Jeres vildeste brandert? {{forumTopicSubject}}
Go' aften Bilgalleri...
Som overskriften siger, hvad er jeres vildeste/sjoveste brandert?
Min egen var nok da jeg efter en fest blev sur over, at jeg skulle rydde op og råbte til en af mine veninder om at hun var kvinden her og det var hendes job, at rydde op, plus en masse andet pis, og så skulle mig og et par kammerater fortsætte på en lokal bodega (der så havde været lukket i flere timer) den morgen... Herefter går jeg ud med 3 kammerater løbende efter mig og afreagerer på en skraldespand... Min veninde var ikke i så godt humør dagen efter, hvilket jeg ikke kunne forstå da jeg ikke kunne huske det...
- Pedersen -
okt 2002
Følger: 63 Følgere: 64 Biler: 9 Svar: 597
sep 2006
Følger: 132 Følgere: 158 Biler: 18 Emner: 83 Svar: 2.510
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 238 Svar: 3.242
aner ikke hvordan og kan stadig ikke huske det men blev ædru da en stod og tog kvælertag på mig..... Hehe tror jeg det er den vildeste
nov 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 52 Svar: 106
feb 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 3 Emner: 80 Svar: 499
JuniorM...
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.892
Røg i byen i Kolding sammen med 3 kammerater .. Sidste jeg husker er lanternen og tiquila ... Vågnede op ved siden af en trunte i Vejle... satme glad for at hun sov tungt
nov 2007
Følger: 49 Følgere: 47 Biler: 6 Emner: 14 Svar: 100
ja om natten er alle katte grå. det er bare lort når man vågner op dagen efter og finder ud af at den er farvet :s
det er lort
okt 2003
Følger: 11 Følgere: 22 Biler: 7 Emner: 39 Svar: 846
okt 2003
sep 2006
Følger: 132 Følgere: 158 Biler: 18 Emner: 83 Svar: 2.510
nickolai K: Haha. Der reddet du sku lige min aften. Kan i sove godt. Skal op om 5 timer.
okt 2003
Det var så lidt...
jun 2007
Følger: 71 Følgere: 69 Biler: 3 Emner: 9 Svar: 359
Blev smidt ud fra daisy, brugte 1000 kr., blev fastkunde ved dantaxa, var ved at komme op og slås med gleager fra paradise. og tog så en taxa hjem...
altsammen på under en time... husker intet
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 51 Svar: 242
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 75 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 4.063
Vi kom ud fra værtshuset og jeg spurgte hvor hun sku hen, hun svarede at hun sku op på stationen, Jeg sku den anden vej, men så sagde hun at vi kunne følges, for hun ku bare ta bussen ved et af de næste stoppesteder, vi gik sammen, og kom forbi et springvand, Hun satte sig på kanten, tog sine bukser og sko af, og spurgte om ikke vi skulle samle pengene op der lå på bunden. jeg tog mine sko og strømper af, og smøjede mine bukser op.. Hun samlede mønter op fra bunden, og pludselig stod hun bøjet fremover, med røven op imod mig, i G-streng.. (hun vejede vel knap 50Kg og havde en GOD røv) Jeg kunne jo ikke styre mig, og klappede hende hårdt i røven, hun skreg op, vendte sig om og kyssede mig.. vi stod der og kyssede i 4-5 minutter, da jeg kom i tanke om min kæreste. Jeg skyndte mig at ta mine sko på og gik hjem.. Dagen efter satte jeg mig ned og fortalte det hele til min kæreste,hun tilgav mig, og vi var sammen i 3 år.. Det var sidste gang nogensinde jeg var utro...
^^ Det ikke min vildeste brændert, men nok den jeg husker bedst..
jan 2010
Følger: 60 Følgere: 58 Biler: 1 Emner: 78 Svar: 1.773
Må være blevet fyret en fredag..
Tage til by fest om aftnen, og vågne op på fortovet i din forkert retning, i forhold til hvor jeg boed, dagen efter..
jul 2008
Følger: 119 Følgere: 133 Biler: 3 Emner: 45 Svar: 2.997
Vi var nogen venner samlet - vi drak og der var massere og ølspil - vi tog i byen. Der endte jeg i en lille uenighed med en tøs da hun springer på mig - og hun ender med hovedet i lokummet - dørmanden kender jeg, han siger jeg skal komme afsted og nok ikke komme igen det næste års tid. vi kommer hjem og drikker videre - og drikker utrolig meget fisk - så kan jeg intet huske, før jeg vågner op - men med så kraftige mave smerter, og mavesyre i toilettet. jeg ryger til lægevagten - derefter videre på sygehuset. Efter 10 min derinde - ligger jeg i en seng på vej til operation stuen - og vågner op uden min blindtarm !
