{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Win XP Home SP3 32Bit --> 64Bit {{forumTopicSubject}}

Hejsa til jer kloge mennesker smiley
Da i ved mere om computer end jeg gør , så please HJÆLP mig ...
Jeg køre Win XP home , da jeg enlig syntes det køre ganske udemærket .. Men nu vil jeg høre om jeg køre 32Bit eller 64bit aner jeg ikke en skid om :|
Og hvis jeg køre 32Bit , kan man så ved at installere noget komme til at køre 64Bit ?!
På forhånd mange tak... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Win XP Home SP3 32Bit --> 64Bit
  • #1   3. jan 2011 Hvorfor vil du køre 64 bit?

• #2   3. jan 2011 det kommer an på hvad din processor kører med i kerne.
    Om det er en 32-bit processor eller en 64-bit.

Du skal lige huske at ikke alle spil er udviklet til 64-bit endnu, så det er dumt at skifte hvis man spiller spil på sin pc... (endnu)

• #3   3. jan 2011 hvorfor vil du køre 64 bit?

og tror næsten kun du køre 32 bit da der næsten ikke findes spil / drivere som virker på XP 64 bit..

• #6   3. jan 2011 Den kører overhovedet ikke hurtigere med 64bit - den kan bare regne med større tal.

Men hvis ikke du kører nogle applikationer som udnytter 64bit arkitekturen, er det 100% spild af tid.

For du skal stadig slås med drivere osv på 64bit XP.

• #7   3. jan 2011 xp home er altid 32bit. Hvis du skal have 64 bit så få fat i windows 7. Hvis det er nødvendigt for dig.

• #8   3. jan 2011 sikke noget pjat i siger, alt er lavet til 64 bit nu, 64 bit er fremtiden.!
    forskellen på 64 og 32 bit er 64 bit kan trække flere ram osv i forhold til 32 bit, siger næsten sig selv. har lige skiftet fra vista 32 bit til 7 64 bit og slet ingen problemer.! man skal dog huske og se efter de ting med har til og køre på computeren at ma nkøber det til 64 bit. men alt kan køre på 64 bit som sagt længere oppe

• #9   3. jan 2011 Jeg fik bare og vide af en klog person i dag , at når jeg havde mere end 3, eller så var det 4GB ram i computer ,så kunne den ikke tælle dem alle når det var 32Bit ?!
    Det var enlig bare mere derfor ?!

• #10   3. jan 2011 er der ik også noget der hedder 86Bit??

• #11   3. jan 2011 Det er korrekt - 32bit styresystem kan ikke udnytte mere end 3,25GB ram hvor grænsen på 64bit er MEGET højere.

Men det er hul i hovedet at skifte til Windows 7 hvis ikke din PC er hurtig nok til det, og siden du kører XP Home, tror jeg ikke den er klar til det skifte. :o)

Ellers skal du ud og finde en XP Professional 64bit, men den vil du komme til at slås med fordi den er så gammel og uinteressant at supporte for Microsoft.

• #12   3. jan 2011 kong gulerod, hvordan skulle der være det ?

• #13   3. jan 2011 Det der pjat står der inde under systemer ?!
    AMD Athlon(tm) 7750 Dual-Core
    Processor
    2,29 GHz , 3,25 GB Ram
    Fysisk adresseudvidelse

Men har bare en del flere Ram i , derfor jeg syntes det så mærkeligt ud den ikke talte dem med smiley

• #14   3. jan 2011 tænker bare på da jeg installerede Win7
    der ku jeg vælge imellem alle versionerne i x64 udgave men kunne også vælge dem i x86 udgave..... ???

• #15   3. jan 2011 Kurt N >> Grunden til den ikke tæller ram med, er fordi 32-bit styresystemer ikke understøtter mere. Der skal du op i 64-bit for at udnytte det.
    For at skifte, så skal du have en anden version af Windows, og jeg ville klart anbefale Windows 7, det er alt andet lige meget bedre end både XP og Vista.

Rasmus P >> Du kan sagtens udnytte mere end 2 gb ram, også i XP, det kommer helt an på hvad du bruger pc'en til.
    Jeg glæder mig til vi får Windows 7 på arbejde i stedet for XP, da det er håbløst forældet, og i mange tilfælde er Windows 7 faktisk bedre til at udnytte ressourcerne.

King Gulerod . >> x86 er 32-bit, det er som sådan en gammel betegnelse.

• #16   3. jan 2011 ooookay så.... det var jeg ikke klar over...

• #17   3. jan 2011 Oki .! Er nu lige bleven anbefalet til at købe Win7 Pro ..
    Ved i hvad prisen er på det ??? smiley

• #18   3. jan 2011 det koster graaaaatis.... hehe

min var ihvertfald gratis.. *LOL*

• #19   3. jan 2011 Hehe.. smiley Har engang for lang lang tid siden haft en kopi af noget ?! Pludselig en dag stod der at jeg havde kopi , og mange af de ting jeg kunne før kunne jeg så ikke mere efter det stod der smiley
    Så køber sku fra nu af det hele .... smiley :)

• #20   3. jan 2011 du skal bare ha fat i en rigtig version...

min er Pre activated.... så jeg får slet ikke de problemer...

jeg kan endda vælge imellem 4 eller 5 versioner..
    fra basic (tror jeg nok det hedder) og så helt op til ultimate

• #22   3. jan 2011 © LOCO 1337 © : Tak for det SUPER GODE svar .! Du er godt klar over , at hvis der er mere af det her teknik pis , så skriver jeg til dig nu ?! smiley

• #23   3. jan 2011 Kong Gulerod . : Hmm .. Det lyder ildt vildt og smart !! Må jeg lige høre mig omkring med !

• #24   4. jan 2011 Kurt N >> Til den almindelige bruger, så skal du bare købe en Windows 7 Home Premium, de koster i OEM-version ikke mere end 700 kr ... originalt og lovligt. De skal bare bindes til en computer.

Kommentér på:
Win XP Home SP3 32Bit --> 64Bit

Annonce