{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogle ældre mennesker er bare farlige bag et rat
  • #1   5. sep 2011 Det gælder sgu ikke kun ældre mennesker, især kvinder er god til den slags.
    Men det værste er folk, som ligger i ydersporet og snøvler afsted.

Horn og lygter!!!

• #2   5. sep 2011 klaus........Pas på hvad du siger jeg er en tøs haha....men ja nogle kvinder kan fanme ikke køre bil, havde en veninde jeg skreg hvergang jeg var ude og køre med hende shit hun fattede hat af det.... men ja masser af horn haha

• #3   5. sep 2011 ARCKI

Haha, fedt at du er en tøs og jeg så sviner jer smiley
    Så sent som i dag kommer der kraftedme en lille lorte Fiat Punto og kører direkte ud foran mig :s og hvad sad bag rattet??? Nemlig en kvinde - som tilmed knævrede i mobiltelefon :s

Men jeg kan satme også være en hidsigprop i trafikken smiley

• #4   5. sep 2011 Har kraftigt overvejet at droppe anlægget i bilen, og fylde kompressor i, så den kan trække et tog horn, så tror jeg satme de flytter sig..

• #5   5. sep 2011 michael p.

den tanke har jeg også haft !

• thomas e
    thomas e Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
    #6   5. sep 2011 vi har sådan et ældre par i deres lille røde vw fox i den lille by jeg bor i de skal se alt hvad der forgår i alle have og hvis man står på sin grund ud mod gaden så er det i første gear forbi de har eddermamer været ved at forsag mange ulykker her og omkring byen

• #7   5. sep 2011 Alle andre end MIG er psykopater i trafikken og kører fuldstændig latterligt! smiley

• #8   6. sep 2011 Hader stadig folk der ligger helt oppe i røven på en både i byen og på landet. Selvom man kører hvad man må. Men det fatter folk jo ikke. Jeg har for det meste min knægt med. Og det er tit at en eller anden Brian skal ligge sig op i røven på en. (tror de er bøsser?) Fuck dog af og lad vær med at køre så fucking atærkt pikhoveder

Kommentér på:
nogle ældre mennesker er bare farlige bag et rat

Annonce