{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.011 visninger | Oprettet:

Macbook forsikring? {{forumTopicSubject}}

Står og overvejer at købe en macbook air til skolebrug, men ude i butikkerne prøver sælgerne at sælge mig en 3 årig applecare forsikring oveni. Syntes det lyder meget fornuftigt med en sådan forsikring, men når den koster ca. 2000 ville jeg derfor høre om der er nogen af jer som har erfaringer med disse forsikringer - om den er nødvendig eller om det bare for at logge ekstra penge ud af kunderne?
Mvh Simon

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Macbook forsikring?
  • #1   25. jul 2011 hvad koster macbook`en

• #2   25. jul 2011 Hvad dækker forsikringen? (hvis ekspedientetn siger ALT, så lyver han!) Find ud af hvad den dækker præcist, for i mange tilfælde er du ligeså godt kørende med din indbo..

• #3   25. jul 2011 Den koster 9800.
    Jamen han siger at den dækker hvis man taber den eller spilder væske i den, eller på andre måder forvolder skade på den. Derudover dækker den hvis batteriet går mere eller mindre dødt indenfor de 3 år som forsikringen nu dækker.
    Hvad dækker en almindelig indbo's forsikring da?

• #4   25. jul 2011 Almindelig indbo plejer at dække tyveri mens sådan noget som tab, væskeskade osv kun erstattes hvis man har en elektronikforsikring sammen med sin indbo.

• #5   25. jul 2011 Den dækker Praktisk talt alt, tjaa.

Jeg syntes den er svær, men jeg er typen der lever livet, og tager chancer når der skal tage chance så jeg droppet det smiley

• #6   25. jul 2011 Jeg købte AppleCare til min MacBook Pro, da det også giver dig hjælp verden over i enhver Apple forretning og giver dig første priotet til en mulig reperation.

• #7   25. jul 2011 Men hvis du får den ridset eller der er andre små ting, så kan du jo køre den over med en bil, og få en ny, evt. når du har haft den 2,5 år.

• #8   25. jul 2011 Kan godt se det er en fordel, men alligevel den er 1/5 af prisen, og er ikke den store tilhænger af alle de her forsikringer som alle butikkerne skal prøve at sæge hver gang man køber noget.

• #9   25. jul 2011 B.T. Ja okay, med en pc til 17000 så er det jo noget andet.
    Lars H: Har også lidt den samme holdning som dig. Tror også det er meget salgstricks. Jeg er også typen som passer godt på mine ting smiley

• #10   25. jul 2011 Butikkerne tjener uden tvivl på forsikringerne - men man kommer heller ikke uden om, at det kan være en rigtig god ide for mange. På de fleste elektronikgenstande ser jeg det ikke som nødvendigt. Der er ikke så stor risiko for, at der sker dit fjernsyn/stationære computer noget(de står jo bare stille i stuen eller på værelset). Jeg har haft forsikring på mine egne bærbare, fordi jeg har dem med næsten alle steder. Når man tager sin com med til studie, på ferie osv. er der en øget risiko for at der sker noget. Jeg har selv fået en ny computer og i sidste uge, et nyt batteri til min mac, gennem forsikringen - så jeg synes det kan betale sig. Skal din nye mac bare stå hjemme i stuen og ikke flyttes rundt og med på cyklen til studie/arbejde, og kan du holde vand og andet væske væk fra den, så drop forsikringen:)

Men i øvrigt, tjek dit forsikringsselskab. De har eventuelt noget lignende som dækker ALT dit elektronik ved selvforskyldt skade.

• Chris M
    Chris M Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 130
    #11   26. jul 2011 Købte en Imac i sidste uge, og gad ikke købe forsikring til.. Det er penge ud af lommen.. Men forrige pc er 6 år gammel, og kører fint endnu. Den blev bare lidt for sløv til de nye programmer..

Kommentér på:
Macbook forsikring?

Annonce