{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Trådløs musik i hjemmet. {{forumTopicSubject}}

Efter lidt google og min nærige sparre penge vil jeg lige have lidt råd med på vejen.

Jeg har et godt stereo system i stuen med en lade station til iPod'en og iphone. Til disse har jeg alm minijack i røven med 499kr kabel.

Men men men, jeg vil også sidde i sofaen og afspille trådløst.

Jeg kan finde AirPlay som skulle være ok men til fra 799 og så er det låst til appel, men så er der også
Belkin Bluetooth Music Receiver til kun 299kr
Så hvad siger i?

Jeg har i øvrigt en internet radio som kan spille streame med wi-fi fra min pc, men den vil ikke i connecting med mit appel, nogen bud på det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trådløs musik i hjemmet.
  • #2   30. jul 2013 Altså der findes sådan nogle bluetooth receiver på ebay til en hund, måske er det værd at tjekke ud smiley

  • #3   30. jul 2013 de der med bluetooth er mega lort kvaliteten er bare ikke god og kan ikke række særligt langt. har prøvet belkin og Logitech. nu har jeg et apple tv som fungere skide godt da det køre over wifi det er alle pengene hver + man jo også har alle de andre funktioner den har

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 730
    #4   30. jul 2013 So ein ding (kan streames på dr eller youtube) havde for nogen tid siden lidt mediecenter apps i en af deres udsendelser.
    var en del som var andriod (aner ikke om det vil fungere med ios).. Men check episoden ud bare for inspiration..

    Nu vi er ved youtube, check ham den danske anmelder ud under brugernavnet "livingsmartTV" tror jeg nok hans kanal hedder.. han anmeldte også lidt diverse løsninger..
    Alle løsningerne var via wifi, da det også gik lidt ud på der skulle kontakt til itunes server og/eller NAS server


    Derfra kan du jo tage inspiration med, hvis du ikke allerede har været der..


Kommentér på:
Trådløs musik i hjemmet.

Annonce