{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efter 2000 kvinder: ingen var tilfredse
  • #1   17. dec 2011 min kæreste må hade mig! Jeg passer til det hele smiley

  • #5   17. dec 2011 Hvis kvinder vil ha ligestilling så kan de starte med selv at ned brættet ned. Så svært er det sgu da heller ik.

  • #6   17. dec 2011 Hvis vi skal lade være med at pisse på brættet, må de selv slå det ned efter os, og vi må selv slå det op efter dem.. simple as that.

  • #7   17. dec 2011 2. Bruge hendes tandbørste...Hvem fanden gør det????.
    7. Et groft, sjusket skæg, han aldrig barberer/trimmer....Haha lyder lidt som om den er myntet på MIG!.
    15. Kritisere hendes bilkørsel...Hvem fanden gør ikke det?... Kvinder kan jo ikke køre bil :-).
    17. Ikke at kunne lide hunde...WTF???. Det kommer sgu da an på om trunten har en eller anden chiuaua!... Når vi ikke lige snakker om sex.. så er hunde altid en bedre ven end kvinden er.

    jeg synes lige det var nogen af de værste.
    Men resten er også fulstændig fucked up.


  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #9   17. dec 2011 Morten D

    Nu er der jo en grund til at lukke for toiletsædet, da det mindsker udbredelsen af fækalie bakterier (fra lort og urin) med 90% når det er lukket når der skylles.

    Hvis du vidste hvor mange lortebakterier der rent faktisk er på ens tandbørste når den opbevares på badeværelset på et bord/hylde når der skylles ud uden at sædet er lukket, så ville du nok blive overrasket, da der faktisk er flere bakterier på tandbørsten end der er på ens tastatur til computeren.


  • #10   17. dec 2011 Morten D

    Lokumsbrættet er lavet til at være nede. Også låget, derfor er der hængsler så både mænd og kvinder kan slå det op når man skal bruge det.

    Man lukker altid brættet ned efter brug for at undgå bakterier, at tabe ting osv i toilettet.

    Du sku bar vide hvad folk kan tabe i et toilet, og hvor mange problemer det kan give.


  • #11   17. dec 2011 jeg lærer at slå brættet ned den dag kvinder lærer at køre sædet tilbage når de har været ude og køre

Kommentér på:
Efter 2000 kvinder: ingen var tilfredse

Annonce