{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Zenvo ST1 - Top gear test
  • #1   2. jan 2011 900.000 Euro......HAHA

Det er lidt ligesom at tage røven på folk.

• #2   2. jan 2011 jeg tror ikke den imponerer på en bane, men hvis jeg skulle vælge en hyperbil, var det absolut nr. 1, pga den er DANSK opg har det fedeste design af alle.. og så gør 1100hk heller ikke noget...

men den vil langt fra være på niveau med en Ferrari Enzo eller lignende på en bane tror jeg

• #3   2. jan 2011 Havde til hver en tid taget en af følgende til de penge.

Bugatti Veyron
    Pagani Zonda F
    Ferrari Enzo
    Königsegg CCX

Bare lige for at nævne et par stykker.

• #4   2. jan 2011 Martin

Eller bare en Zenvo, ikk? smiley
    Overvej at eje en.
    Den er måske ikke god på bane eller noget som helst.
    Men folk VERDEN over beundrer den, og så laves der samtidige kun 15 af den smiley

Alene det sku være nok til at man valgte den frem for en pagani zonda F eller ferrari Enzo eller koindsegg CCX smiley

• #5   2. jan 2011 jeg havde valgt i den her rækkefølge

Ferrari FXX
    Königsegg CCX
    <Zenvo ST1
    Bugatti Veyron
    Pagani Zonda F

• #6   2. jan 2011 Og de rige mennesker har jo mange fornøjelser åbenbart smiley
    Her er allerede en solgt f.eks smiley
    http://www.youtube.com/watch?v=1sG2yIJDXao

Så der må jo være folk der vil betale smiley

• #7   2. jan 2011 Brabus . >> Den er så vidt jeg ved ikke solgt den i videoen.

Men fin video der lige viser en Zenvo få røv at en bil der vejer 500 kg mere og har 100 hk mindre....HAHA

• #8   2. jan 2011 Tog sgu zenvoen... Fedt at have en FXX'er og kun må køre den til trackdays. Königsegg er noget knald i mine øjne; husker at en havde en med til gumball, hvor den simpelthen konstant var i stykker. Dertil kommer færre hk og et grimmere design end zenvoen (imo anyway)

Set udfra markedet er prisen for zenvoen vel egentlig fair nok. De ville vist have solgt den noget billigere, men blev rådet til at sætte prisen højere.

• #9   2. jan 2011 Hartmann: Nu skal jeg ikke kunne sige det med sikkerhed, men salget startede i 2009, så kan da kun forestille mig at der er ihvertfald 2 ude.
    Selvfølgelig er det svært at sammenligne kvalitet nu, men den klarede da turen med stig bag rattet i dubai. Personligt tror jeg også mere på den vette motor, end på det ford kværn der ligger i königsegg ;P

Kommentér på:
Zenvo ST1 - Top gear test

Annonce