{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.709 visninger | Oprettet:

En stor dag for alle snyltere...... {{forumTopicSubject}}

Er skam på ingen måde en dårlig taber, lige bort set fra på Danmarks vegne....

En stor dag for alle snylterne, der kun vil nyde og ikke yde....

Men hva faen, hvad ellers kan man forvendte når 60% af alle Danskere mellem 18 og 100år er på overførsels indkomst, hvor bortset fra Folke/invalide/førtids pensionister , samt arbejdsløse i udkandts Danmark, så er ellers størstedelen af resten, bare snyltere...

Som det er i dag, skal en hårdt arbejdende person, brødføde 2,5 person altså sig selv og 1,5 person på overførsels indkomst...Inden længe bliver det 3 så 4 i takt med arbejdsløsheden vil stige, med Rød bloks ufinancerede politik.

Jeg er skam ikke færdig med usunde madvarer og cigaretter, men er færdig med at købe dem i Danmark, var i Tyskland i går kl.17.30 en ganske almindelig torsdag , ved spisetid, men der var sort af danske biler ved de tyske butikker, det bliver bare endnu værrer nu, hvor de vil opkræve højere skatter på de varer, med det resultat at Danmark går glip af kæmpe indtægter, der er medregnet i Rød bloks i forvejen uholdbare plan.... Tak for kaffe siger jeg bare...

Og så vil jeg da lige byde alle de fremmede velkommen, nu hvor grænserne bliver åbne igen, som før 2001.....

En stor nedtur for Danmark, nu skal Danmark styres af Enhedslisten og SF, hvad fanden tænker folk på , eller rettere hvorfor tænker folk slet ikke over konsekvenserne, ved dette komplet hullede oplæg, kaldet fair forandring eller rettere unfair forvirring .......

Tænk bare på udtaelser fra Enhedslisten, som at Lego - Danfoss - Mærsk - og andre skal overtages af staten.

Grænserne skal være åbne for alle dem der vil til Danmark, med fuld forsørgelse fra den dag de ankommer...Rystende....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En stor dag for alle snyltere......
  • #1   15. sep 2011 Tjae... Man kan vel håbe at folk bliver klogere, og så i en helveds fart? ... Må nok indrømme at jeg er chokeret ...

  • Martin G
    Martin G Online Tilmeldt:
    jul 2006

    Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.245
    #2   15. sep 2011 GG

  • #3   15. sep 2011 Fuck Helle!

  • #4   15. sep 2011 Tudekiks kan købes i netto imorgen...
    Har på fornemmelsen at alle butikker vækster på mariekiks de næste par dage...


  • #5   15. sep 2011 Må hellere komme ned og få købt nogle imorgen tidligt :-))).

  • #6   15. sep 2011 Tør øjnene tøser..


  • #8   15. sep 2011 Dannie, ja jeg gyser også...Tror ikke Anders Kirk ville synes om at hans arv skulle overtages af staten..

    Jeg føler med Danmark og ser absolut ikke frem til Enhedslisten og deres påvirkning af Helle..

    Men os der rent faktisk arbejder, vi skal løbe stærkere..for vi skal jo alle løfte i flok, synes Helle..

    Men hun mener jo at hendes vælgere er ( Citat: LO medlemmer, som har hus, bil,3 børn og som går på arbejde hver dag..) Gad hvide, hvad hun så synes om dem, som ikke har disse ting...Hun snobber op ad, men det vil de vælgere, som har stemt rødt jo ganske rigtigt erfare..

    Danmark skal tage imod flere flygtninge...Det er åbenbart ikke nok, at der i skoler i Århus kommune bliver undervist på et andet sprog end Dansk..Fordi skolebørnene ikke forstår det...Nej, det er ikke en privat skole, men en god dansk kommune skole, som vi alle betaler skat til..

