{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
350 visninger | Oprettet:

Navigation til Samsung Galaxy S {{forumTopicSubject}}

Hey BG

er der nogen der ved om man kan downloade gratis gps til Samsung Galaxy S med Android 2.1

fx. til iphone kan du jail brake den og download tomtom gps

ved at man kan få 30 dage gratis navigon gps men det er jo kun 30 dage

og gider ikke betale kassen for det.

samtidig er der så nogle der ved om Android 2.2 versionen er permanent frigivet nu ? den var kommet ud på et tidspunkt men blev stoppet hurtigt igen pga. problemer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Navigation til Samsung Galaxy S
  • #1   10. nov 2010 Den der er ude nu Android 2.2 er permanent, bruger den selv og den er rigtig god! Har den selv og er super tilfreds efter den seneste opdatering.

Jeg bruger selv Sygic navigation, og det virker rigtig godt.

• #2   10. nov 2010 Og hvor finder man lige noget navi der virker ordentligt ? for syntes det der er med Google maps ikke virker helt som det burde ? Så hvis i kan fortælle mig hvor jeg kan finde noget der virker godt så på forhånd tak smiley

Sorry for at jeg lige låner din tråd Mark smiley

• #3   10. nov 2010 Bøddeldværgen Steven : hehe det går nok vi ska alle ku være her smiley

• #4   10. nov 2010 Kan købes i diverse butikker, starter vist fra 300 kr. mener jeg det var. Jeg bruger ikke andet end min telefon som GPS, virker helt kanon. Men der er både Route66, Garmin, TomTom, Sycic og eks. CoPilot. Så mon ikke nok der er noget at vælge imellem, jeg har selv brugt CoPilot også, og de er begge gode programmer.

Bemærk hvis du bruger Google Maps, så bruger du også en del data.

Kommentér på:
Navigation til Samsung Galaxy S

Annonce