{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Druk Historier
  • #1   6. mar 2012 aner slet ikke hvor jeg skal starte.

• #2   6. mar 2012 Når man bliver båret i seng ved man det har været en god aften ..

• #4   6. mar 2012 Ca. Sådan her, hehe..

http://www.retardo.dk/videos.php?id=2158

• #5   6. mar 2012 Kender i det man tager på druktur fredag, vågner søndag i en flyver på vej til Sunny Beach ?

• #6   6. mar 2012 Uha dem er der fandme (for) mange af...... men når fremmede folk stadig kan huske en mere end 3 år efter en bytur så har de tydeligvis moret sig for meget på ens bekostning smiley

• #7   6. mar 2012 Tommy W

A bit messy smiley

• #9   6. mar 2012 for år tilbage var jeg til fest hos en kammi og midt i natten syntes jeg det var tid at tage hjem og da jeg gik ud af døren siger jeg i spøg til min kammi at nu håbede jeg at jeg faldt over en cykel på min vej, jeg havde ikke gået mere end få 100 mtr før jeg fandt cyklen el rettere det der engang havde været en cykel , den mgl dæk og sadel , men fuck det, det var en cykel, så mig afsted på den ind af grenåvej i århus i modsat side af vejbanen, pludselig blev der tændt lys på taget af en bil med polti skrevet på siden, de kørte så lidt længere væk , men vendte så om og der gik der panik i mig, for jeg skulle dælme ikke snuppes på en stjålen cykel midt om natten uden og så i en 17 hestes bøhmand, så jeg valgte at "stikke" af og kørte derefter ind i risskov og knap var jeg inde i skoven før det gik i fuld fart nedad bakke og det fik så en brat afslutning da jeg bragede ind i en træstamme og tog flyveturen hen over styret. jeg kiggede så op mod vejen og kunne se 2 betjente som lyste ind i skoven, mens de skraldgrinede. resten af turen hjem foregik på gåben

• #10   7. mar 2012 for nogle år tilbage var jeg til fest ude hos en kammi hvor vi skulle sove i telte i haven. vi nåede så hen på natten og jeg var blevet godt stegt, og bestemmer mig så for at nu skal jeg sove.

det næste jeg husker er så at jeg vågner inde på sofaen i deres hus og da jeg så sætter mig op og kigger ned af mig selv kan jeg se at jeg har andet tøj på in da jeg gik i seng, jeg leder så efter min mobil for lige at tjekke den kan så ikke finde den før ca 5 min senere hvor jeg finder den liggende skilt ad på en radiator tænker så hvad fanden er der lige sket her når pyt med den nu gik jagten ind på mit eget tøj for følte mig ikke tilpas i et par bukser fra bilka og en hvid undertrøje finder så mit tøj hængende vådt på et tørrestativ og tænker igen what ? jeg går så ud i haven og ser om mine venner er stået og ser så at mit telt er ødelagt. og tænker igen hvad er der sket her. Ser så min ven og spørger hvad satan der lige er sket i nat siden mit telt er ødelagt og alt mit tøj er vådt og min mobil ligger til tørre han fortæller mig så til min store overraskelse at jeg syntes jeg skulle bruge teltet som dyne og havde derfor revet det ned for at ligge under det og da jeg syntes man lå meget dårligt syntes jeg det var sjovt lige at tage en dukkert i deres havedam smiley jeg troede selvfølgelig ikke på det men vi gik en tur over og kiggede på deres havedam og kunne så se at der flød en 200 kr rundt der ude og jeg vidste at sådan en havde jeg i lommen og gik så der efter ind og kiggede om det kunne være min og rigtig nok den var væk så det måtte altså være rigtig at jeg lige var faldet en tur ned i deres havedam smiley den dag i dag kan jeg stadig ikke huske det, det kun fordi mine venner har fortalt mig det at jeg ved hvad der er sket den nat,

• #11   12. mar 2012 Konge emne, keep em coming smiley

Kommentér på:
Druk Historier

Annonce