{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.888 visninger | Oprettet:

Jesper J
Jesper J
Tilmeldt:
10. mar 2012
Biler: 2 Emner: 1 Svar: 3

En stor dag for mig! {{forumTopicSubject}}

Hey alle!

Onsdag d. 25/4 var en stor dag for mig! Skæbnen ville det, at jeg skulle til køreprøve 2 timer før jeg skulle til forhandleren og hente min nye up, som jeg bestilte samtidig med jeg startede på kørekort i Januar. Tror i jeg var nervøs? YES, der var pres på, jeg ville nødigt have at den skulle køres hjem af en anden, for at stå på min parkeringsplads imens jeg kunne vente 5 uger på at få tid til en ny køreprøve.

Heldigvis bestod jeg! Woohoo! I første hug.

Hvor vildt er det lige at køre til forhandleren og hente splinterny bil som jeg selv har bestilt, på samme dag som jeg består køreprøven?! Den dag vil jeg altid huske...

Den kører fantastisk, ser godt ud synes jeg, og maps+more er simpelthen imponerende!

Det er en high-up med dk-pakke, aircon, panorama soltag. Eftermonterede stænklapper valgte jeg også at få på.

Det er spændene at være helt ny bilist. Jeg har kørt rundt i storkøbenhavn på cykel i 17 år, men NU er det slut med at vente på togene, og få dem til at passe med de tilstødende busser. Luksus! Jeg føler mig allerede meget mere afstresset, og en smule mere doven må jeg indrømme.

Jeg er glad, og jer der venter på jeres up, i burde også glæde jer!

I kan se bilen her:

http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=234975&ipc=717270


God weekend.

Mvh Jesper.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En stor dag for mig!
Kommentér på:
En stor dag for mig!

Annonce