{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.492 visninger | Oprettet:

Hjælp: Udregning af B-Indkomst {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kan lave en opstilling på hvordan man kan udregne, hvad man kan tage ud til sig selv og hvad der skal betales til skat og moms. Ville være en utrolig stor hjælp.

Feks jeg har 3 regninger...
1. 12500kr (moms 3.125)
2 .18000kr (moms 4.500)
3. 4000kr (moms 1000)

Udover dette har jeg kørt
1124km og haft en overnatning
1124x3,56kr = 4004,28kr
1 overnatning = 455kr.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp: Udregning af B-Indkomst
  • #1   13. jan 2011 kontakt din revisor.

Skal selv igang med at starte op snart så har møde med min revisor på tirsdag om hvordan jeg skal trække alt muligt fra smiley og få fundet ud af hvordan man regner alt det betaling ud osv til skat.

• #2   13. jan 2011 du kan ikke "bare" regne B-skatten ud ud fra dit lille eksempel. Du er nød til at få en revisor til at opstille et forventet regnskab ud fra hvad du driver af virksomhed, og på den måde beregne dit forventede overskud af virksomheden og herefter kan du se hvad dine 10 B-skatte rater lander på, husk at der også tilkommer 8% AM-bidrag.

det kan ikke betale sig at sætte sit virksomshedoverskud alt for lavt da du så kommer til at betale restskat med rentetillæg, så hellere sætte det lidt højre end det forventede overskud.

hvis du er i en meget usikker brance kan det være en fordel at din revisor udregner dit forventede overskud hver gang han laver dit kvartalsregnskab til momsen og på denne måde sikre at du ikke ender ud i at få et kanont efter smæk på restskatten

Kommentér på:
Hjælp: Udregning af B-Indkomst

Annonce