{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fagforening ??
  • #1   4. sep 2012 Har haft det faglige hus i 8 år nu. De er som en fagforening skal være. Og pengene kommer uden problemer hvis der er brug for det.

• #2   4. sep 2012 Får man ikke bare hvad man betaler for?

• #3   4. sep 2012 det lyder godt smiley

er lidt træt af 3f med deres vejlegården også på arbejdet er det satme også noget lort smiley

• #4   4. sep 2012 Nu er jeg selv medlem af NNF da jeg er bager, og mine erfaringer hvad jeg har læst og hørt fra folk er at man skal passe på med de billige, da de ikke "kæmper" ligeså hårdt for en hvis man skal bruge deres hjælp pludseligt.
    Jeg har osse overvejet at skifte til en af de billige, så som det faglige hus, men jeg bliver der hvor mit fag hører til hvertfald smiley

• #5   4. sep 2012 ja det er nok rigtigt nok .

men der hvor jeg er nu er på en træ fabrik vi havde TIB . de gik så sammen med 3f . og så troede man jo det blev lidt billigere når det var en stor fagforening ... men nej smiley

• #6   4. sep 2012 jeg er i det faglige hus og har fået alt den hjælp jeg har haft behov for og der har aldrig været nogen former for brok el bøvl med dem, derimod da jeg var i SID, det der idag hedder 3f, de gad ikke hjælpe og så havde de ikke tid osv osv og da det virkelig brændte på og jeg virkelig havde behov for en fagforening mente de ikke at det var en sag de gad tage sig af. så aædrig aldrig mere skal jeg i 3f igen

• #7   4. sep 2012 hehe bo tænk dig lige lidt om ( er træt af det med vejle gården)

hvis vi alle nu skal gå 1/3 ned i løn fordi at alle chefer tegner overenskomst med krifa hvordan tror du så velfærden står til om 20 år...

ned i løn er = mindre i stats kassen = mindre velfærd det må sku ikke lykkes for dem at presse os løn modtagere i bund 3F kæmper sku for dig Krifa kæmper for chefens penge pung

• #8   4. sep 2012 hvis du går ind og køber en pizza og går ind i nabo butikken og betaler ham for et stykke arbejde han ikke har lavet er det i orden ????????????????????????????

hvis 3F har lavet din overenskomst skal de da også ha pengene for det..

og når du først har trukket det fra i skat er det sku ikke mange bas ører du har givet til 3F

• #10   4. sep 2012 Jeg er selv medlem af det faglige hus og de har skam været fine. Nu hvor jeg er startet på studie, så er jeg medlem af a-kasse og fagforening for 0 kr.. Det er lækkert nok, så mister jeg ikke min accenitet.

• #11   4. sep 2012 Kelevra
    Det er da noget ævl, du siger. Du glemmer at tænke et led længere ud. Går vi alle ned i løn, sikrer vi Danmarks konkurrenceevne. Dermed skabes flere job og færre skal på understøttelse. Som følge heraf vil der være råd til velfærd.

Din "løsningsmodel" vil udelukkende føre til større arbejdsløshed smiley Det giver kun "velfærd" (bemærk citationstegnene) på den korte bane.

• #12   4. sep 2012 i min verden kan man sammenligne 3f med mafiaen, der måder at få tingene som de vil ha det på ligner squ rene mafia-metoder.
    af ren princip har jeg nu boycottet 3f totalt og det er ikke kun pga vejlegården

• #13   4. sep 2012 Bay

Det nøtter jo ikke at vi går ned i løn, hvis priserne ikke falder med ned.. Hvilket de aldrig nogensinde vil gøre, de går kun op..

• #14   4. sep 2012 Jo, det gør det netop. Det styrker vores konkurrenceevne, hvilket vi har brug for i Danmark.

• #15   4. sep 2012 Hvis vi ALLESAMMEN går ned i løn, er det bare et spørgsmål om tid, så skal varene nok følge med... det er jeg ret sikker på...

