Danmark er "Det 4. rige". {{forumTopicSubject}}
Og oveni det, åbenbart også et pisseland ifølge svensk P3
Kilde: http://ekstrabladet.dk/nationen/article1576248.ece
Man kan hører den fulde udsendelse direkte gennem EB linket. Spol frem til 14:10min ca.
Nu ved jeg godt, at Krarup mener at Danmark ikke kan leve i fred med Tyskland, men mon f.eks. DF også går i flæsket på Sverige nu?
Mona Masri mener hvert fald, at Danmark med Søren Pinds nye lovforslag, så har Danmark udviklet sig til "Det 4. rige", er folk herinde enige/uenige?
Personligt synes jeg Søren Pinds forslag er udformet noget skuffende, i og med at det ikke er blevet gjort tydeligt hvilken form for kriminalitet der gør sig "kvalificeret" til udvisning.
Det bliver endda også svært at udvise folk hvis de har familie her i DK, hvis vi skal overholde EMRK, dernæst kan statsløse-konventionen reelt også betyde, at mennesker der udgør en sikkerhedsrisiko mod det danske rige, er sikret statsborgerskab på trods af denne "kategorisering" fra PET..
Suveræniteten smuldre mellem hænderne på os
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.280
aug 2006
Følger: 26 Følgere: 12 Biler: 13 Emner: 67 Svar: 472
Dk er blevet et hade land, men det er der også en grund til.
sep 2004
Følger: 60 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 53 Svar: 1.603
Skal vi styres af EU, forhåbentligt ikke...Selvfølgelig er Tyskerne imod mere grænse-kontrol, da de så hænger længere på de kriminelle fra øst.
At vi vil udvise kriminelle udlændinge, der ikke vil indordne sig og følge landets love og regler, er vel kun helt i orden.
Men hvis man tror det bliver bedre med rød blok, med åbne grænser og en løftet pegefinger hvis der bliver udøvet kriminalitet af herboende ikke danskere, så vågner man op til en stor overraskelse.....
Hvad Sverige angår, så har de igennem flere år strammet op , hvad indvandring angår .
Så de frygter jo bare en nabo, der har størrer krav til folk udefra, der vil være i DK., så de får flere der rejser videre til Sverige.
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 238 Svar: 1.015
jul 2003
Følger: 72 Følgere: 58 Biler: 8 Emner: 177 Svar: 1.138
sep 2003
Følger: 228 Følgere: 1869 Biler: 11 Emner: 529 Svar: 12.321
Svenskerne åbnede deres grænser for mere eller mindre alle indvandre, og nu har de et stort problem med indvandrekriminalitet i hele landet, og de er bare sure over at vi forsøger at tage det i opløbet
Tyskerne er sure fordi DK er rigere pr. indbygger end dem, og de ved at Østeuropæerne smutter igennem Tyskland og op til DK for at stjæle med arme og ben.
Men hvis de ikke kan komme over grænsen til DK, bliver de jo i Tyskland og stjæler
Så de har skam alle sammen deres egen agenda over at være sure på os
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.737
nov 2005
* Carsten T (CopyCat) *: Helt enig og du glemmer en ting iøvrigt - Nemlig at svenskerne(sammen med England) har haft næsten konstant grænsekontrol, siden "arbejdsmarkedets/-kraftens fri bevægelighed" trådte i kraft!
Så hvad det angår, skal de bare helt tie stille!
nov 2005
sep 2003
Følger: 228 Følgere: 1869 Biler: 11 Emner: 529 Svar: 12.321
Præcis, så personligt kan jeg ikke se hvad hele postyret er om?
Landene der brokker sig er jo en flok hyklere
okt 2003
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 380 Svar: 4.243
Og stik imod tyskernes indvendinger mod de nye danske regler, må man ved den tyske grænse blot køre 10 km/t, hvilket er stik imod EU reglerne som siger at trafikken ikke må sænkes unødvendigt.... noget der slet ikke er på tale ved den Dansk/Tyske grænse
Endvidere vil 70% af tyskerne have indført den samme grænseaftale som Danmark i forbindelse med den nye Femern-forbindelse.
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 250 Svar: 12.738
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.280
Jeg må sige at nyheden omkring tyskernes eget grænse anlæg er smuttet over hovedet på mig, men blev også først færdig med eksamenerne igår
Men ja så må man sige at tyskerne virkelige er dobbeltmoralske, og ja en sænkning af farten i betydeligt omfang ved grænseovergangen det bryder Schegen.
apr 2003
Følger: 55 Følgere: 58 Biler: 7 Emner: 50 Svar: 3.308
Danmark er "Det 4. rige".