{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vagt eller dørmand
  • #1   2. feb 2011 prøv og søg det på ders hjemme side eller google det da jeg var afsted tog det uger

• #2   2. feb 2011 du har jo 6 ugers fri valg til det og det tager hvis kun 4

• #3   2. feb 2011 Dørmand tager 8 dage

• #4   2. feb 2011 Grundlæggende vagt tager 3 uger, og det koster lige omkring 2000 mener jeg, det er noget tid siden jeg tog det...

• #5   2. feb 2011 Det tager 14 arbejdsdage og koster ca. 1500kr

vagt tager 8 dage

• #6   2. feb 2011 da jeg var på i 08 tog det 15 arbejdsdage på grundlæggende vagt og kostede 1650,-

Dørmand ved jeg ikke, men grundlæggende vagt giver også adgang til dørmand så den vil jeg klart anbefale.

Men skynd dig og meld dig på da vores brancheorginasation 'SikkerhedsBranchen' vil have sat grundlæggende vagt op til 7 uger, for at luge de værste jobcenter og a-kasse bumser fra der bare bliver sendt afsted for at derers rådgiver kan opfylde et eller kvotekrav omkring kurser/ledige.

så vidt jeg er orienteret kan det tages på slagteriskolen i roskilde, Københanvns tekniske skole på sukkertoppen i valby og amu center i århus.

men giv dem et ring der hvor det er relevant for dig, de sidder der kun for at hjælpe, og husk ren straffeattest ellers kommer du ikke på nogen af kurserne og regn med lang ventetid. der var over et års ventetid dajeg meldte mig på, der er også muligheden med at møde op tidligt om morgenen og trække et nummer, så kan du få en afbudsplads fra en der ikke dukker op hvis du er heldig.

Håber det her svar kan bruges til noget modsat nogen af de andre der ikke har en anelse om hvad fanden det er de svarer på.

• #7   2. feb 2011 www.efteruddannelse.dk

vagt tager 15 dage, og dørmand 8 dage, tog det i efteråret, sidste år.
    og fordi man har grundlæggende vagt er det ikke osse ensbetydende med at man kan stå som dørmand, det afhænger af reglerne i ens politikreds...

• #8   2. feb 2011 lige så snart du har grundlæggende vagt kan du ansøge om dørmandskort. hvis du ikke får det har det noget at gøre med at politiet ikke mener du er egnet til at stå dørmand. enhver faglærer på grundlæggende vagt vil sige at grundlæggende vagt også giver adgang til dørmand.

der er andre regler for drift af dørmandsvirksomhed som er fastsat i restaurantloven af erhvers og selskabsstyrelsen.

og derudover er der ikke forskellige regler fra en politikreds til en anden, da rigspolitichefen har udstukket regler for hvordan sådanne ansøgninger skal behandles.

og ja jeg ved godt hvad jeg snakker om.

derudover sagde jeg ikke at vagt tager over 15 dage jeg gjorde blot opmærksom på at det inden for nærmeste fremtid, højst sandsynligt i løbet af i år bliver sat op til 7 uger, da det er en ændring af en lovbekendtgørelse skal det jo ordnes på borgen igennem tre behandlinger og det har været igennem den første.

• #9   2. feb 2011 michael b: så kender du ikke skolen i århus, for det fortæller de ekstra at bare fordi man tager grundlæggende vagt, så er det ikke ensbetydende med at du osse kan stå som dørmand...
    Jeg har ikke en plet af nogen art og fik at vide i min politikreds (haderslev), og dørmandskurset er det eneste der fungerer hvis du vil ud og stå i døren, da de ikke mener det er den samme undervisning på de 2 kurser ( kan der så være delte meninger om)...
    Og joh der er forskellige regler, du kan joh bare høre på mit eksempel og dit eget, og ved osse at der var flere på mit hold der havde hørt i deres kreds uden succes, men gider ikke diskutere det her da det er fuldstændig ligegyldigt for trådstarter hvis han bare får ringet rundt til de forskellige...

• #10   2. feb 2011 Hvis du har grundlæggende vagt kan du også stå dørmand, det fortæller faglærene i Århus, jeg tog mit grundlæggende vagt i 09, og tog den dag jeg bestod ind til Århus politi og søgte om dørmands kort, wupti 14 dage senere lå dørmands kortet i postkassen. Grundlæggende vagt, giver adgang til mere end dørmand.

• #11   2. feb 2011 så det vil bare sige jeg skal ta grundlæggende vagt og kursus så kan jeg os blive dørmand hvis jeg vil det ? smiley

ren straffeattest har jeg smiley

• #12   4. feb 2011 Marin J.

Ja netop, den sidste dag hvor du er færdig på skolen i Århusm køre du ind på politi stationen med, et pas billede, ansøgnings skema (Id kort dørmand) og 380 kr, mener jeg det er, så har du dørmands kort til hele Dk, samt du kan arbejde som vagt...

Og ren straffe attest, ellers blir man bare sendt hjem igen første dag på kurset. smiley

• #13   4. feb 2011 ren straffe attest har jeg men takker for info smiley

• #14   4. feb 2011 Det var så lidt, men husk at lave dørmands idkort i Århus, for der har været problemer med nogle politi kredse ikke vil godkende vagtkurset selvom de skal...

• #15   4. feb 2011 ok

Kommentér på:
vagt eller dørmand

Annonce