{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Står og skal låne 120.000
  • #1   7. mar 2011 Banken er som regel et godt sted at starte...

• #2   7. mar 2011 Banken eller hos en forhandler.

• #3   7. mar 2011 Det er der altså ikke meget sund fornuft i knægt smiley
    Der går ikke længe før du har fortrudt det er jeg bange for smiley

• #4   7. mar 2011 i banken det er næmest at overskue

• #6   7. mar 2011 Ellegaard. Forklar?

jeg har prøvet min lokale bank, de ville ha 23.000. Det er for meget, når jeg kun skal låne over 3 år.

• #7   7. mar 2011 Umiddelbart vil jeg sige banken eller selve forhandleren. Det er nok de to steder du får de mest favorable "priser".... Med mindre du kan få rabat et bestemt sted baseret på du er medlem af et eller andet....

• #8   7. mar 2011 Bilforhandleren vil ha 26.000 - Det er dog for 4 år, og der er Åop 10%

• #9   7. mar 2011 23.000 i oprettelsesgebyr, eller hvad? Hmm ...

Det lyder som en sikker forretning for banken. Det burde du kunne få relativt billigt. Det ville jeg i hvert fald kunne lave til dig, hvis du var kunde i min bank.

• #10   7. mar 2011 Håber du køber noget ordentligt i det mindste ;o)

• #11   7. mar 2011 Så vidt jeg forstår så har du selv 110.000, og er det tilfældet så er det billigste hvis du tager og køber bilen på afbetaling (diba evt) når du så kan ligge en så stor udbetaling så får du en rente der er meget lav.

Nogle banker kan også gøre det, men ellers så kig lidt på mybanker.dk , der kan du sammenligne renter

• #12   7. mar 2011 Synes bare at som 20 årig, er det alt for meget at låne til en bil :). Selvom du sikkert går meget op i det. Så når der er gået noget tid og du betaler af, kunne jeg godt forestille mig at du synes det var et dårligt valg smiley

Kunne ikke selv finde på at gøre det. slet ikke når du kun er 20 år. Så hellere nøjes med en lidt mindre bil smiley Men mindre man kan betale størstedelen selv smiley

• #13   7. mar 2011 Ifølge profilen er det en Polo, der skal købes smiley

Fin bil, synes jeg.

• #14   7. mar 2011 Jeg kan bestemt ikke se, hvad der er galt i at låne 120.000 til køb af en fornuftig og spændende bil.

Fortryde det? <i>Så</i> meget skal man jo heller ikke betale hver måned til sådan et lån...

• #15   7. mar 2011 Russiske Mafia..

• #16   7. mar 2011 Prøv Hells Angels ?

• #17   7. mar 2011 Tak Bay smiley

Jeg har et arbejde der kræver min bil 100% kan starte hver dag, jeg kan ikke bruge en bil som har én offday om året. Det kan jeg ikke bruge til noget, da det i sidste ende vil koste mig mange penge. Jeg kør vel 60-70 km om dagen.

Jeg har kigget længe efter bil, og poloen er den jeg er forelsket mig i, jeg har de sidste 2 år opsparet de 110.000 du ser jeg har i opsparing, fylder 21 inden jeg køber bilen, jeg har valgt polo TSI'eren, fantastisk motor, Jeg har tilsidesat samtlige byture (Det er ikke rigtig mig, af personlige årsager), så har jeg valgt at bruge min opsparing på noget jeg skal bruge hver eneste dag, og jeg er så heldig at kunne give 3-4000 HVER måned til lånet alene, så jeg synes ikke det er så slemt smiley

• #18   7. mar 2011 prøv diba, da var faktisk billigere end Santnder (dem forhandlerene bruger) da jeg købte bil for 14 dage siden.

• #19   7. mar 2011 ved Diba kan du få lånet til ca 9,0 i ÅOP.

• #21   7. mar 2011 Nej okay hvis du skal bruge den i forbindelse med dit arbejde så er det da helt fint smiley
    Men synes måske bare det er mange penge at bruge på bil, når det er lånte penge, ville aldrig selv låne til en bil.
    Du skal jo også tænke på at det heller ikke er billigt at bo ude, men skal ikke kunne sige om du allerede gør det smiley Kan jo nemt ske at du har en fremragende økonomi, med rigeligt plads til et billån i budgettet ;).

Men hvis det var fordi man kun skulle have bilen til "blær" og sådan. Så ville jeg nok mene at pengene ville være bedre brugt på anden vis smiley
    Det var det jeg først troede, men kan se at tingene forholder sig anderledes smiley

Det er i hvertfald en dejlig bil du køber dig, hvis du vælger sådan en Polo der smiley

• James F
    James F Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 43 Svar: 258
    #22   7. mar 2011 GODT RÅD :

Ta de 11000kr . Læg ca 50.000 i udbetalingen . så har du også lidt ekstra til dig selv også kan du betale bilen af lidt af gangen .. Meget mere overskueligt .

• James F
    James F Tilmeldt:
    feb 2009

#23   7. mar 2011 hoc 110.000

• James F
    James F Tilmeldt:
    feb 2009

#24   7. mar 2011 hoc 110.000

• #25   7. mar 2011 Hvis du laver et bil-lån. så mener jeg at banken siger at jo flere penge du selv har, jo lavere rente kan de give dig, og hvis du kan klemme 5k mere ind på opsparingen så har du 50% af bilens værdi, så der tror jeg du ville kunne lave en go aftale mht til rente.

• #27   8. mar 2011 Det er sygt, at man gider smide 230000!!!! på en lille lorte Polo...
    Køb dog to brugte biler til 30k hver og så har du én, hvis den anden har en off dag. Og så kan du køre gratis i dem i mange mange år for resterende beløb, gratis forsikring, rep osv plus en del penge tilover til byture...

• #28   8. mar 2011 Og skal man have en bil, der starter hver dag, så tag en japaner. En Toyota Auris diesel, eller sådan noget. VW er altså ikke kvalitets-åbenbaring

• #30   8. mar 2011 Morten...

Slap HELT af. Godt du siger, at jeg skal lade manden selv bestemme, for jeg var jo lige ved at tage en beslutning for ham. Helt sikkert...
    Og det med to biler er bare for at understrege, at for 230k kan man få så meget mere for pengene end en klam Polo og miste 20% af værdien så snart man forlader forhandleren.

Gammel lort som slår dig ihjel?! Bare til info, min gammel lort af en Galant stationcar fra 97 er blev kåret til en af de sikreste biler på vejene sidste år i Sverige (lige efter en Saab og Volvo), taget ud af de virkelige ulykker og ikke crashtests...
    Og en lille bil vil aldrig være så sikker at køre i, som en tilsvarende større én. Og der er vi i miniklassen med Poloen. Så pak dine ubrugelige kommentarer om sikkerhed her langt væk.
    En Passat til 100k fra '03 vil være mere sikker at køre i en en Polo til 230k fra '11, selvom de få lige mange stjerner ved crashtest.

Kommentér på:
Står og skal låne 120.000

Annonce