{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.358 visninger | Oprettet:

Snoopy
Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637

pakkeposten har åbnet min pakke ? {{forumTopicSubject}}

jeg har fået tilsendt nogle pære direkte fra phillips, jeg kommer så hjem i går eftermiddag og finder pakken foran hoved døren, og pakken er åben ?!?!?

for det første har jeg ingen aftaler lavet, til post.dk eller andre at de må sætte pakken nogen som helst steder, da jeg foretrækker at hente den selv på posthuset.

de har så brugt et DPD og det jo så vidt fint nok, men hvorfor F...... har chaufføren åbnet pakken for ?

det helt sjove er så manden fra phillips som sendte mig pakken har fået nyt arbejde, og er der derfor ikke mere, og kan derfor ikke få af vide om der sku mangle noget i pakken.

der ud over er mine pære faldet ud og ligger læse i plastik beholderen, men de falder jo ikke bare sådan lige ud ? de var ihvertfald svære nok at sætte fast igen, altså der var modstand nok til de bare sku sidde i hullerne som normalt.

har ringet til DPD og de ville undersøge og ringe idag, phillips manden er jo væk så de ved ikke rigtig noget

er der andet jeg kan gøre ?
ville gerne have et nyt sæt pære som ikke er smidt rundt med under turen, risikere jo lortet ikke virker når jeg smider dem i bilen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pakkeposten har åbnet min pakke ?
  • #1   1. dec 2010 ang chauffør sw plejer og stille dem hvis folk ike sån lige kan se pakken når man går forbi ellers stiller de den bag noget gjorde jeg dengang jeg kørte dpd sagde de andre er der ingen hjemme stil den et sted hvor folk ikke lige kan se den eller den evt kan blive våd a regn ellers tag den med hjem igen

• #2   1. dec 2010 De har sat den for at være flinke smiley og det kan være at den bare har fået en hård medfart, du ved vel hvad du har bestilt?

• Snoopy

#3   1. dec 2010 den stod lige på dør trinet foran hoved døren, og der er åbnet lige op i a himmel.

så det kan vist ikke være derfor, og hvorfor F.... åbner manden min pakke ? kan jo se den er skåret med en kniv.

er det også normalt for DPD at hjælpe kunderne med den brune pakketape ?

og en pakke må da ikke efterlades nogen steder, uden aftale derom ??

håber satme de finder det kurer firma til mig så jeg kan drøne ned og få et alvors ord med den chauffør

• Snoopy

#4   1. dec 2010 carbonwrap

en hård medfart, er det en hobbykniv hen over tapen og label på toppen, og ´pakken stod vidt åben og lå faktisk på siden

• #5   1. dec 2010 Altså hvad er det som er åbnet.. Pakken med pærerne, eller den papkasse som de er kommet i?

• #6   1. dec 2010 Sæt dem i og se om de virker. Der er da ingen grund til at få nogle nye hvis de virker smiley

• #7   1. dec 2010 Kunne jo også være en person som gik forbi der lige synes han skulle se om det var noget han kunne bruge?

• #8   1. dec 2010 Hvem siger der er chaufføren der har gjort det... Kan da være en forbipasserende der lige har set din pakke stå der og tænkt at det ser spændende ud.. Men så er det lidt dumt at den står til frit skue ja, heldigt der ikke var noget mere værdifuldt i

• #9   1. dec 2010 sikkert politiet der troede at det var en bombe?? smiley

• #10   1. dec 2010 Tror faktisk Mezo har fat i noget der.. smiley

• #11   1. dec 2010 de plejer og stille dem hvis de kan se folk ikke lige kan se dem så det der lyder lindt mærkeligt

• Snoopy

#12   1. dec 2010 jeg spurgte ikke om hvad der kunne være sket.

jeg kan bruge lang tid på at forklare jer at min hoveddør ikke kan ses fra vejen da jeg bor i tvilingehus.

