{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Streame trådløs fra bærbar til sourround sound {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg ville høre om der er nogle herinde, der ved hvordan det foregår?

Man skal kunne streame musik/billede trådløs til ens afspiller eller tv via "Search All-funktion".

Kan bare ikke lige finde ud af, hvordan jeg gør?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Streame trådløs fra bærbar til sourround sound
  • #1   9. okt 2011 "Det gør det muligt at streame indhold fra PC'en direkte til afspilleren"
    - Der står en masse om, hvad det kan på samsungs hjemmeside. Men der står ikke hvordan? Har søgt alle guides både på dansk og engelsk.


  • #2   9. okt 2011 "Nu kan du nyde film, musik og billeder fra din pc og mobile enheder direkte på din tv - skærm. Med AllShare (DLNA) kan du overføre film, musik og billeder fra din pc og mobile enheder til dit Samsung TV via kabel eller trådløst. Du kan også tilslutte flere pc'er."

  • #3   9. okt 2011 Det kan være du skal tilføje alt di musik i Windows Media Players bibliotek, og have den åben og sige den må bruges som mediaserver (kan du finde noget om på google, kan ikke lige huske hvordan man sætter den op til det). Derefter kan du sikkert finde den på dit anlæg, også streame smiley

  • #4   9. okt 2011 Ellers prøv at installlere PS3 media server, det kan også være den kan genkende den smiley

  • #5   9. okt 2011 jeg ku forestille mig at enhederne skal synkroniseres... så dit tv, eller hvad du nu vil bruge, ved hvad der ligger på den bærbare..?

  • #6   10. okt 2011 Fandt ud af det. Men skal downloade en gratis software. Men den findes ikk e til mac. Men det er på en måde logisk. Når det er samsung.

  • #7   10. okt 2011 smiley

Kommentér på:
Streame trådløs fra bærbar til sourround sound

Annonce