    Tæk på det, når dit barn er i blandt de 3 eneste danskere i klassen og bliver undrvist af en hjælpelærer...Ja, det sker rent faktisk allerede under Lars Løkke...Uha, det skal nok hjælpe at Helle og hendes skødehund fra Enhedslisten desværre er kommet til magten...

    Jeg frygter morgendagen....


  • #9   15. sep 2011 hahahah Christian smiley

  • #11   15. sep 2011 Alle så pisse kloge? Det har da intet med det at gøre.

  • #12   15. sep 2011 Jacob..
    Dem har du jo ikke en gang råd til at købe, godt nok har Helle og Villy lovet dig mere i bistands-Ydelse, men hun skal jo først finde pengene, så glem det....


  • #13   15. sep 2011 Så holder vi 4års forbrugsfest i statskassen. Og derefter bruger vi 8år på at rette op på det igen.

  • #14   15. sep 2011 Dannie, dem har du og jeg jo betalt..For vi skal jo arbejde længere hver dag nu..

  • #15   15. sep 2011 Det holder ikke 4 år drenge, Danmark er endnu ikke klar over hvad rød kommer til at gøre...

  • #16   15. sep 2011 Ro på, det er jo hurtigt overstået.......
    Skal få et samarbejde med Enhedslisten og Radikale til at funger???? Hæ hæ det er hurtigt overstået....... smiley


  • #17   15. sep 2011 Nikolaj..
    Der er lige så meget galt med rød bloks politik, som der er galt med dit tastetur....


  • #18   15. sep 2011 Bandit:
    Lidt ligesom det kæmpemæssige hul som nyrup efterlod i kassen og som Anders F brugte sin tid på at fylde ud igen ? (;


  • #19   15. sep 2011 stakkels københavnerne at de skal indordne sig under naive nassere uden sans for økonomi


  • #20   16. sep 2011 Traders...
    Jeg kommer ikke til at arbejde 12min mere, der er jo kun 24 timer i døgnet...
    Og min sundhedsforsikring, ja den frabeder jeg mig også hvis den mister fradragsretten... Så mangler de jo flere penge der også....


  • #22   16. sep 2011 Folk er så hurtige til at dømme smiley Gi dem nu en chance ! Vi har brug for ny blod i dette land og vi skal stå sammen og løse denne krise vi er i! ..

  • #24   16. sep 2011 Digweed - Hvad har det med noget at gøre smiley ? HAHA



  • #25   16. sep 2011 Haha fed overskrift, stor dag for alle snyltere !

  • #26   16. sep 2011 Er i også sikre på i har råd til de mariekiks? Nu kommer der jo afgift på. Skal de være danske så bliver de endnu dyre. Så er der ingen der gider købe dem.

    Så flytter fabrikken til udlandet. Så kan alle få råd til mariekiks. Bare ikke dem der arbejdet på fabrikken og nu er arbejdsløse.


  • #27   16. sep 2011 Det kommer til at gører nas, og køb & salg bliver fyldt godt op........ smiley

  • #28   16. sep 2011 Perkano...
    Jo, men at love 108 forbedringerpå 3 uger og så uden financering, jo det skal nok blive en bombe under Danmark...


  • #29   16. sep 2011 Rene...
    Jo, men har råd til at købe noget....Ud over de nyrige bistandsklienter, selvfølgelig....


  • #31   16. sep 2011 Men med sådan en smal sejr, og fremgang til LA og en minimal tilbagegang til DF har Blå blok vel stadig rigtigt gode muligheder for at stille sig på tværs når det ikke går som de vil?

    Så for øvrigt en direktør for et eller andet firma udtale i går, at danskerne skulle arbejde 12min. mere om dagen, men uden at få noget får det.... Ellers ville jobbene gå til andre...hold nu kæft mand...sådan en idiot skal bare have at vide at det er slut med at hyre polakker til underpriser og at nu er det tid til at betale fuld pris...


  • #32   16. sep 2011 Klippet fra Enhedslistens hjemmeside..

