{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regning fra skat?
  • #1   30. jun 2011 Mikkel P - Det er nemlig kun 4-5 dage efter den sidste frist.
    Lisberg @ LPhoto.se - Nu er det sådan jeg var i retten i vinteres som kostede lidt over 6k som jeg ikke havde. Aftale at jeg skulle betale 350 kr om måneden og det passer mig også bedst når jeg er lærling og kun får 67 kr i timen. Ang ferien, så arbejde jeg hele sidste år så vil gerne synd på og slappe af nu.

• #2   30. jun 2011 Og desuden skal jeg ikke betale mere til dem fordi jeg afbetaler dem.

• #3   30. jun 2011 Afbetaler selv på en 25.000,- regning fra skat, fordi Dansk Industri ikke havde meldt det beløb jeg havde fået, til skat En svipser jeg desværre ikke selv fangede... Så føler med dig smiley

Men hvis du ringer til SKAT er jeg 100% sikker på at i kan finde ud af noget.. Om de så skal flytte den ene betaling 1 uge, eller om de kan betale den før du tager på ferie, eller sådan noget.. Men jeg er 100% sikker på at du kan finde ud af et eller andet med dem smiley

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #4   30. jun 2011 ellers meld det til betalingsservice.. så sker den slags selvom du ikke er hjemme

• #5   30. jun 2011 ja ring til dem da du ellers kan risikere at de dropper din afdragsordning da du misligeholder den ved ikke at betale til tiden - de er i deres fulde ret til det hvis de vil samt det koster fra 250 - 1500 kr i div afgifter og gebyere hvis der kommer en rykker til dig.

<b>SÅ fat knoglen

• #6   30. jun 2011 du skal bare betale dobbelt i dag, så er det reg.

det er samme FIkode der står i bunden af girokortet, ikke?

• #7   30. jun 2011 Hyber hva arbejder du lige med siden kun 67. i timen?

Kommentér på:
Regning fra skat?

Annonce