{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan fungere pris garanti (elgiganten)
  • #1   7. feb 2012 kun hvis det er en side de anerkender.....det vildt fusket

  • #2   7. feb 2012 Det fungerer ikke.

  • #3   7. feb 2012 Heller ikke Bilka's

  • #4   7. feb 2012 De kalder det af juridiske årsager heller ikke prisgaranti længere, men prismatch smiley

    Men jeg købte tv i elgiganten for nylig og ekspedienten var flink til at hjælpe med at finde internetsider hvor det kunne fås billigere og jeg fik det til den billigste pris vi kunne finde, så det er ikke sidste gang jeg handler der


  • #5   7. feb 2012 [ Slettet burger ]: Det er ikke korrekt. Jeg fik i hvert fald rabat på mit tv, og jeg fik endda så meget at jeg fik det billigere end deres indkøbspris i elgiganten (han viste mig deres egne priser)

  • #6   7. feb 2012 De sagde til mig engang det sku være en fysisk butik. Men det er komplett vel også. Må prøve at tag derud og handle mig frem til en god pris smiley

  • #7   7. feb 2012 Så har det godtnok været et gammelt tv Daa smiley siden de bare ville af med det.

  • #8   7. feb 2012 Jeg købte en Dolce Gusto Circolo til 979 fra ElGiganten her for 14 dage siden.

    10 dage efter købet solgte Føtex dem til 799,-.

    Jeg tog til ElGiganten og bad dem kompensere prisforskellen, eller jeg ville aflevere den tilbage.

    Jeg fik mine 180,- uden problemer. Det skal dog være indenfor 14 dage, så vidt jeg ved


  • #9   7. feb 2012 det eneste el gigantens pris garanti matcher af online butikker er deres egen webshop !
    ellers skal det være en butik man kan gå ned i og handle varen, ikke webshops.


  • #10   7. feb 2012 Dalle: Det var dette tv, så nej det er absolut ikke gammelt smiley Det kostede 18.000 da jeg købte det for 5-6 måneder siden

    http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE55D8005XXE/samsung-55-3d-led-tv-ue55d8005


  • #11   7. feb 2012 hvorfor ikk bare bestille ved komplett. de yder fint servise osv .

    men hvis de kører prismatch i elgiganten er det selvfølgelig værd at prøve.-


  • #12   7. feb 2012 Og nej det er ikke rigtig det med fysiske butikker. Ham jeg talte med sammelignede i hvert fald også med pixmania og wupti

  • #13   7. feb 2012 nogen der link til elgiganten hvor der står om de har prisgaranti / prismatch . sidst jeg var i den lokale nægtede de ha prisgaranti .

    så kørte hjem og bestilte over net i stedet og fik varen dagen efter i gls pakkeshop.

    gad ikk stå diskutere når jeg ikk var sikker i min sag.


  • #14   7. feb 2012 Andres k mener også komplett har fysiske lager hvor man kan hente. Daa p tvivler sku på de sælger et fjernsyn til under deres indkøbs pris smiley så der ikke meget pointe i det.

  • #15   7. feb 2012 Nej kan godt se der står en del negative ting ang deres prisgaranti. Bestiller bare ved komplett så smiley

  • #16   7. feb 2012 Nu arbejder jeg selv i Elgiganten, og vi har ikke noget som hedder prisgaranti eller prismatch, mere.. Priserne fra vores egen hjemmeside til de fysiske butikker varierer. Dette er grundet fordi, at man fra hovedkontorets side synes man skal konkurrere med priser med ligende konkurrenter. Altså man ''pris presser'' vores priser på hjemmesiden mod andre's hjemmeside priser, og ligeså med varehuse priserne mod andre ''fyssiske'' konkurrenter.. Men vi har selvfølgelig stadig 14 dages ''fuld'' returret. Ydermere kan man altid få prisen på en vare, til internetprisen hvis man handler i et varehus..

    Ja, det er ret forvirrende..

    Daa P:

    Var det i år du købte dit fjernsyn, for overstående regler trådte i kræft 1. Januar i år..


