710 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Druk Historier"
Ferie i sverige :) Damer & Druk
Yes ! Hvor man skal man tag hen i sverige, hvis det udelukkende er pga damer og druk ? ;) Altså rigtig drenge tur. Evt nogle der har historier :) ?
Yes ! Hvor man skal man tag hen i sverige, hvis det udelukkende er pga damer og druk ? ;) Altså rigtig drenge tur. Evt nogle der har historier :) ?
Skrevet af: WnL - 27. jan 2010
Lad mig hører oom jeres skod dage!
Det sidste stykke tid har faktisk været temmeligt ringe set med mine øjne. Fredag: Det startede med at jeg havde sat weekenden af til at få skiftet motoren i Pugen. En operation som er rimeli...
Det sidste stykke tid har faktisk været temmeligt ringe set med mine øjne. Fredag: Det startede med at jeg havde sat weekenden af til at få skiftet motoren i Pugen. En operation som er rimeli...
Skrevet af: Simon J - 23. jan 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
mar 2011
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 3 Svar: 1.134
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 238 Svar: 3.242
feb 2007
Følger: 59 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 8 Svar: 57
http://www.retardo.dk/videos.php?id=2158
jul 2005
Følger: 97 Følgere: 101 Biler: 4 Emner: 563 Svar: 7.169
jun 2007
Følger: 97 Følgere: 96 Biler: 2 Emner: 78 Svar: 2.580
jul 2005
Følger: 97 Følgere: 101 Biler: 4 Emner: 563 Svar: 7.169
A bit messy
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 77 Svar: 2.780
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 732
det næste jeg husker er så at jeg vågner inde på sofaen i deres hus og da jeg så sætter mig op og kigger ned af mig selv kan jeg se at jeg har andet tøj på in da jeg gik i seng, jeg leder så efter min mobil for lige at tjekke den kan så ikke finde den før ca 5 min senere hvor jeg finder den liggende skilt ad på en radiator tænker så hvad fanden er der lige sket her når pyt med den nu gik jagten ind på mit eget tøj for følte mig ikke tilpas i et par bukser fra bilka og en hvid undertrøje finder så mit tøj hængende vådt på et tørrestativ og tænker igen what ? jeg går så ud i haven og ser om mine venner er stået og ser så at mit telt er ødelagt. og tænker igen hvad er der sket her. Ser så min ven og spørger hvad satan der lige er sket i nat siden mit telt er ødelagt og alt mit tøj er vådt og min mobil ligger til tørre han fortæller mig så til min store overraskelse at jeg syntes jeg skulle bruge teltet som dyne og havde derfor revet det ned for at ligge under det og da jeg syntes man lå meget dårligt syntes jeg det var sjovt lige at tage en dukkert i deres havedam
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 224
Druk Historier