Og drikker ikke fisk mere efter den aften - føj
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 22 Biler: 4 Emner: 400 Svar: 2.723
den bedste er vel til min svigermors 50 års fødselsdag.. blev pænt stiv og da festen stoppede ved 5 tiden gik jeg op i høje taastrup by fordi jeg ville på morgen værtshus men endte hos bageren fordi der ikke var noget morge værtshus i den lorte flække.. så til stor underhodlning for mange stod jeg foran bageren og drak øl og spiste rundstykker og forsøgte og støve en fest op i habit og det hele haha
en anden gang har jeg brugt en halv time på over diskutere med en dørmand på et disko dasko om hvorvidt jeg skulle have min flaske med ud fordi den var halvfuld stadigvæk.. men den var altså tom fik jeg afvide bagefter.. floot...
eller en anden gang hvor jeg havde været i byen i middelfart og havde aftalt med en kammerat at han kunne sove hos mig men blev væk i byen og endte med og ringe til min far så han kunne hente mig og han fandt mig så liggende på en cykelsti oppe på brovejen i sne og frost vejr sovende.. skide god ide..
har many more af dem..
engang havde jeg været til fest hos en kammerat.. så lukkede festen allerede fra kl 0300 så skulle jeg sku på burger king og det var dengang mean fræste på scooter så op på jernehesten og afsted.. og atsted det gik derud af på hoved vejen med fuld gas og og en bajer i den anden hånd..tager en tår og ligger hovedet godt tilbage for og tømme dåsen og vågner op i grøften i venstre side med den æedeste hudafskabning på hagen og så besluttede jeg dete nok bare var bedre og køre hjem igen
jun 2007
Følger: 71 Følgere: 69 Biler: 3 Emner: 9 Svar: 359
jul 2008
jul 2008
Men okay nederen at vågne til en læge der står med en boremaskine i hånden !
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 13 Biler: 4 Emner: 20 Svar: 199
dec 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 229 Svar: 416
Skulle i byen efter et brag af en forfest med omkring 25-30 mennesker, vi kommer i byen og vi går en 4-5 stykker... det ender med at vi bliver så pisse stive, ------ ANDET ved jeg ikke, da jeg vågnede i et solarium kl 13 om eftermiddagen dagen efter, eftersigende har vi festet til den lyse morgen, og så ved man ikke mere.. det er sgu for vildt
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 180 Svar: 917
En af de lidt pinlige var nok til en konfirmation for et par år siden ved min eks' familie. Jeg drak om kap med sviger far i rødvin, øl og sprut. Han vandt og jeg blev lagt i seng ved 15 tiden
apr 2003
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 6 Emner: 336 Svar: 1.711
Værst er dog nok engang da jeg boede i Miami.
Mig og en dansk kollega var oppe på pooldækket i min bygning hvor en masse latinaer holdt fest ved en af poolsne. de tilbød os fri drikkelse osv og flere af dem var modeller, så hvem kunne sige nej? Senere på aftenen kom bygningens security team og sagde vi skulle rykke festen indenfor fordi vi larmede, smuttede op på 18. etage (jeg boede på 2.) til noget fest.
Der sad vi så og hamrede en masse tequila og derefter husker jeg ikke så meget....
Vågner så op ligepludselig i en 30kvm stor fængelscelle, hvor der udelukkende er negere og latinoer med gangtattooes og orange dragte. Tror vi var en 20-25 stykker i cellen.
Rendte rundt i næsten 10 timer uden at ane hvad jeg egentlig var der for, indtil en af de andre sagde at jeg skulle prøve at tjekke min baglomme, og rigtigt nok der lå en kopi af politi rapporten.
Jeg havde åbenbart kommet op og slås til festen (i min egen bygning), hvorefter de havde smidt mig ud og security var kommet. Havde så skubbet ham vagten og revet hans trøje istykker og derfor havde de ringet til politiet som kom og tog mig med...
Sad inde i Miami County Jail fra lørdag aften til Mandag eftermiddag. LÆNGSTE fucking dage i mit liv. Anede ikke hvor længe jeg skulle sidde der og fængelsvagterne var syge i hovedet. Hørte flere få tæsk af vagterne i cellen ved siden af og der var bare pisseklamt. Om mandagen blev vi så ført gennem en baggang fra cellen ned til et stort lokale hvor der sad en masse kvinder (ludere hovedsagligt) og så var der et videokamera og en tv skærm med en Dommer. Så blev man kaldt op en efter en og fik afsagt dom, om man skulle blive der eller blive løsladt osv.
