{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.779 visninger | Oprettet:

Jeg skal til auktion idag..... {{forumTopicSubject}}

Og har læst reglerne (første gang jeg skal til auktion)

der står bl.a <b>Kommissionsbud modtages kun på auktionsdagen ved eftersynet.</b>
Vil det sige at man ikk kan byde undervejs i auktionen?
Nu tænkte jeg mere på at hvis jeg ved eftersynet skriver 2000 på en seddel med hvor meget jeg vil byde og den så overstiger, så ku det jo måske være eg ændrede mening.
Eller hvis det var at vi kun få 2-3 stykker der bød og jeg derfor ku få det billigere end de 2000 kr?

En der har lidt erfaring som de vil dele?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg skal til auktion idag.....
  • #1   31. jan 2012 109 har set indlægget og stadigvæk ingen svar? ;o)

• #2   31. jan 2012 At tage noget i kommision betyder jo du tager noget ind og sælger for andre så kunne muligvis være at fx en forhandler ville vælge at byde en bestemt pris på den og så kan sælger vælger at acceptere eller lade vær, dvs at forhandleren garantere en minimumspris

• #3   31. jan 2012 Her er der tale om stjålne vare hvor ingen private personer ejer det, og derfor går det til højeste bud ;o)

• #4   31. jan 2012 Udover det synes jeg ikk rigtig det giver mening med denne tekst ;o)

<b>Kommissionsbud på effekter som sælges på vores traditionelle auktioner kan afgives på hjemmesiden direkte fra siden med den effekt, De ønsker at byde på. Hvordan kan læses i denne trin for trin guide.</b>

• #5   31. jan 2012 Jeg ville nok vælge at kontakte den instans der står for det (går ud fra det inden er Politi'et eller Skat som afholder denne auktion)

• #6   31. jan 2012 Hehe, der er bare lidt et problem.
    Har prøvet at ringe på begge numre som var oplyst og kan ikk komme igennem til nogen ;o)

Det er derfor jeg forsøger mig herinde, da jeg jo gerne vil vide hvordan det forgår. Skal afsted om en time.

• #7   31. jan 2012 Undskyld jeg skriver, men hvor er det henne?

• #8   31. jan 2012 Kim L

Du bor i Nordjylland og kan sige det ihvertfald ikke er derovre :o)
    Jeg vil helst holde det for mig selv i håb om at der ikke kommer alt for mange mennesker, eftersom der er en ting eller to jeg gerne vil have. Og der er muligvis også andre der vil have det, og af den årsag vil jeg helst holde det for mig selv, så jeg måske ikke giver 2-3000 mere end jeg har planlagt, fordi der er mange andre der dukker op for samme vare :o)

• #9   31. jan 2012 Iorden (:

• #10   31. jan 2012 Mest på grund af at jeg tager 60 km for auktionen og hvis der dukker flere op ved hjælp af jeg siger hvor det er ja så er det jo som at skyde sig selv i foden ;o)
    Det kan betyde man skal af med flere penge end ventet.

• #11   31. jan 2012 http://www.york-auktion.dk/

Kommentér på:
Jeg skal til auktion idag.....

Annonce