{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er det slut med fraværd :D
  • #1   23. nov 2011 haha den er faktisk fed smiley

• #2   23. nov 2011 haha ham nummer 2 der smiley

• #3   23. nov 2011 Så må vi håbe at danskerne bliver bedre til at stave når fraværet forhåbentlig falder! smiley

Men ja, fed kampagne! Der er intet som en tysk gymnastiklære! smiley

• #4   23. nov 2011 Det der med at stave kan du godt skyde en hvid pil efter smiley

http://dl.dropbox.com/u/46831545/IMAG0033.jpg

• #5   23. nov 2011 Øv! Havde ellers håbet på at niveauet på div. internetfora ville begynde at stige!
    Men ja, jeg har også set "til bud" hos min tidligere frisør... Så sidder man og tænker... Hvornår mon postbudet kommer forbi og henter den der hårproduktserie, som åbenbart er tiltænkt ham??

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.552
    #6   23. nov 2011 - sgu | endnu | "Hvad mener >I<" -

Når du nu alligevel er ude med riven efter folk der staver skidt, så tjek lige din stavemåde da du skrev "gymnastiklærer" smiley

• #7   23. nov 2011 Heh, I know! Ingen er fuldkomne - heller ikke jeg... Her er forøvrigt lidt kommaer (,,,,,,,,,,,) - Så kan I fordele dem som I vil smiley

Men jeg synes stadig det er pænt belastende at standarden er så lav som den er - afgjort. De som er ordblinde er fuldstændig lovligt undskyldt, men tror sgu også der er mange der bare ikke gider.

• #8   23. nov 2011 helt i orden sang hehe

det med ordblindhed, læste et sted at det er på grund af mobilgenerationen, folk er simpelthen blevet for dovne til at stave ordentligt. men dog er ordblinde undskyldt. syntes bare det er en skidt udvikling.

• #9   23. nov 2011 johnny . - Heh, hvad synes du så nu? (Syntes er datid? smiley )

Men ja, når man begynder på alle forkortelser, så er det jo dømt til at gå galt før eller siden smiley

• #10   23. nov 2011 - sgu | endnu | "Hvad mener >I<" - synes du lige skal kigge forbi og modtage et los i løgene for at rette mine fejl hehe.
    bøjninger har aldrig været min stærke side, kommer nu nok en dag, har da mange år at lære i endnu.

• #11   23. nov 2011 Lol I sku da ik rigti kloge!

• #12   23. nov 2011 Bombe - Sku er en forkortelse af at skulle noget - sgu er bandeordet... Eller - det er jo faktisk ikke et bandeord mere!.

Jeg er at træffe foran Aarhus banegård lørdag i tidsrummet 10-11, hvis nogle skulle have lyst til at losse mig i løgene (eller noget! smiley ).

God dag til alle! smiley

• #13   23. nov 2011 men om den har nogen virkning, tvivler jeg stort på

• #14   23. nov 2011 - sgu | endnu | "Hvad mener >I<" - der er sgu langt til århus, for at losse dig i løgene, kan du ikke få en kammerat til at gøre det, mens han filmer. så slipper jeg for køreturen hehe

• #15   23. nov 2011 * Carsten T (CopyCat) *, "til lykke" er da nu engang den "oprindelige" måde at stave ordet på, men tillykke er siden blevet den mest brugte måde at stave og sige det på, så det billede er der da intet galt i smiley

• #16   23. nov 2011 Hvor er han sej, ham hvad-er-det-nu-han-hedder dér. Han synger sgu da ret fedt. Hvis han fik nogle sangtimer og øvede sig lidt - så kunne han fandme meget fedt med stemmen. smiley

Bimmer, dér.

• #17   23. nov 2011 - sgu | endnu | "Hvad mener >I<" ->

Egentlig er "sku" bare 3 tilfældigt, sammensatte bogstaver. Men smider man en apostrof efter de 3 bogstaver, vupti - så er det en forkortelse smiley

Det er ikke gratis at skære bogstaver af det Danske sprog - man er nødt til at betale med en apostrof af og til, men det er der desværre mange der ikke ved.

• #18   23. nov 2011 Noget der irriterer mig, hvis vi skal flurknepper, er at folk siger BEDLER i stedet for billeder. Hvornår mon BEDLER bliver godkendt, som stavemåde?

Der er så mange ord folk ikke kan stave til, der pludselig bliver en godkendt stave måde - det er ærgeligt, synes jeg. Sproget bliver dummere og dummere så..

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.552
    #19   23. nov 2011 Flurknepper = fluekneppe. smiley

• #20   23. nov 2011 - sgu | endnu | "Hvad mener >I<" -: Jeg er helt enig i hvad du siger, men hvor højt skal vi sætte standarden, f.eks. ville du aldrig tro, at der i den følgende sætning, som du skrev ovenfor, ville være fejl:

Citat: "Heh, I know! Ingen er fuldkomne - heller ikke jeg... Her er forøvrigt lidt kommaer (,,,,,,,,,,,) - Så kan I fordele dem som I vil :p"

Det hedder ikke jeg, men mig, for der er ikke verbum efter! Og ja, det er totalt flueknepperi, men det er også pointen, for det er givet at noget skal gøres og at min 25% herinde ikke evner at stave korrekt, men hvor højt skal vi så sætte overliggeren! Jeg har da gået et par stykker på klingen og alt jeg fik ud af det, var et svar der nogenlunde hed, at sådan talte/taler man i Sdr. Jylland - Hvor herre til hest, er det nu undskyldningen? Rigsdansk er rigsdansk og det er korrekt dansk - Ikke alle mulige hjemmestrikkede ord fra Haderslev og omegn - Men det er åbenbart acceptabelt, specielt blandt lavintelligens bønder, ligesom det er det for socialetabere fra Khb. og omegn at tale muggi dansk!

Igen er det relevant at spørge, hvor højt vi skal sætte standarden, for satte vi den efter gældende grammatiske regler mv. for rigsdansk, ja så ville 95% fejle!

• #21   23. nov 2011 Hamster - Heh, det var lige godt satans! smiley

Men ja, standarden måtte gerne blive hævet - bare ikke så meget at jeg ikke kan følge med længere smiley

Kommentér på:
Så er det slut med fraværd :D

Annonce