{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.422 visninger | Oprettet:

Tvangsauktion af hus?? {{forumTopicSubject}}

Mit hus er ved at ryge på Tvang og nu vil BRF kredit så have jeg skal give dem en nøgle så de kan tage ud og se huset selvom EDC har lavet salgsopstulling og alting med billeder o.s.v... det går ifølge retten på tvang d. 3 maj men de vil have en nøgle d. 18 marts ellers vil de gå ind med en låsesmed...

Er der nogen som ved om de godt må det, jeg har jo stadig alle mine ting i mit hus og ønsker sådan set ikke at der er nogen som skal rende rundt og glo i mine ting, alt hva de vil vide om huset er givet til ejendomsmægleren som også har taget billeder over alt til salgsopstillingen...

Jeg ville jo mene jeg har lige ind til den dag huset går på tvang til at skaffe pengene eller er det mig som er helt forkert på den???

Det er ikke engang BRF kredit som har sendt mig et brev om det men derimod den advokat som de har hyret til at indkræve pengene... de har faktisk bare været pisse hamrende uvillige til at hjælpe med noget som helst selvom jeg er kommet med alverdens betalingsmåder at betale på har de ikke ville hjælpe på noget tidspunkt....

Jeg håber der nogen som kan hjælpe...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tvangsauktion af hus??
Kommentér på:
Tvangsauktion af hus??

Annonce