{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.073 visninger | Oprettet:

Hjemme lavet trailer. {{forumTopicSubject}}

Jeg går og har lidt planer op at jeg skal lave min egen trailer, jeg vil købe en lille alu container på ca 2 x 3 meter og svejse en ramme som den vil blive sat fast på.

Så er spørgsmålet bare kan det lade sig gøre?
Kan den blive synet og indrigistreret?

Håber på at i kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemme lavet trailer.
  • #1   3. sep 2011 Du skal sikkert betale en del for at få den på plader så spørgsmålet er om du ikke bare skulle finde en brugt:)

• #2   3. sep 2011 Der skal vel egentlig os være CE Mærke på den så tror ikke det kan lade sig gøre.

• #3   3. sep 2011 Kan sagtens lade sig gøre.

Kontakt en af de konsulenter der står på skats hjemmeside unden køretøjer.
    De kan hjælpe dig.
    Jeg har lavet min egen, hvor jeg fik dataerklærling og alt. Den er synet og køre med dk plader.

• #4   3. sep 2011 Min far tog sin ramme fra sin gamle campingvogn og har sat nogen træplader på sådan at den fungerer som en trailer.

Den har han kørt med uden problemer de sidste 7-8 år, om det er helt lovligt ved jeg ikke.

• #5   3. sep 2011 Mark - Hehe, hvis du kører med flamingo. Sådan en campingvogn kan ikke tåle ret meget læs hehe.

• #6   3. sep 2011 Dichael > Hehe det eneste der er tilbage fra campingvognen er selve rammen. Alt andet er hjemmebygget smiley den har skam holdt til en masse..

• #7   3. sep 2011 skal du bygge noget til at sove/bo i , skal den bygges på en camping undervogn
    skal du kører med ting skal den bygges på en trailer undevogn
    dette fandt jeg ud af da jeg ville bygge en trailer ud af bagenden af en ladvogn

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
    #8   3. sep 2011 med at bygge en campingvogn om, skal du også huske på hvilken typegodkendelse den har, nogle af dem har hele konstruktionen som bærende del, og må derfor ikke skilles ad. Men stort set de fleste må man godt.

Men ja, det letteste er at lave det selv ud fra en eksisterende ramme, da det kan være svært at få en typegodkendelse til en hjemmebygget trailer, specielt hvis der skal bremser på, hvilket der nok skal hvis du vil have en alukasse på.

• #9   4. sep 2011 Du skal huske, at hvis du bygger en trailer om så må ydremålene (længde+brede) ikke overskride dem fra den originale trailer. Mener også det gælder totalvægt.

Kommentér på:
Hjemme lavet trailer.

Annonce