Jeg blev så løsladt men skulle møde senere i retten... Der blev jeg idømt en bøde og 50 timers samfundstjeneste...
Fandt så en rektor på en skole og gav ham 50 dollars til is til børnene og så skrev han jeg havde haft 50 timer hos dem
Men fuck en nitte oplevelse.
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 51 Svar: 242
Mig og min kammerat har lige været igennem en kæmpe diskotion så vi vælger derfor at drikke og så stive så muligt. Vi fester løs på den glade viking indtil det lukker. Bagefter render vi så begge ud og knækker os, og aftaler at natten ikke allerede skal slutte. Vi vælger derfor at vi lige skal prøve en bulgarisk luder inden vi går kolde. Får så fat i en, inde på en af "luderbarene", og kommer så med i i hendes lille bitte rum. Sætter mig så på sofaen og hun går i gang... Er så pisse stiv, så læner mig tilbage i sofaen så den vipper og kommer så til at læne den frem igen imens hende ene fod er under benet på sofaen.. "Knaaas" siger det så, og hun begynder at tud vræle. Har så åbenbart brækket hendes fod, og stiv som jeg er går jeg ud og tager fat i ham luder mafia gutten som ejer stedet og skælder ham ud og siger at jeg vil ha mine penge tilbage. Blev derefter smidt "pænt" ud af døren og fik en flink hilsen om at han ville slå mig ihjel hvis jeg kom igen
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 162 Svar: 1.885
Mig og 4 gode venner bliver så tæske stive (efter henholdsvis at have danset til "Robbie Williams - Feel", uden bukser, have brækket sig i et telt, faldet i en tjørnebusk af en art, ment at have set en ninja og have flygtet fra denne, osv....), at vi bliver nødt til at hyre færgemanden til at sejle os over på den anden side, kl 3 om natten. Normalt ville han kræve sindsyg meget, men han mente vi havde brug for det, så vi slap vidst billigt.
En af os har ingen bukser på, og kun én sko. Tre andre knækker sig ud over rælingen og ingen kan huske at jeg var med færgen!
Vi kommer over på den anden side, hvor en vens far venter på os. Da der ikke er plads til os alle, bliver mig og en anden bliver så proppet ind i bagagerummet på deres Golf 4 Stc. Jeg var jo tonser stiv plus at jeg så alting køre baglæns. To gange inden for ca. 500m måtte jeg sige "Jørgen, jeg skal lige ud..." og så skulle jeg ud og knække mig.
Jeg lyder ret voldsom når jeg brækker mig. En ven der dengang programmerede forskellige ting, bla. små spil osv. råber hånende til mig "Stoff, hvis jeg nogensinde skal lave et spil hvor der er nogen der brækker sig, så vil jeg fandme have din lyd", hvortil jeg får råbt (ind i mellem de lårfede bræk-stråler...) "Fuuuuck dig Vandborg!!!"
God aften!
aug 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 52 Svar: 435
Tag til sunny Beach i 2 uger, og i kan skrive mere herinde
Vildeste herhjemme i Danmark må nok være at jeg ikke kunne huske en skid (SLET ingenting!!) , og vågnede nøgen op, med blod i sengen, og kunne stå op og begynde at samle tøj op - underbukser ved siden af sengen, bukser i stuen , (hoveddør åbent) , t-shirt osv ude i opgangen og til sidst skoene og sokker ude på fortorvet ved siden af en væltet scooter .
Mærkeligt at møde op til sådan noget ..
nov 2003
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 125 Svar: 5.733
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 88
maj 2007
Følger: 35 Følgere: 30 Biler: 7 Emner: 73 Svar: 591
mar 2007
Følger: 69 Følgere: 74 Biler: 9 Svar: 467
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 187 Svar: 2.613
men en aften husker jeg lidt bedre end andre..
jeg var i byen med et par kammerater som altid .. og jeg bliver meget fuld.. jeg har været omkring de 23-24 på det tidspunkt ..
pludselig står jeg og snaver en eller anden tøs.. og min kammerat spørger mig hvem fanden hun er .. og jeg må så melde pas da jeg ikke lige ved hvordan det skete.. fordi havde ikke snakket med hende i forvejen.. nå men vi snaver så lidt mere .. og så spørger hun .. " hvor gammel tror du jeg er " .. og så tænker jeg bare SHIT ..... kunne godt se hun ikke var teenager ihvertfald.. så jeg prøvede at være høflig og sige .. øhm 25 ? ..
