{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.448 visninger | Oprettet:

Nyt job pga arbejdskade, men hvilket.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er så uheldig stillet at jeg faldt i smørregraven da jeg var i lære for nogle år siden. Det resulterede i at jeg som 20årig blev opereret i knæet for en smadret menisk. Dette blev aldrig rigtig godt, og med arbejde indenfor lastbil og autobranchen har det ikke gjort det bedre.
Så jeg blev igen opereret i efteråret 2010. Denne gang pudsede de det hele af inde i knæet og fjenede en slimhinde som var fyldt med væske og irriteret, og de konstaterede at korsbåndet var en smule slapt.

Nu står jeg så som 26årig uddannet automekaniker med næsten 10års erfaringer indenfor faget, men med et ben der uden varsel falder væk under mig, jeg kan ikke ligge på knæ, eller gå på trapper. Har dagligt ekstreme smerter og et punkt på siden af knæet der er følelsesløst og det er hævet og væskefyldt, og de mener ikke at kunne gøre yderliger.

Jeg må nok krybe til korset og indrømme overfor mig selv at jeg næppe kommer til at arbejde indenfor mit fag igen, hvilket jeg er utrolig ked af.
Men hva pokker skal jeg så give mig til. Jeg har haft flere ting i tankerne, men ender altid ud med at jeg jo egentlig bare har lyst til at rode i mekanik som jeg altid har gjort.

Har prøvet at lave en slags brainstorm med mig selv, men er løbet tør for ideer. Jeg håber derfor at i evt kunne komme med nye forslag til hvad jeg fremover skulle forgribe mig på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt job pga arbejdskade, men hvilket..
Kommentér på:
Nyt job pga arbejdskade, men hvilket..

Annonce