Udlændingepolitik, frisk på en debat? {{forumTopicSubject}}
Det viser sig, i seneste måling, at for 64% af os borgere, betyder denne politik noget ved kommende valg.
Jeg er selv af den holdning, at så længe indvandringen sker til landet, desto større udgifter fører det med sig, hvilket er beviseligt, og dermed retorisk at diskutere.
Vi tager for mange ind i landet, og som Danmark pt ser ud, så tager vi ALT for mange ind.
Jeg har intet imod indvandrerer, så længe de respekterer den kultur de kommer til, formåes dette ikke, så er der kun én vej, UD!!.
I forhold til denne minoritet, der består af omkring 10% af den samlede danske befolkning, så begår denne desværre, for megen kriminelle handlinger, tilsvarende den danske befolkning, som IKKE er indvandrer, og det bryder jeg mig langtfra om.
Black Cobra, er et godt eksempel. En flok indvandrerer grupperet, og mhb på, at blande sig i "rockerkredsen", og ergo med til, at skabe endnu større utryghed blandt almindelige statsborgere, idet, gruppen, kangtfra har samme morale, som øvrige f.eks. Hells Angels.
I, indvandrerer, er kommet til et GULDæg, hvor systemet tager sig langt bedre af jer, end hvad I kom fra, men alligevel vælger i at tilsvine os Danere, selv små 10-årige ses ofte, at ville slås med en Daner, hvilket vækker foragt i mit sind.
Ergo, foretager en indvandrer, noget kriminalitet af en grov karakér, så er det engangsbillet hjem, inklusiv resterende på samme bopæl.
Jeg er ikke racist, men tværtimod har vi i Danmark en kultur, jeg gerne vil værne om, derfor ser jeg ikek dette land, som en legeplads for individer, der synes kulturen skal splittes ad.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1530659.ece
Hvorfor BG valgte at slette tidligere emne, ved jeg desværre ikke, da jeg ikke kan se nogen reel grund til denne handling.
Men har BG en grund, så skriv den gerne.
jun 2003
Følger: 7 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 212 Svar: 1.964
Men Danmark er for lille og der kommer for mange der ikke vil accepter at leve som vi gør og vores love.
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 37 Biler: 3 Emner: 98 Svar: 1.939
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.280
Desuden kan du kigge på § 3 i grundloven, hvilket du bør når du vil lægge strafansvar ud til en udenlandsk familie der er bosat i DK, så vil du altså tage prærogativet for dom væk fra den dømmende magt, og dermed ikke respektere tredelingen af magten i vores danske retssamfund.
Som sagt før, jeg kan aldrig tilslutte mig dit forlsga om at straffe en familie for et medlems kriminelle handling, det er efter min mening en afstumpet retfærdigheds tankegang, som prøves godtgjort med de økonomiske problemer det danske velfærdssamfund står overfor.
Igen, prøv at kigge på medlemskabet af EU hvis du ønsker at finde ud af hvorfor der sker så mange ændringer i DK, som vi ikke selv er herre over, såsom flygtninge kvoterne, som du må antydes at være imod når du nu er imod indvandringen her til landet.
sep 2008
Følger: 44 Følgere: 43 Biler: 7 Emner: 45 Svar: 491
Danmark burde melde sig ud af EU og få de grænser lukket igen...
Alt det "yngel" der vrimler her til danmark har ikke haft noget godt med sig endnu... Og nej deres pizza og andet skrammel og mad tæller IKKE med...
jun 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 3 Emner: 20 Svar: 51
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 21 Svar: 231
okt 2009
Følger: 7 Følgere: 11 Emner: 4 Svar: 1.524
I vil ikke have forskere hertil, ja de er indvandere
osv osv
eller vil i kun have dem som i kan udvælge.. dvs. som Dansk Folkeparti.. med deres forslag der kan en amerikansk hjemløs få dansk statsborgerskab, men en tyrkisk forsker som ikke kan engelsk kan ikke få? hvem ville i helst have ind?
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 1.337 Svar: 6.804
Læs lige forumemnet én gang til, eller rettere, til du fanger budskabet. Så vil du da opdage, at det netop ikke er dét, der gør sig gældende.
sep 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 196 Svar: 739
maj 2007
Følger: 1 Svar: 3
okt 2009
Følger: 7 Følgere: 11 Emner: 4 Svar: 1.524
Nej jeg går da heller ikke ind for kriminelle.. men om det er indvandre/gæstearbejder/flygning/dansker er da lige meget.. Lighed for loven, som grundloven også forskriver.
dec 2003
At en person bliver født her i landet, gør ikke automatisk vedkommende til dansk statsborger, idet du stadig i dine årer er af anden etnisk herkomst.
Det det drejer sig om er, at en danskfødt person, også mentalt er <b>dansk</b>, var dette tilfældet i dagens Danmark, tror du så vi ville ha´ konflikter i den størrelsesorden, som vi har den dag idag ??... Lad mig svare for dig... <b>NEJ!</b>
Det bevidner kun herom, at trods de 10-årige er født som dansk statsborger, så er det langtfra den danske kultur og vores værdier de værdsætter, kontra denne families oprindelse. De vægter deres families modersmål højere, end deres danske statsborgerskab.
Er du for blind til at indse dette ??
Igen, falder dette tilbage til forældrende, da det er deres opgave, at lære dem, at respektere det land, de er født ind i. Ergo, sker dette ikke, så er "opgaven" mislykket, og så må der være en konsekvens ved dette.
dec 2003
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.280
Ud fra din defination, hvad er en "Dansker" så?? Bare lige så jeg kan se om jeg kan følge din tankegang om et konfliktfrit samfund der er mono kulturelt. Dernæst måske om du kan nævne en befolkning der har været dette, hvori der i deres samfund ikke har eksisteret konflikter, blot så du har et bevis på at din påstand faktisk vil virke - mig bekendt har det aldrig eksisteret, medmindre vi da går tilbage til urbefolkningen hvor "mennesket" udvandret fra "månedalen" i mellemøsten ifølge videnskaben.
Desuden kan jeg anbefale dig at læse op på hvordan man faktisk bliver statsborger i Danmark, specielt med din benægtelse i dit første afsnit med hensyn til herfødte personer.
"Igen, falder dette tilbage til forældrende, da det er deres opgave, at lære dem, at respektere det land, de er født ind i. Ergo, sker dette ikke, så er "opgaven" mislykket, og så må der være en konsekvens ved dette." - Jeg går ud fra du her hentyder til de regler som en samfundsnorm er sammensat af, altså forholdet til ret og lov?
Skal grænsen kun gå på det kulturelle område? Jeg har blot lidt svært ved at se hvorfor en udenlandsk familie skal smides ud af DK fordi lille hasan på 10år begår kriminalitet, og så hvorfor en dansk familie kan blive i landet når lille hugo også begår kriminalitet. Jeg kan ikke se hvordan du kan retfærdiggøre dette punkt ud fra et spørgsmål om kultur?
Og igen må jeg bare påpege at du får pokkers svært ved at få folketingets accept om at gøre "opdragelse" lovpligtigt, og standardisere det indenfor nogen givet rammer
Men den sidste "Martin Luther King" er vel ikke født endnu
Udlændingepolitik, frisk på en debat?