6.640 visninger
|
Oprettet:
vagt eller dørmand {{forumTopicSubject}}
ved i hvad det koster for og tage det på amu og hvor mange uger tar det ?
nov 2006
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 64 Svar: 142
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 264
sep 2004
Følger: 25 Følgere: 26 Biler: 6 Emner: 21 Svar: 90
sep 2008
Følger: 15 Følgere: 13 Biler: 8 Emner: 48 Svar: 316
feb 2008
Følger: 50 Følgere: 49 Biler: 1 Emner: 21 Svar: 41
vagt tager 8 dage
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 85
Dørmand ved jeg ikke, men grundlæggende vagt giver også adgang til dørmand så den vil jeg klart anbefale.
Men skynd dig og meld dig på da vores brancheorginasation 'SikkerhedsBranchen' vil have sat grundlæggende vagt op til 7 uger, for at luge de værste jobcenter og a-kasse bumser fra der bare bliver sendt afsted for at derers rådgiver kan opfylde et eller kvotekrav omkring kurser/ledige.
så vidt jeg er orienteret kan det tages på slagteriskolen i roskilde, Københanvns tekniske skole på sukkertoppen i valby og amu center i århus.
men giv dem et ring der hvor det er relevant for dig, de sidder der kun for at hjælpe, og husk ren straffeattest ellers kommer du ikke på nogen af kurserne og regn med lang ventetid. der var over et års ventetid dajeg meldte mig på, der er også muligheden med at møde op tidligt om morgenen og trække et nummer, så kan du få en afbudsplads fra en der ikke dukker op hvis du er heldig.
Håber det her svar kan bruges til noget modsat nogen af de andre der ikke har en anelse om hvad fanden det er de svarer på.
nov 2003
Følger: 46 Følgere: 44 Biler: 9 Emner: 244 Svar: 965
vagt tager 15 dage, og dørmand 8 dage, tog det i efteråret, sidste år.
og fordi man har grundlæggende vagt er det ikke osse ensbetydende med at man kan stå som dørmand, det afhænger af reglerne i ens politikreds...
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 85
der er andre regler for drift af dørmandsvirksomhed som er fastsat i restaurantloven af erhvers og selskabsstyrelsen.
og derudover er der ikke forskellige regler fra en politikreds til en anden, da rigspolitichefen har udstukket regler for hvordan sådanne ansøgninger skal behandles.
og ja jeg ved godt hvad jeg snakker om.
derudover sagde jeg ikke at vagt tager over 15 dage jeg gjorde blot opmærksom på at det inden for nærmeste fremtid, højst sandsynligt i løbet af i år bliver sat op til 7 uger, da det er en ændring af en lovbekendtgørelse skal det jo ordnes på borgen igennem tre behandlinger og det har været igennem den første.
nov 2003
Følger: 46 Følgere: 44 Biler: 9 Emner: 244 Svar: 965
Jeg har ikke en plet af nogen art og fik at vide i min politikreds (haderslev), og dørmandskurset er det eneste der fungerer hvis du vil ud og stå i døren, da de ikke mener det er den samme undervisning på de 2 kurser ( kan der så være delte meninger om)...
Og joh der er forskellige regler, du kan joh bare høre på mit eksempel og dit eget, og ved osse at der var flere på mit hold der havde hørt i deres kreds uden succes, men gider ikke diskutere det her da det er fuldstændig ligegyldigt for trådstarter hvis han bare får ringet rundt til de forskellige...
sep 2008
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 10 Emner: 21 Svar: 68
ren straffeattest har jeg
sep 2008
Ja netop, den sidste dag hvor du er færdig på skolen i Århusm køre du ind på politi stationen med, et pas billede, ansøgnings skema (Id kort dørmand) og 380 kr, mener jeg det er, så har du dørmands kort til hele Dk, samt du kan arbejde som vagt...
Og ren straffe attest, ellers blir man bare sendt hjem igen første dag på kurset.
mar 2009
sep 2008
mar 2009
vagt eller dørmand