{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Kan man miste factory recovery drev på en laptop {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Håber der er nogen it-kyndige tilstede, der kan svare på, om jeg mister mine factory recovery drev på min laptop, hvis jeg smider en windows 7 dvd i drevet, booter fra dvd'en, sletter alle partitioner og partitionerer harddisken, som jeg gerne vil have den, for derefter at formattere alle partitioner.

Har forsøgt, at partitionere i windows 7 diskhåndtering, men der er gået ged i nogle settings, så jeg kan ikke boote laptop'en fra harddisken, og hvis jeg kører factory recovery fejler den.

Mvh
Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man miste factory recovery drev på en laptop
  • #1   7. jan 2012 Det kommer lidt anpå hvilken slag revovry der er brugt på din bærbar. Nogen kan man kun se den skjulte partition hvis man enabler det i biosen påden.
    Men undernormale omstændigheder kan du godt slette dit "recovery" drev i det du vælger at slette dine partioner.
    Du burde nok kun ha valgt at formatere dit drev og smide win 7 ind på det , hvis du skulle ha beholdt recovery funktionen

• #2   7. jan 2012 Det er ikke fordi jeg har mistet drevene endnu, men da windows stadig fungerede, stod factory recovery drevene som om det var partitioner på den samme fysiske harddisk som c-drevet.

Kan du huske om man, i windows 7 installationen kan nøjes med at formatere de partitioner man piller ved, eller skal man formattere partitioner der ikke er pillet ved, bare de ligger på samme fysiske harddisk?

Mit problem er, at jeg meget gerne vil styre windows installationen, så jeg har kontrol over partitionerne, men jeg vil ikke miste factory recovery, da jeg gerne fremover vil kunne bruge det.

• #4   9. jan 2012 Hej Morten,

Har kæmpet med det hele weekenden, og er efterhånden kommet frem til, at det er noget partition table og bootmanager der er fucked up. Måske fordi der findes for mange partitioner på harddisken.

Har du nogen tips til, hvordan man kan rette op på det? Har en Hirens boot cd, hvor jeg kan få adgang til et hav af programmer, men jeg har ingen erfaring i at bruge nogen af dem.

Kommentér på:
Kan man miste factory recovery drev på en laptop

Annonce