{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

Besøg Danmarks nye Boligside {{forumTopicSubject}}

Jeg har lavet en ny boligside! Siden indeholder stor boliglinks samling, køb/salg af ejendom samt boligartikler!
Du finder også udvalgte gratis spil på siden!

Kig ind og lad mig høre hvis DU synes der mangler noget, eller der er noget der bør ændres!

Da det er min første hjemmeside har jeg brug for konstruktiv kritik!

www.boligatlas.dk

På forhånd tak

mvh kim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Besøg Danmarks nye Boligside
  • #1   11. feb 2006 Når jeg klikker rundt i din navigering...skifter den postion, ikke godt, og når jeg klikker på køb salg, kommer jeg til en helt ny side, ikke godt.

Som bruger er det vigtigt at kunne bevare overblikket.

Det skaber forvirring.

• #2   11. feb 2006 Hvor mange gange vil du have os til at se den side, så er den altså ikke mere spændende...

• #3   13. feb 2006 <b> En anden gang, så husk at skrive i din overskrift hvad dit indlæg handler om.....bare en venlig reminder. Hvis alle indlæg hed: hjælp, se her, læs mig osv. ville det blive komplet uoverskueligt og ved at skrive i overskriften, hvad indlægget handler om er du også sikker på at de rigtige (som ved noget om det) læser og nok også svarer.....til din benefit.
    Dermed bliver det også langt nemmere at søge efter de relevante emner i forummet til senere brug.

Mvh. Anders

• #4   13. feb 2006 Sorry, den ramte vist helt forkert.....forkert indlæg, don't bother!

Mvh. A

Kommentér på:
Besøg Danmarks nye Boligside

Annonce