ej bare rolig hun var kun 32 .. jeg var ret vissen på det tidspunkt .. og får så et godt blik på hende... 1.50 cm høj og lignede en som ihvertfald var i 30verne .. så hun fik lige et sidste snav.. og så trak jeg vennerne med over på det modsatte diskotek.. bare for at komme væk fra hende.. jeg bliver så endnu mere fuld og falder i snak med en tøs som jeg kommer til at love at hun må tage med hjem og sove men jeg fortryder hurtigt efter fordi hun var altså en XL pige,.. men frisk i fuldhed som jeg var.. tænkte jeg at .. hvis jeg danser længe nok.. så bliver hun nok træt af at vente.. og finder et andet sted og så kan jeg snige mig væk..
jeg danser stort set uafbrudt i tre stive timer på det gode gamle under uret i aalborg i mine frække buffalosko til god tramp..
jeg kigger mig omkring og ser hun er væk og siver over til kammerat som var eneste overlevende .. og siger .. vi skal hjem... i samme sekund kommer tøsen og siger. hva så er vi klar til at tage hjem..
ÆV tænkte jeg bare
men jeg er en mand som står ved mit ord.. så fair nok..
min kammerat og jeg var ved at male min lejlighed dengang da jeg var ved at flytte fra den .. så vi havde faktisk kun en dobbeltdyne vi delte.. ( ja 2 drenge 1 dobbelt dyne.. rauw ) nå vi kom så hjem og under dynen ligger hun så i midten .. og begynder at rage på mig.. jeg lader som om jeg sover.. og det virker .. fordi så begynder hun at rage på min kammerat istedet.
men det gider han ikke. .så han beder hende om at holde snitterne for sig selv ..
jeg tror faktisk at hun skred før vi stod op fordi husker ihvertfald ikke at vi sagde farvel til hende..
men hey.. jeg fik da scoret ..
kæft jeg savner at være ung igen
feb 2005
Følger: 12 Følgere: 15 Biler: 7 Emner: 58 Svar: 393
aug 2006
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 3 Emner: 178 Svar: 689
Festen husker jeg ikke så meget af, men da jeg vågnede dagen efter lå jeg i seng i et lille værelse hvor der var flere mennesker også sov!! Efter at have tjekket om jeg stadig havde mine ting ( Tlf, pung og tøj) besluttede jeg at smutte fra lejligheden som jeg fandt ud af det var.. Ned på gaden fandt jeg ud at jeg var i kosør !!! Ringede til den første fætter for at finde ud af han var i Slagelse !!
Ringede til fætter nr 2, han var blevet dårlig da vi skulle i byen i Kalundborg så han var taget hjem.
Sidste chance for at finde ud af var der var sket i løbet af natten, ringede jeg til chafføren, han var jo ædrug!! , han sagde så han han havde sat os af i Holbæk, og så kørte han og fætter 2 hjem til Kalundborg igen!!
Tab af denne aften/nat er ca 2500 kr og en del hukommelse... Drikker stadig shots!!!!
aug 2006
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 3 Emner: 178 Svar: 689
jun 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 37 Svar: 1.505
1) men har før prøvet at løbe hækkeløb over 5 borde og væltet smatlige øller , hvor der sad en flok bikere !
2) prøvet at vågne på et sygehus med brækket næse eller blå øjne og ikke vide hvorfor
3) At kravle igennem en pisrende og til sidst undre sig over sine våde knæer og opdage hvorfor !
4) at smide en desperat kælling ud af bilen hvor man sidder og sover , hvorefter hun lægger sig pænt i bagagerummet sammen med sin kammerat
5) At slå søm i scenen , fordi vi ikke kunne se sømblokken
Et par af mine kammerater engang : ville så tilføje punkt 6) at stå nøgen på motorvej E45 , nøgen og politiets sirene i det fjerne
7)At sove stående i en tjørnebusk
8) At sove under et juletræ , vågne og tro at nogen er ved at angribe èn ... sikken et rod
9) At falde ud af en taxa , knalde hovedet i asfalten og den kvindelige knapt så kønne chauffør forsøgte at vække mig - men troede hun var igang med noget helt andet
Det vidst endda nogen af de ture der har været sjovest !
feb 2005
Til dit punkt 2... måske ligger svaret i punkt 1 ???
jun 2010
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 27 Svar: 168
Hahaha ..
feb 2005
Er det noget der sker tit ? - for så vil jeg sku til at gå med BH...
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 27 Svar: 168
Desværre
1 gang og en enkelt gang en 50'er
Går ikke i byen mere/drikker ikke mere. Så men, prøv! DU kan jo være heldig!
jun 2010
Jeres vildeste brandert?