{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At tvangsafmelde bil
  • #2   22. mar 2012 OBS:
    Husk at afkrydse, hvis du ønsker at køretøjet skal afmeldes.
    Hvis du har dokumentation for salget af køretøjet i form af en slutseddel eller lign. bedes du vedlægge denne.

• #3   22. mar 2012 har du en slut sedel kan du gøre det med det samme

har du ikk en går der yderlig 3 uger før de afmelder den.

• #4   22. mar 2012 Ja præsis som du selv skriver:)

• Chris M
    Chris M Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 130
    #5   22. mar 2012 Jeg har FDM slutseddel med underskrift...

• Chris M
    Chris M Tilmeldt:
    maj 2011

#7   22. mar 2012 Jeg ringede til forsikringsselskabet i tirsdags, hvor jeg fik at vide at han havde 3 uger til at omregistrere, derfor ventede jeg..

• #8   22. mar 2012 Der er desværre flere forsikringsselskaber der ikke gider hjælpe deres kunder.
    Det er dårlig service i mine øjne.

Der hvor mine biler er forsikret, gør de det uden problemer når man skifter bil.
    køber har 3 uger fra den er solgt, og derefter bliver pladerne efterlyst

• #9   22. mar 2012 Barney Stinson...
    Man kan ikke opsige en bilforsikring,da det er lovpligtigt med en ansvarsforsikring.
    Eneste måde at opsige en forsikring på er ved at aflevere pladerne på motorkontoret.

• Chris M
    Chris M Tilmeldt:
    maj 2011

#10   22. mar 2012 Kan man tvangsafmelde eller ej?

• #13   22. mar 2012 Myggen '
    Lad nu vær med at udtal dig om noget du ikke ved.

• #14   22. mar 2012 Chris...
    Ja efter 21 dage helt præsis,så er det bare op på motorkontoret med salgskontrakten,og så en underskrift. Så er den afmeldt:)

• #15   22. mar 2012 Bagermesteren.. Hvad er det jeg ikke ved????

• #16   22. mar 2012 Jeg har opsagt flere biler, uden at aflevere pladerne på motorkontoret, og pengene kom hurtigt derefter.

At køber er dækket de 3 uger af ansvar er jo ikke ensbetydende med forsikringen ikke er opsagt.

• #17   22. mar 2012 Når mine kunder sælger deres bil, så opsiger jeg forsikringen og sender varsel til CRM omkring bilen er solgt, og har køber ikke omregistreret inden 3 uger så bliver pladerne efterlyst, Kunden får hans penge hurtigst muligt.

• #18   22. mar 2012 Bagermesteren...
    Du kan da ikke opsige en bilforsikring og samtidig beholde pladerne??? Jeg vil gerne se et sted hvor det står. For det lyder helt forkert i mine ører.

• #19   22. mar 2012 Man kan ikke opsige en bilforsikring,da det er lovpligtigt med en ansvarsforsikring.. Jo du ringer til forsikringen og opsiger din forsikring, evt i forbindelse med salg...

Eneste måde at opsige en forsikring på er ved at aflevere pladerne på motorkontoret.
    Forkert,
    ja køber har 3 uger til at få hans forsikring i orden, er den ikke det på 21. dag så bliver pladerne efterlyst, og han vil ikke kunne få den omregistreret bilen uden nye nummerplader, for jeg opsagde forsikringen samme dag HOS MIT FORSIKRINGSSELSKAB, og ikke hos motorkontoret.

Så motorkontoret er IKKE eneste sted forsikringen kan opsiges.

• Chris M
    Chris M Tilmeldt:
    maj 2011

#20   22. mar 2012 Jeg har skrevet til mit forsikringsselskab nu, og så tager jeg ned til skat i morgen og tvangsafmelder...

• #21   22. mar 2012 Jo du ringer til forsikringen og opsiger din forsikring, evt i forbindelse med salg...
    Da jeg solgte min bil for 3 år siden ringede jeg til forsikringsselvskabet for at opsige min forsikring,og fik at vide det kunne ikke lade sig gøre. Men at det ville køre helt automatisk efter de 3 uger.

a køber har 3 uger til at få hans forsikring i orden, er den ikke det på 21. dag så bliver pladerne efterlyst, og han vil ikke kunne få den omregistreret bilen uden nye nummerplader, for jeg opsagde forsikringen samme dag HOS MIT FORSIKRINGSSELSKAB, og ikke hos motorkontoret.
    Efter 3 uger havde den nye ejer af min bil stadig ikke omregistreret,og forsikringen sagde jeg skulle tage på motorkontoret med salgskontrakten og få den tvangsafmeldt. De kunne ikke gøre det hos forsikringen.

SÅDAN er det sket for mig.
    Men der er jo åbenbare forskellige regler lyder det til.
    Hvad siger andre,hvordan er det foregået hos jer?

• #22   22. mar 2012 Som bagermesteren skriver længere oppe, så der det noget mange selskaber gør for deres kunder,

Dem der ikke gør, jae de levere ikke en speciel god service til deres kunder.

• #23   22. mar 2012 Nej der er sgu forskel på folk kan jeg høre... Godt jeg ikke har det selskab mere så smiley

• #24   22. mar 2012 Myggen,
    Hvis nu køber af din bil vælger ikke at omregistrerer inden de 3 uger, Så hænger du på forsikring og vægt/grøn afgift. ( det er det mine kunder undgår ved jeg opsiger forsikringen og sender besked til CRM.

For når der er gået 3 uger fra salget om køber ikke har gjort som han skulle, ja hvor er slutseddelen henne, er den væk, Så tager det yderlig 3 uger når du tvangsafmelder hos Skat. Som du betaler for

• #25   22. mar 2012 Ja hvis man kan få forsikringen til at gøre det automatisk efter 3 uger,så er det da klart det nemmeste.
    Så blev jeg så klog.

Men jeg kan stadig ikke helt forstå hvordan det kan lade sig gøre at opsige forsikringen og samtidig beholde pladerne som Bagermesteren skriver?

Kommentér på:
At tvangsafmelde bil

Annonce