der kommer INGEN om til døren, ikke engang posten da postkassen er ude ved indgangen

og hvor mange går rundt med en kniv på lommen ? kan jo se lortet er skåret op, når jeg siger åbnet betyder det tapen skåret op i toppen og siderne, som man normalt gør når man åbner en pakke.

og det er ikke noget jeg har bestilt, det er en undskyldningspakke fra phillips, så nej jeg ved faktisk ikke præcis hvad pakken skulle indeholde. manden der ved det stoppede ved phillips 30/11

jeg skal bare vide om man kan gøre andet end brokke sig til DPD, som jo siger det er phillips der skal ringe, og de ringer ikke fordi manden der har med pakken at gøre er væk.

kan sku ikke forklare det bedre gutter smiley

• Snoopy

#13   1. dec 2010 rasus botoft

det er jo også PRÆCIS det jeg mener

• #14   1. dec 2010 Der er ikke andet gøre end prøve de pærer. Han er stoppet så der er ikke så meget at komme efter....

• Snoopy

#15   1. dec 2010 nå der kom lige kage ind af døren, så væk var snoopy smiley

• #16   1. dec 2010 Der er måske en grund til at han ikke arbejder der mere? smiley

• #17   1. dec 2010 Forstår ikke du siger at du ikke ved hvor mange pærer du har købt, der er noget der hedder en faktura her i landet? Eller har du fået dem gratis?

Med hensyn til at lade pakken ligge uden sådan en aftale så ville det være nok til at jeg klagede til firmaet - Det kan man sq ikke tillade sig.

• #18   1. dec 2010 Kasper H

hvor stor er chancen?

'' jeg kan bruge lang tid på at forklare jer at min hoveddør ikke kan ses fra vejen da jeg bor i tvilingehus.

der kommer INGEN om til døren, ikke engang posten da postkassen er ude ved indgangen ''

• #19   1. dec 2010 nej self må de ikke det normalt plejer folk og skrive den må stille og sætte en seddel inden tager de den med eller tager et billed a det men men nogle gange stiller de den hvis de vurdere den ikke kan ses som her så nok ikke bre en der kommet forbi

• #20   1. dec 2010 Hvis du ikke har underskrevet noget med at de må lægge den X sted - så har du jo aldrig kvitteret for den - ergo er den ikke udleveret - og DPD hænger på erstatningen. Længere er den ikke.

Så kan DPD og alle de "hellige" klage herfra og til jul - men det er den eneste måde diverse fragtfirmaer lærer det på.

Får selv en del pakker - og mistede 3 pakker på den konto - og hver gang havde chaufføren selv kvitteret - og pakkerne forsvandt. Der kørte 3 sager - og jeg vandt dem alle... smiley

HVIS chaufføren mener den er beskadiget - så skal han vel tage den med retur til "lageret" og bede dem kontakte dig eller afsender - ELLER bede dig åbne den i hans overværelse. Han skal i hvert fald ikke bare lægge den et sted.

• #21   1. dec 2010 DPD er det værste fragtfirma i DK, jeg har nu flere gange været ude for at de ikke dukker op på adressen med pakken, men derimod bare opdaterer den i systemet som "forsøgt afleveret" - første gang kostede det at min pakke blev sendt tilbage til england, da jeg ikke vidste den var kommet til landet, tak for det...
    Sidste gang råbte jeg så højt af den stakkels telefondame at hun sendte en mail til vognmanden med mig som CC, hvori hun citerede mig for at der var 4 mand og en hund på adressen, deraf 2 håndværkere der havde været uden for hele dagen, så at han havde forsøgt at aflevere pakken måtte jo være løgn. Nå ja PS: Der er tale om en villa ejendom, og chauføren havde skrevet at der intet svar var på dørtelefonen....
    Pakken blev leveret 2 dage efter, og jeg bruger ALDRIG DPD hvis jeg kan slippe, det er helt sikkert!

