{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Robotstøvsuger? {{forumTopicSubject}}

Kan ikke finde rundt i, hvad de forskellige kan, men vil gerne ha en.
Bor i en 2værelset lejlighed, hvor der ingen forhindringer er for den, kun 1 dørkarm ud til badeværelset.
Vi har en lille hund.

Har kigget meget på Iromba, og det er nok den jeg helst vil have, men hvad er forskellen på de forskellige modeller? Syntes de kan det samme alle sammen.

Skal bar ha en der passer til vores lejlighed, og som kan tage lidt hundehår.

Og er udemærket klar over, at den ikk kommer ind i hjørnerne, så spar mig for de kommentar. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Robotstøvsuger?
  • #2   18. feb 2012 jeg havde en i 4 timer så røg den retur ,den bruge 30-45 min på en 20kvm stue og gik i stå hele tiden fordi der sad hunde hår fast i børsterne og det var endda deres irobot roomba pet edition.
    og der er nul suge evne i dem ,

• #3   18. feb 2012 Jeg mener, det er Samsung, der har lavet en noget mere intelligent robotstøvsuger end Roomba. Den har kamera og scanner rummene igennem første gang, den kører - og herefter gør den rent langt mere systematisk.

Jeg har ingen personlig erfaring med den. Men jeg har tænkt mig at købe en i Elgiganten, når vores hus er bygget færdigt, så det kan prøves af. De har 14 dages fuld returret, selv om den er taget i brug.

• #4   18. feb 2012 såvidt jeg husker kan man få en romba specielt beregnet til dyrehår, kan bare ikke huske modelnummeret på den. men har flere venner som har den og de er mere end tilfredse med den.
    dog skal du huske på at en robot-støvsuger ikke gør hele arbejdet for dig, du skal stadig væk selv efterstøvsuge og hjørner og kroge bliver stort set ikke støvsuget

• #6   18. feb 2012 Lige præcis per

Den er god hvid man vil holde, hjemmet acceptabelt rent i en travl hverdag

• #7   18. feb 2012 Det er næsten det samme. Men der er mere tilbehør til de store modeller.

Min iroomba 581 suger da? Så jo det gør de.

De erstatter ikke en støvsuger. Men de hjælper godt med at holde skidtet nede. smiley

• #8   18. feb 2012 Jeg sælger det til daglig og vil klart vælge en samsung. Den er klart bedre end en roomba, da samsungen har sidebørster i begge sider, hvor roomba kun har i den ene side. Samsung har kamera i toppen så den den kan indlæse rummet og planlægge ruten, så den ikke kører tilfældig og over det samme sted konstant, som roomba gør. Samtidig støjer samsung mindre, har en større støvbeholder, bedre filter, fjernbetjening, gummi kanter osv osv... Der burde ikke være nogen tvivl hvad man skal vælge...
    Desuden har samsung netop vundet den største test i tyskland, mod alle de andre mærker...

Kommentér på:
Robotstøvsuger?

Annonce