{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.644 visninger | Oprettet:

Tag på 70'er hus {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.dk

Inden i starter med søg på google.dk el. boliggalleri.dk - så vil jeg sige jeg har bruge flere timer på nettet, primært på google.dk for at søge på netop de ting jeg leder efter.

Jeg er i den situation at jeg har erhvervet mit et totalt kedeligt 70'er hus hvor der skal ske lidt. Da jeg vælger og tag skridtet nu og få renoveret hele huset, så tager vi taget/tagkonstruktion med i samme ombæring. Derfor håber jeg der er nogle som kan hjælpe.

Jeg søger nogle hjemmesider med før/efter billeder hvor et typisk 70'er hus får nyt tag, eller helst hvor de ændre tagkonstruktionen til noget mere moderne. Det skal siges at jeg skal have fat i fagfolk til at lave selve "operationen", men vil gerne være klædt på til at kunne vise mine tanker når jeg skal i dialog med dem.

Tankerne er noget skrå hældning af taget - gerne bare end hældning fra den ende til den anden med vinduer i facaden. Farvene bliver nok en dyb grå og hvid på facaden som vi kender de nymoderne huse.

Som sagt, der søges en masse forskelligt inspiration, så andre bud med andre vinkler er velkommen ...

På forhånd tak !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tag på 70'er hus
Kommentér på:
Tag på 70'er hus

Annonce