{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iPhone køb hjælp
  • #1   11. jan 2012 Jeg er rigtigt godt tilfreds med Telia. der er altid signal på min mobil ingen problemer der... smiley

• #2   11. jan 2012 har osse telia! men så vidt jeg husker skal du fordele din afbetaling af tlf på mindst 2 måneder for og få forsikring.! men det er jo osse ligemeget!

• #3   11. jan 2012 har os telia.. funger bare.. smiley

• #4   11. jan 2012 har osse telia men der er bare 14 dages ventetid på en iphone, jeg venter stadig og har ventet længe

• #5   11. jan 2012 bare husk at tjekke bindings perioden. nogle steder har jo 2 år :S

• #6   11. jan 2012 du skal lige jekke abo da der kan være stor forskæl på hvad du får for pengene om det er sekund afregnet og hvor meget taletid du får.

selv vil jeg ikke ha telia igen da de ikke altid er så flinke når når ens tlf går i stykker hår kæmpet med dem 2 gange nu.
    den ene gang gik min nokia i stykker 4 gange inden for 2 måneder men de ville stadig ikke gi en ny.

anden gang med min garmin nuvi a10 afleverede jeg den i butikken og den kom tilbage defekt.de sagde den bare var løbet tør for strøm og da jeg så kom hjem 30 km senere kunne den stadik ikke tænde....

men det er som sagt ved telia i kolding storcenter ved ikke hvordan de andre butikker er

• #7   11. jan 2012 Andres..

der er ikke 2 års binding.. det er afdragene på telefonen der løber over 2 år, ikke bindingen på abonnementet! smiley desuden kan du betale resten af telefonen ud når du lyster og det er alligevel rentefrit!

Kommentér på:
iPhone køb hjælp

Annonce