder om hovedet.

tag et lille stykke sort papir og lig mellem svejseglasset, og det klarer glas.

byt om på plus og minus.

hvis han er helt nu.

så bed om jumfru vand til at afkøle boremaskinen, eller lign. da det jo køler bedrer.

eller en nu bobbel til vaterpasset. smiley

lige et par af dem jeg har fået til at virke. ikk de vilde, men ret sjove. smiley

• #5   1. nov 2010 Alle de klassiske som en pose kørnerprikker og patroner til skydelæret er for gamle... Dem hopper han ikke på.

• #6   1. nov 2010 Sluk for gassen til svejseapperatet, og så når han piver over det ikke virker, tænder du for gassen, viser ham at det virker helt fint, og så slukker du igen. Gør det et par gange til han finder ud af det smiley

• #7   1. nov 2010 hul i lommen... så hiver du kalorius op i den, og beder ham om at tage skrugetrækkeren du har i lommen mens du står og laver noget self smiley var der en svend der gjorde ved fejedrengen da jeg var i lære

• #8   1. nov 2010 Smør lidt syrefedt i pandebåndet på hans svejse hjem smiley .. den holder MAX!

• #10   1. nov 2010 altså hvis det bare skal være en lille pratical joke så er den der med smørefedt på indersiden af håndtaget på bilen rigtig grinern og det skader jo intet.. :D:P

• #11   1. nov 2010 I en af de større skraldespande, og under en filbænk

Strips fast til en lift, pæl, bord whatever og bremserens + lighter

Få ham til at holde noget med vand i, over ham - evt med et kosteskaft eller lign, så han er tvunget til at få vand på sig for at kunne slippe..

• #12   1. nov 2010 Pak ham ind i pallefilm eller bobbel plast - så er han meget medgørelig.

Eller pak evt. hans bil ind i det smiley Så kan han hygge sig lidt med det. Sådan en rulle pallefilm kan komme pænt mange gange rundt om en bil....

• #13   1. nov 2010 drikker gutten mælk ?+

Grøn mælk

Køb en sprøjte og et sæt kanyler på apoteket.

Køb en flaske grøn frugtfarve.

Hæld farven i sprøjten og stik nålen gennem en uåbnet mælkekarton (øverst). Sprøjt en smule frugtfarve ned i mælken. Ryst kartonen forsigtigt.

• #14   1. nov 2010 Be´ ham om at gå ind på kontoret og hente nøglen til svangerskabet

Eller få ham til bageren efter en moderkage.

• #15   1. nov 2010 Hvis han er for klog, så bed ham skifte olie på en armbolt smiley

• #16   1. nov 2010 Ellers kan du jave et kosteskaft ind i det ene ærme ud og på den anden side, og så give ham en strips i hver side... Så kan han tænkre lidt over det smiley

• #17   1. nov 2010 Han er for stærk til at man lige smider ham i en container. Har prøvet og man kan IKKE holde ham.
    Og så skal jeg lige gentage at det skal IKKE være smertefuldt og det skal IKKE berøre hans bil. Ellers går det ud over min bil og det gider jeg sgu ikke!

• #18   1. nov 2010 Hmm når det er smed så er der jo svejser osv ..

2 svejsetænger til at klemme hans ærmer til bordret .. godt stram så han ikke kan trække hånden ud af ærmet

Skulle i så være så heldige at hans sikkkerheds sko er slidte i snuderne så der er bart metal så tager man lige et stykke rør og svejser imellem begge sko .. også kan han ellers stå og hygge sig der menes i snupper kaffen og kagen

• #19   1. nov 2010 Erik A
    Du tror ikke det kommer til at blive en bit lunt i hans sko, og evt. fare for at strømmen går gennem ham?

• #20   1. nov 2010 Ellers kan du jave et kosteskaft ind i det ene ærme ud og på den anden side, og så give ham en strips i hver side... Så kan han tænkre lidt over det smiley

• Susan K
    Susan K Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #21   14. jan 2013 En af mine kammerater er udlært smed, og ved deres lærling bad de ham om at skifte "klangvand" på armbolten... Ved at slå med en kobberhammer (tror jeg) og en alm. hammer på armbolten, så lyder det forskelligt... Fortæl ham at han skal skrue spidsen af armbolten for at skifte vandet... Og når han så har bakset med det et stykke tid, eller hvis han stadig er kæphøj, så fortæl ham at han er en klovn, da der er linksgevind på... Det burde sætte en lærling på plads...

• sune A
    sune A Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 12
    #22   15. jan 2013 Hvis i Tigsvejser .så tag et stykke Alutråd i den tykkelse i bruger som wolfram..og sæt op som wolfram ... det ryger og brænder godt tilbage

Kommentér på:
Practical joke på lærlingen

Annonce