    Udbygning med vindenergi

    Udbygningen med vindmøller skal være på 370 MW årligt, fordelt på havmøller og landplacerede møller.

    Jobeffekt: 4.500 jobs årligt i 30 år.

    Finansiering: ca. 5,5-6 mia. årligt.

    ----------------------------------------------------

    Elektrificering af hovednettet

    Jernbanehovednettet skal elektrificeres, så de tidligere dieseltog fremover vil køre på el, hvilket vil give massive klimafordele.

    Jobeffekt: 1.500 jobs i 8 år.

    Finansiering: 1,2 mia. årligt i 8 år.
    --------------------------------------------------------------

    ) Kørselsafgifter for lastbiler: 1 mia. kr.
    Enhedslisten foreslår at vi indfører en kørselsafgift for lastbiler der kører på de danske veje. Afgiften vil skaffe 1 mia. kr.
    -------------------------------------------------------------------------------

    Enhedslisten vil afskaffe starthjælpen

    Det har de ikke, når de behandles diskriminerende. Derfor vil Enhedslisten også have afskaffet starthjælpen. De mennesker, der skal leve at starthjælpen, har ikke råd til mad på bordet og tøj på kroppen. I første omgang fører det til isolation fra resten af samfundet, og er dermed en direkte forhindring for integrationen.





  • #33   16. sep 2011 En skidt dag for Danmarks fremtid,er jeg bange for....
    Nu bliver asyl og famillie samføringer nok en selvfølge,mens alle de store virksomheder flygter til udlandet.


  • #34   16. sep 2011 Sgu rystende, at komme til at regere og sænke Danmark, med det dårligste valgresultat i 100år
    En købt titel, med løgn fra ende til anden, godt hjulpet på vej af fagbevægelsen. men mon det ikke vil klæde hende at smykke sig med lånte fjer.....

    Håber sgu at de radikale i det mindste besinder sig , og går ind for en fornuftig politik.....


  • #35   16. sep 2011 For at besvare lidt hårdt på mit eget indlæg..

    Vestas siger tak for ordren - Hvis de altså ikke er blevet overtaget af staten inden da.

    Italien bliver reddet fra bankerot, da de sikkert skal levere nye tog til os...Berluscconi får når lidt penge den vej, den arme stakkel..

    Danske vognmænd skal til at betale..MERE, for det er jo ikke svært nok at konkurre som situationen er nu..? De udenlandske vognmænd bliver da også glade..måske hæmmer det at de kommer til Danmark..

    Det endelige svar på at der skal tages fra de fattige..Starthjælpen skal afskaffes...Ikke et ord om at der skal noget andet i stedet...Men de har jo ikke brug for penge, får de må jo være døde af sult eller forfrysninger, når de hverken har mad på bordet eller tøj...???


  • #36   16. sep 2011 Så skal vi have sådan en flok ....... til at styre landet .... ak

  • Mark .
    Mark . Tilmeldt:
    aug 2003

    Følgere: 1 Svar: 1
    #38   16. sep 2011 Dannie M
    -------------

    HØRT !! den fuckinge møgso til lille Gucci helle


  • #39   16. sep 2011 og så en fucking CITY RING !!! jeg bliver sindsyg.

    Nå, tillykke til Helle, jeg skrider fucking til Sverige så !


  • #40   16. sep 2011 ja så kan vi rigtig få flere udlændinge til landet og skatterne kan stige sammen med alt usundt velkommen til danmark i stenalderen

  • #42   16. sep 2011 Tillykke med valget til rød blok!

    Og til danskerne vil jeg lige citere vores dronning:
    Gud bevare Danmark!

    Det får vi hårdt brug for nu...

    Og til dem der stemte på rød blok, fordi I ville bevare efterlønnen efter den gamle model:
    Det var godt nok synd for jer!


