{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  synsindkaldelse,
  • #1   19. jul 2011 Han er blivet bedt om at skulle stille til syn, han skal selv køre til syn, hvis han ikke gør og han bliver stoppet, bliver nummerplader klippet og han for et bøde, faktisk skal du køre direkte til syn, da bilen ikke må køre på vejen før den er synet.
    mvh
    Tommy

• #2   19. jul 2011 han skal få et brev om hvornår han sidst skal have den synet

• #3   19. jul 2011 du kan da ikke køre direkte til syn

• #4   19. jul 2011 Jt !:

Og....hvorfor så ikke det?

/mvh

• #6   19. jul 2011 Jan - idét at den er blevet fundet ulovlig på gerningstidspunktet. Så direkte til syn er ulovligt, spild af penge og tid, og til grin. smiley

Direkte til værksted smiley

• #7   19. jul 2011 nej syntes da også man plejer at få en indkaldelse til syn med posten.

• #8   19. jul 2011 bilen skal vel først laves lovlig,og så til syn bagefter

• #9   19. jul 2011 JT

Da ikke hvis en betjent måske ikke er beksndt med alle regler...

Jeg har da haft unge på værktedet der har fået en trussel eller indkaldelse på deres bil af polities, og det er ikke alt der er korrekt som en betjent påstår....

Man kan sgatens køre til syn 3 minutter efter man er blevet kaldt til syn, og så tage omsyn de 33 kalenderdage bagefter...

For ligesom et betinget omsyn er ulovligt at køre videre i i de 33 kalenderdage, så er det også ulovligt at føre en bil politiet kar kaldt til syn,, og bliver man part at en ulykke undervejs, så vægter en indkaldelse til syn at politiet lidt hårdere end et omsyn, for de dataer har forsikringen som regel ikke adgang til, for bilen bliver først godkendt når den er synet,, og bliver den ikke det så bliver pladerne først indraget noget senere...

Men man skal ikke køre til syn før man har fået et brev fra politiet, en mundtlig oplysning eller krav om syn er ikke god nok....(den skal komme med posten)

• #10   19. jul 2011 Dichael :

Man kan til HVER EN TID køre til en synshal og få synet sin bil.

Ergo - hvis han har fået at vide at bilen skal til syn, så er det da bare at gøre det med det samme, såfremt bilen er i lovlig stand.

Så har man jo dokumentation for at den er blevet synet efter at den dato man blev stoppet = alt er i den skønneste orden.

Jeg kan ikke se problemet. Personligt ville jeg få den synet med det samme, hvis muligt.

/mvh

• #11   19. jul 2011 Jan - Nu er du teoretisk smiley Jeg forventer ikke politiet kalder den til syn uden begrundet mistanke for at den er ulovlig smiley Så det er ikke nogen herinde som har prøvet det, det er procentdelen for lille til. smiley

• #12   19. jul 2011 Dichael :

Selvfølgelig smiley

Hvis man er i tvivel om den reelt _skal_ til syn eller om det bare var "varm luft" fra den Basse-ædende-Gestapo-dreng, så bør man selvfølgelig vente på en synsindkaldelse.

/mvh

• #13   19. jul 2011 enig med Dichael

• #14   19. jul 2011 Hvor lang tid kan der i så fald gå, før man får et brev, nu er det over en måned siden jeg blev stoppet, og har hverken set skyggen af indkaldelse eller en bøde, og en kammerat fik en bøde af samme mand 3 dage efter, og har fået bøden for længst.

• #15   19. jul 2011 prøv at ring til polisen og spørg om der ligger noget i deres system på din nr.plade

• #16   19. jul 2011 har prøvet hvor der gik næsten 2mdr inden brevet kom.

Kommentér på:
synsindkaldelse,

Annonce