  • #17   7. feb 2012 Casper: Nej som jeg skriver ovenfor er det vel en 5-6 måneder siden, så det kan godt passe det du skriver

  • #18   7. feb 2012 Altså de sælger da ikke under deres indkøbspris smiley ville være dybt godnat

  • #19   7. feb 2012 Dalle: Jamen hvis det var den pris vi fandt på nettet er der jo ikke så meget at gøre når man har prismatch. Det har de da sikkert ofte gjort, men den pr-værdi de har fået ved at reklamere med prisgaranti/prismatch sikrer at mange kunder handler hos dem fordi de automatisk antager at de er de billigste. Desuden sikrer de sig jo også ofte at lave noget mersalg. Jeg købte f.eks. et ekstra sæt 3D briller og et tv bord som de jo sikkert har tjent penge på..

  • #20   7. feb 2012 - Mailo - :
    Hehe... Vi købte vores for 4 uger siden i Bilka for 599,- smiley


  • #21   7. feb 2012 Må jeg spørge hvad du gav for fjernsynet?

  • #22   7. feb 2012 Jeg gav 18.000,- dengang. Tror det stod til 19.000 hvis jeg husker rigtig, men det var også meget billigt i forhold til andre steder vi kunne finde som ellers normalt er meget billige.

    Men nu er det jo endnu billigere, og der er desuden kommet en federe fjernbetjening med end den jeg fik med - men sådan er det jo


  • #23   7. feb 2012 Så har jeg misforstået noget . Du sagde indkøbspris. Tvivler på de selv giver 18000 smiley

  • #24   8. feb 2012 Nej du har ikke misforstået noget. De gav selv kassen for det, og da jeg ikke troede på det viste han mig det på skærmen. Tv'et var helt nyt på det tidspunkt og der noget noget med det sted hvor den model blev produceret osv osv. Men de tjener næsten heller ingen ting på tv og bærebare osv fordi der er så meget priskrig på de produkter

  • #25   8. feb 2012 Havde en ven der arbejdede i Fona, og der tjente de kun nogle få hundrede kroner på en bærbare computer og de tjente ikke ret meget mere på deres fjernsyn

  • #26   8. feb 2012 Så kan det sku ikke hænge sammen hvis de ikke tjener mere. Det har jeg svært ved at tro på. Siger ikke du lyver, men de må tjene mere end et par 100.

  • #27   8. feb 2012 Det gør de sikkert også på mange produkter, men lige netop tv og bærbare som kan overalt i dag og på masser af internetsider er der så meget priskrig at ingen kan få solgt noget hvis de absolut vil tjene 1000,- hver gang. Det de tjente mest på var mersalg af småting og forsikringer som de sælger til f.eks. tv'et de har solgt.

  • #28   8. feb 2012 Den indkøbspris de har på skærmen er ikke deres rigtige, Fona og lign har det samme. Bare deres undskyldning for ikke at kunne sætte prisen længere ned. Nægter at tro deres avanche er så dårlig med de store butikker osv de har sig.

  • #29   8. feb 2012 Martin G: Du tror da ikke selv på at butikkerne har falske lager-systemer med en masse falske priser som de kun bruger til at vise til kunderne vel?

    Og hvorfor er det så svært at tro? Alle butikker/sider vil jo altid være den billigste, så hvis de alle sammen skiftes til at sætte prisen ned med 100,- ender de jo til sidst så langt nede som de er. Hvis Elgiganten ville tjene 2.000,- pr tv de sælger vil de jo aldrig få solgt noget som helst fordi de er langt dyrere end alle andre.

    Det er jo ligesom når Bilka sælger 1,5 liter Coca-Cola til 9,95 - så tjener de jo heller ikke noget på dem, men det er godt blikfang i reklamerne og de lokker en masse kunder til som samtidig også lige køber mad, toiletpapir, tandpasta osv osv.

    Da jeg gik på handelsskole havde vi en opgave i samarbejde med Merlin inden det gik konkurs, og der fortalte de også i forretningen at der var en meget lille avance på disse produkter. Spil og cd'er f.eks. var væsentligt bedre..


  • #31   8. feb 2012 Der er sku mange ting de forskellige butikker ikke tjener det store på at sælge. Den er god nok det med fjernsyn osv. Bauhaus osv tjener heller ikke en skid på deres weber grille. Det er som sagt mest udstyret de tjener på

  • #32   8. feb 2012 Jean -> "kun hvis det er en side de anerkender.....det vildt fusket"

    Du mangler et "ER" foran "vildt". Lad nu være med at voldtage vores sprog!


Kommentér på:
Hvordan fungere pris garanti (elgiganten)

Annonce