Så klag du bare alt hvad du vil, DPD gør aldrig noget ved det, ikke engang en undskyldning kan man få fra dem! - jeg snakkede med 5 forskellige personer i sagen om den første pakke der var blevet sendt tilbage til england, og selvom at jeg kunne dokumentere at der har været 2 på adressen, og en hund der reagere på alt der kommer i indkørslen, så kunne det ikke være deres fejl, og det var ikke noget de ville gøre noget ved....

Så jeg vil godt lægge en 5'er til en iskage på at, det er endnu en skovl fra DPD der har leget med din pakke, og at du intet for ud af at snakke med dem, desværre!

- Mach

• #22   1. dec 2010 Mach: De får jo nok lidt svært ved at dokumentere at pakken er udleveret - og så er det bare at køre en "erstatnings-sag" - så får han den da dækket - hmm - eller så burde han få den dækket smiley

Men enig med dig omkring DPD. Dem bruger jeg heller ikke hvis jeg kan slippe. Det er bare ikke altid til at undgå - når der kommer pakker fra udlandet.

• #23   1. dec 2010 Enig, han er noget bedre stillet i denne sag, men stadig en træls en af slagsen, der er ingen service at hente ved DPD, så der er tale om et reelt søgsmål før der sker noget, og det er også meget at gøre ud af det, når ikke manden kan bevise hvad pakken skulle indeholde.

Desværre som du selv skriver er der flere fra udlandet der bruger DPD, men jeg er begyndt enten selv at arrangere afhentning med andet fragtfirma, eller også spørger jeg om ikke de vil sende med andre end DPD, f.eks. GLS eller DHL som jeg kun har gode erfaringer med i DK.

- Mach

• #24   1. dec 2010 men hvis folk skal være hjemme for de kan få pakken jo kan dpd jo køre rundt med den længe i bilen for de skal tage den med tilbage hvis folk ikke er hjemme eller har lagt en fuldmagt til pakken ellers skal de smide en seddel i postkassen på den er blevet afflevetet på kloken og dato og hvor den kan hentes for ellers kommer den bare med på turen igen imorgen

• Snoopy

#25   1. dec 2010 well nu får vi se hvad de siger senere på dagen, skal nok smide ind her hvad der sker videre.

satme for nedtur at et firma som phillips bruger sådan et skod leverings firma

• Snoopy

#26   1. dec 2010 nu fandt jeg selv adressen på depotet

hvad mon de siger til et lille besøg ? hihi

• #27   1. dec 2010 Christopher:

De skal bare lægge en seddel at de har været der. Så kan man selv arrangere "gen-levering" - og det kan så enten være ved fuldmagt - på ens arbejde f.eks. - ELLER at man selv henter den. Jeg vælger som regel at hente selv - for så kan de ikke fucke det op endnu en gang. De er sgu værre end post.dk - når det kommer til at lægge en seddel om at de har været der - men ok - når de flertallet af gange - jo ikke har været der - så er det jo også lidt svært at lægge sedlen. Meget nemmere bare at skrive at man har været der jo.. smiley

• #28   1. dec 2010 det kunne også være at din nabo har fået pakken og troet at det var til ham og så da han fik den åbnet så så han at det var til dig ? jeg har prøvet det før hvor naboen havde fået min pakke før og åbnet den . ?

for normalt plejer det at være sådan at hvis du ikke er hjemme , så skal du ind på nettet og vælge et tidspunkt .

• Snoopy

#29   1. dec 2010 mike

heller ikke fysisk muligt

den ene nabo er 90+ og han ville være kommet ind og brokket sig, og naboen i yderhuset er flyttet så det står tomt.

der er absolut ingen undskyldninger, chaufføren påstår den er afleveret i udhuset foran hoveddøren

foran hoveddøren er et hegn, bag hegnet er en mark så hvor det udehus er henne aner jeg simpelthen ikke

og hvem skulle tage den fra et udehus, åbne pakken og lade indholdet ligge og der efter ligge den foran hoved døren

chaufføren er en aberøv, og har fundet depot adressen, så køre ud og finder ud af hvem der den uduelige idiot, og så må han jo forklare.

