{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Fagforening.. {{forumTopicSubject}}

Hey..

Jeg er 19 år, og arbejder som barselsvikar i et landsdækkende supermarked. Har i dag fået af vide at netop den butik jeg arbejder i er blevet solgt til et andet supermarked, som derfor overtager alle medarbejdere på nær den nuværende chef.

Det får mig til at spekulere i hvad ham den nye chef har i tankerne, og overvejer derfor at melde mig ind i en fagforening, bare for at være på den sikre side.

men kan i anbefale nogen gode billige, og som i måske selv har gode erfaringer med? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fagforening..
  • #1   18. nov 2011 Hjælpe dig så først om et år.. Du f¨r ikke hjælp, bare fordi du lige melder dig ind nu..

Har aldrig været i en fagforening, men har så heller aldrig haft brug for en, så kan ikke hjælpe dig yderligere.

• #2   18. nov 2011 Ligesom BDOG siger så skal man være medlem i 1 år før du kan få penge hvis du bliver fyret

• #3   18. nov 2011 nu skal man nok prøve at skille skidt og snot for sig....du får hjælp dag 1 fra din fagforening mht. en uretmæssig fyring eller hvis din nye chef er en skovl osv....men om du melder dig ind i en a-kasse (for at få dagpenge efter en fyring) så er det korrekt at du skal være medlem en vis periode før du er berettiget til dagpenge

mvh. Anders

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 925