  • #43   16. sep 2011 hahaahahhahahaahahhahahaah smiley

  • #44   16. sep 2011 jeg troede ..sku folk havde nosser nok til at stemme på pia .. men nej dsv ... det skal nok blive sjovt at have helle, ved roret ..tak til alle de dansker der ikke var forbi øjen og øre iægen ,,inden de satte deres kryds

  • #45   16. sep 2011 @Digweed

    "Ingen positiv udvikling i de sidste 6 år"

    Har du været frosset ned ???

    Vi står "kun" med en gæld på 92millarder efter der har været Finanskrise i Europa og USA... Bankerne har overbelånt uden sikkerhed, Befolkningen kræver ind, men vil ikke betale højere skat.

    Husk gælden var på over 260 milliarder da VKO overtog regeringen i 2001.
    Nej det er ikke sikkert DU kan mærke nogen positiv udvikling. Men det har Danmark kunnet mærke. Arbejdsløsheden er rekord lav taget finanskrisen i betragtning. DET GÅR GODT FOR DANMARK...

    Men de svage i samfundet er griske og vil ikke acceptere "hver mand sin lykke smed" De vil ikke arbejde, men selvfølgelig have del i kagen.

    Jeg tjener ikke mange penge, men jeg forlanger ikke noget jeg ikke har været en del af... Jeg ACCEPTERE at andre har arbejdet for deres formue og det er jeg STOLT af på deres vegne.



  • #46   16. sep 2011 Fandeme flot at 2 narrøve der er gået tilbage ved valget og lyver og bedrager hurtigere end en hest kan rende, alligevel får tiltusket sig magten, på et par gigant løgne, men men det bliver hverdag igen....
    Venstre har haft et super valg, med fremgang...
    Det eneste parti i blå blok der ikke har haft et godt valg, er da de konservative der har mistet 10 mandater, på en fodfejl som at love de Radikale et godt samarbejde , nu har de radikale så fået de 10 mandater at gøre godt med...dronningen bliver nu desværre så bare byttet ud med Magrete Vestager i stedet for den mere kompetente Pia Kærsgård

    Se hvad resultatet havde været hvis bare de konservative havde mistet halvt så mange mandater, det bliver svært at være Rød, selv om de nu har Blå bloks financering af velfærden og kan glemme de 12 min, der aldrig har eksisteret.
    De skal jo have begge yderfløje med = enhedslisten og de radikale...God fornøjelse....

    Så det bliver svært at være rød blok, endda selv om de bliver nødt til at køre med blå bloks økonomiske politik pga. de radikale...Hvordan ville det ikke have set ud hvis de skulle have brugt " Fair forvirring" i praksis....




  • #47   16. sep 2011
    Fandmne en sort dag for Danmark.

    Utroligt at vælgerne ikke har lært en skid af de massive gældsspiraler som Soc.Dem tidligere har sendt landet ned i.......

    Nu har vi en statsminister som snyder i skat, og hendes mand betaler ikke skat i Danmark....jo, fin statsminister !

    FØJ ! Dumme danskere.....


  • #48   16. sep 2011 En fantastisk lille historie. Credits går til Punditokraterne.

    Her er historien om ti personer, der hver dag går ud på restaurant og spiser middag sammen. Den fælles regning på restauranten ender hver dag på 1.000 kroner, og de ti deler den op på nogenlunde samme måde, som vi betaler skatter her i landet.



    De første fire – de fattigste – skal derfor ikke betale noget. Den femte skal betale 10 kroner, den sjette 30 kroner, den syvende 70 kroner, den ottende 120 kroner og den niende 180 kroner. Den tiende, den rigeste af dem, skal betale 590 kroner.



    Rod med rabatten: Sådan spiser de sammen hver dag, og alle er de glade for den måde, de deler regningen på. Lige ind til restauratøren pludselig giver dem rabat.



    »Eftersom I er så gode kunder,« siger han, »giver jeg jer 200 kroner i rabat på jeres middage.« En middag for ti personer koster derefter 800 kroner.