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
    #30   1. dec 2010 eftersom du har haft kontant med chaufføren/firmaet, tror jeg ikke du kan gøre så meget, da du har indrømmet at du har modtaget den ved at kontakte dem.
    Du kunne have nægtet at have modtaget den før, og hvis firmaet så mener du havde modtaget den, kan du kræve en kvittering med din underskrift på, da de sjældent forfalsker den, da det kan straffes med fængsel, og de færreste chauffører gider det for så lidt.

• #31   1. dec 2010 nu kører jeg selv pakkepost for post danmark og vi må ikke ligge pakken uden der enten er en modtagerflex på addressen eller pakken er bestilt som flex levering.. fuldmagt hjælper intet.. og ved da så heller ikk lige hvor mange bude der render rundt med kniv på sig.. mm. de kører på NV..

Mr. Vectra .

du ka jo bare klage.. du får ikke noget ud af det smiley vi kan ha været der mens du var på wc eller spillet pc eller wtf du nu end ellers laver smiley og selvom vi har adgang til postkasser nogle steder smider de fleste dem ikke i alligevel da det er "posten's" job at gøre..
    så med mm. du har på video at vi faker dine pakker så ka du ikk gøre så meget ved det..

• #32   1. dec 2010 Nicolai: Du kan da være 100% sikker på at jeg klager - hvis ikke der er lagt en seddel i postkassen. Det ER chaufførens job - så kan du da mene lige akkurat hvad du vil. Det er sgutte postens job at smide JERES sedler i foks postkasse.

"faker mine pakker" - den fatter jeg så ikke meget af. Hvis du mener at du kan slippe afsted med at dumpe en pakke - uden at få kvittering - og så får jeg ikke ertatning - så tro om igen. Det ER prøvet.. smiley

• #33   1. dec 2010 Nej er ikke vores pligt at smide sedlerne i.. Er kun service at nogle gør det.. Og jo er deres job at putte vores sedler i smiley
    ka ikke lige se hvordan fake og dumpe kan sammelignes.. men mener at hvis du mener at dit bud "snyder dig/anmelder" den uden rigtigt at ha forsøgt det skal du ha ret gode beviser for det..
    og ja sefølig ska det da erstates hvis de bare har stilt det, er fyrings grund så der er ikke noget at diskutere, med mindre det som sagt er en flex eller modtagerflex pakke.. så er det bare syndt..

• #34   2. dec 2010 Nu er jeg ikke helt klar over hvilket firma du kører for - men uanset om det er post.dk eller et af fragtfirmaerne - så forklar mig lige hvordan ind i hede hule ....... kunden skal vide at der er en pakke til vedkommende - hvis ikke der bliver lagt en seddel....??

Kører du for post.dk så ved jeg da med sikkerhed - at der SKAL smides en seddel. Jeg ved da at den lokale postmester mere end en gang har delt skideballer ud pga. manglende sedler.. smiley

• #35   2. dec 2010 hvis du læser hvad jeg skriver så er jeg pakkepost for post danmark og kører på frb.. ja vi skriver en seddel om at vi har været der men mange. incl mig selv smider dem i en kasse på "rampen" og de kommer ud dagen efter med alt andet post.. vi er ikke tvunget til at smide den i din postkasse selvom jeg står op ad den.. hvis vi vil gør vi, hvis ikke kommer den næste dag med posten..
    ska han da så ha lov til hvis de er så sløset smiley

• James F
    James F Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 43 Svar: 258
    #36   2. dec 2010 HVIS DU INGEN AFTALE HAR MED CHAUFØREN SÅ SKAL PAKKEN TILBAGE TIL DPD AFHENTNINGS SERVICE OG VÆRE DER INDTIL I AFTALER NOGET NYT !! DET ER REGLERNE .

Kommentér på:
pakkeposten har åbnet min pakke ?

Annonce