• #16   4. sep 2012 havde hellere ikke bøvl emd det faglige hus i esbjerg da jeg gik arbejdsløs ...

• #17   4. sep 2012 Jeg gik glip af 70000 kr da jeg var medlem i krifa, fordi de ikke ville køre min sag da jeg blev uretmessigt fyret.. så de penge jeg sparede mistede jeg mange gange..
    Som de siger, en billig fagforening kan koste dig dyrt.. dumt sted at spare.

• #18   4. sep 2012 Min søster havde været medlem hos Det Faglige Hus i under 3mdr, da hendes gamle arbejdsgiver nægtede at betale nogle håndører. Det var under kr. 5000
    Det Faglige Hus ydede omgående hjælp med advokat.
    Det var i retten adskillige gange uden omkostninger for min søster. (Hun vandt)

Tvivler på at 3F havde kunne gøre det bedre. smiley

• #19   4. sep 2012 De dyre fagforeninger kan også andet end at hjælpe dig hvis du står med håret i postkassen en dag. De tilbyder også rigtig mange kurser (hvertfald Dansk Metal) såsom offshore kurser og andet som trailer kørekort. så man får noget får de "mange penge" hvis man bare gider at gøre brug af de goder man kan få..

• #20   4. sep 2012 Hej jeg er medlem af Dansk Metal(som jo er en del af LO, ligesom 3F er) Og det der med den danske konkurrenceevne den arbejder vi jo på i dansk metal, dog på en anden måde ind krifa og de liberale tosser. Vi gør skam framskridt og har taget de første skridt til en forbedret konkurrenceevne. Dog bare uden at gå ned i løn. Istedet for prøver vi at få de andre lande til at gå op i løn, så vi alle sammen har råd til at være en del af det samfundet vi er en del af.

Tjek bare det her link:
    http://www.danskmetal.dk/Nyheder%20og%20presse/Nyheder/2012/Juni/50%20millioner%20industriansatte%20faar%20ny%20organisation.aspx

• #21   4. sep 2012 Her er det information der prøver at lave en artikel om emnet:
    http://www.information.dk/61895

• #22   4. sep 2012 så tosserne inde hos krifa og de andre gule fagforeninger er jo fulde a l*** når de snakker om konkurrenceevne og samtidig hjælpe deres medlemmer, for de hjælper ingen andre ind sig selv. Bare se hvad formanden tjener i krifa vs 3F.

• #24   4. sep 2012 Aldrig mere Dansk Metal...

1.Vi var et helt firma der valgte at flytte over i Krifa... Så ringede Metal os fandme om hver enkelt og forsøgte at tale os fra det.. og da de fik nej, blev jeg kaldt for kryster!!!
    Havde de nu bare sagt "vi håber du kommer tilbage engang" var det nok lidt noget andet.

Eksempel nr 2 var i forbindelse med dødsfald... Der ville de fandme ikke udbetale forsikring før vi fik en bekendt der sidder derinde til at sparke til dem!
    I forbindelse med samme, gik der tæt på et år inden de fattede at de ikke skulle sende opkrævningen på det månedlige gebyr trods en opringning hver gang den kom.

3. De er satme ikke en skid bevendt når der har været brug for dem på nuværende job. Jeg er ikke medlem men de andre sukker dybt når de har været blandet ind i noget. Jeg griner bare lidt og flere og flere af mine kollegaer skifter lige så langsomt fagforeninger smiley

Om Krifa virker skal jeg ikke kunne svare på. Men jeg er også typen der holder styr på hvad jeg får og er berettiget til hele tiden. Og jeg får aldrig brug for dem. Jeg klarer sgu selv mine problemer med firmaet og kan vi ikke finde ud af det finder jeg noget andet arbejde... Man bliver alligevel aldrig gode venner efter en fagforeningssag.

Kommentér på:
Fagforening ??

Annonce