    Gruppen vil stadig betale regningen på samme måde, som vi betaler skatter her i landet. Så de første fire bliver ikke påvirket: De skal stadig ikke betale. Men hvad med de seks andre – dem som betaler – hvad skal de gøre? Hvordan skal de fordele rabatten på 200 kroner, så alle får en lige del? Og nu skal man holde ørene stive:



    De finder ud af, at 200 kroner divideret med seks bliver til 33,33 kroner. Hvis de trækker det beløb fra hver persons andel, skal den femte og sjette person have penge for at spise.



    Restauratøren foreslår, at det mest rimelige vil være at reducere hver person regning omtrent jævnt, og han sætter sig til at regne på, hvad hver person skal betale. Resultatet bliver, at også den femte person kan spise gratis, den sjette skal betale 20 kroner, den syvende 50 kroner, den ottende 90 kroner, den niende 120 kroner. Den tiende skal betale 520 kroner i stedet for de 590.



    Alle seks personer får en lavere pris end tidligere, og de fire første kan fortsat spise gratis. Men så er det, at én i selskabet begynder at sammenligne, hvad de hver især har sparet, da de står udenfor restauranten.



    »Jeg fik kun 10 kroner af de 200 kroner,« begynder den sjette person og peger på den tiende. »Men du tjente 70.«



    »Præcis,« siger den femte person. »Jeg sparede også bare en 10´er. Det er uretfærdigt, at han fik syv gange mere end mig!«



    »Det er sandt,« råber den syvende person. »Hvorfor skal han have 70 kroner, når jeg kun fik 20? De rige skal altid have det bedre!!!«



    »Hør et øjeblik,« forsøger de fire første. »Vi fik jo overhovedet ingenting. Det her system udnytter de fattige.«



    De ni personer omringer den tiende og giver ham tæsk. Næste aften kommer han slet ikke til middagen, men de ni andre sætter sig til bordet og spiser uden at vente på den tiende. Da regningen kommer, opdager de noget.

    Der mangler jo 520 kroner…..


  • #49   16. sep 2011 I dag er det officiel sørge dag, så på med sørge bindet, og til dem der ikke fik gravøl i går, kan drikke sig i hegnet i dag, også kan man jo håbe når man vågner imorgen, at det bare være en meget ond drøm.

  • #50   16. sep 2011 Man kan da godt høre at der ikke er mange som kan huske her hvordan det var under Schlüter... (hint han er borgerlig aka blåblok), inden man begynder at svine andre til..

  • #51   16. sep 2011 Ken P:

    Nu overtog Schlüter også en ægte dødssejler efter Anker Jørgensen - aka rød blok - så deeet.......



  • #52   16. sep 2011
    For lige at putte lidt mere på, så var Anker Jørgensen statsminister i 1972 - med lidt småhuller - frem til 1982, og blev d. 10. september afløst af Poul Schlüter....fra de konservative.

    Hvilket jo blot underbygger min påstand om at den blå blok overtog en nærmest kuldsejlet skude efter socialdemokraterne havde foræret hele landet væk + startet en massiv indvandring af udenlandsk arbejdskraft som vi kan se effekten af i dag.



  • #53   17. sep 2011 Nu var det ikke ligefrem en flyvefisk som der blev overtaget fra Schlüter...

    Det var sku også en dødsejler ;).. Men så kommer undskyldningen at det var konjukturene som var årsagen til det.. men når det er den anden vej så er det dårlig ledelse...

    Men som jeg læste en anden som skrev ca. dette

    Danmark har talt, vi har alle noget at tale om, vi er ikke alle enige, og mener vi alle er bedre til det. Men reelt kan vi aligevel ikke selv magte at styre dette land, og ingen gør noget for bevist at skade danmark, heller ikke mig, jeg vil ikke kunne begå mig i politik, så tag det som det kommer.


Kommentér på:
En stor dag for alle snyltere......

Annonce