{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.226 visninger | Oprettet:

Nyt grafikkort bliver noget varm! {{forumTopicSubject}}

Heey der ude !
håber der er en computer freak der kan hjælpe mig smiley
jeg har lige købt mig et nyt MSI 560GTX-Ti Hawk lige fået det hjem og er lige blevet sat i plus den har fået de nyeste driver.. før hade jeg gtx 285 som jeg synes var ringe og larmede en hel del nå den arbejde.. nå meen problemet er at den runder 70grader når jeg spiller bf3 på low? jeg ved ikk lige om det er mig der mangler noget eller der bar er fejl på kortet? :S jeg skal ikk engang spille i 2min så larmer den og rundet de 70grader..
hjælp taak ! jeg har hørt en masse godt om kortet så jeg kan ikk helt forstå det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt grafikkort bliver noget varm!
  • #1   23. apr 2012 det kommer jo HEELT an på dit setup af det hele,.. uden at vide det så kan jeg ikke hjælpe dig

Mvh Computer freak smiley

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #2   23. apr 2012 du skal sørge for strøm til blæserne på kortet ? smiley :P

måske dit kabinet er for lille og pc'en generelt for pumpet i forhold til køling i kabinettet ?

• #3   23. apr 2012 Mange af high end graffikkortene "larmer" en smule når de skal arbejde...

70grader er ikke vildt for sådan et kort.. Og om du sætter bf3 på high eller low gør ingen forskel da graffikkortet arbejder på at banke så mange fps ud som den kan..

Vær bekymret hvis den ryger over de 90-95 smiley

• #4   23. apr 2012 Det er ganske almindeligt for stort set alle kort når de arbejder ..

Det er først når det ryger op på 100-110 grader at du skal være bekymret ..

• #5   23. apr 2012 Men hawk kortet er kendt for at larme en del under load... sådan er det bare smiley

• #6   23. apr 2012 Derfor det altid bedst kan betale sig og købe et reference kort, og selv smide en aftermarket køler på ..

Så kan man få den bedste og mest lydløse køling, til ca. samme pris som hvis man køber ex. et twin frozr kort ..

Eneste køler jeg kan anbefale hvis man ikke gider skifte selv er Gigabytes windforce 3x .

• #7   23. apr 2012 TWG: hvad vil du vide? smiley

Snoopy: det vil jeg regne med at det er fikset nå jeg får kortet smiley
    meen jeg har en 140mm foran og 2 80mm bagved eller hvad de nu er på og der er masser af huller i mit cooler master kabinet så det kan komme ud smiley så tror ikk problemet er der..

Sekula: jaaeh men hvad jeg har set så skulle det her kort kunne klare mere end det smiley

• #8   23. apr 2012 årrrh bræk ! troede lige det var skide godt smiley
    nååå nevermind ! taak for svarne !

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #9   23. apr 2012 Et grafikkort bliver 70grader inden du kigger dig om, og er ganske normalt, ville næsten være mere bange hvis det kun vidste 40 grader med en org køler monteret smiley
    Og så er det lige meget om det er en ref køler, eller en af de "opdaterede" Og som de andre skriver, så skal du først være bekymret, hvis kortet kommer over 100grader, så tag det bare helt roligt, alt er ganske normalt smiley

• #10   23. apr 2012 Hvis man uhæmmet laver nye huller og monterer blæsere, laver man ofte mere ravage end gavn. Principielt kan du pakke en computer ned i et meget lille kabinet; det afhænger simpelthen af airflow.

At du borer huller i dit cooler master kabinet, har sandsynligvis ødelagt det udemærket airflow cooler master plejer at have.

Anyway, 70 grader er vist meget almindeligt for kortet... Alle grafikkort med lidt ydelse, udvikler en del varme smiley

• #11   23. apr 2012 Dan: bar rolig jeg har ikk lavet nogle huller! smiley mere for sjov for fortæller at der er masser af udluftning i min kabinet smiley
    meen jeg har fundet fejlen og det var en af mine helt egne såå lige meget folkens smiley undskyld !

• #12   23. apr 2012 Må du fandenme da nok sige! Her har jeg lige brugt 30 sekunder på ingenting , skam dig hehe. Har også lige fået nyt gfx , et http://www.proshop.dk/Grafikkort/ASUS-HD7850-DC2-2GD5-2327729.html dælme dytme et lækkert gfx .

• #13   23. apr 2012 hah okeey lækkert smiley
    nu ligger den på 28grader imens jeg skriver her.. uhh det var godt og få vend den fan rigtigt smiley

• #14   23. apr 2012 hah okeey lækkert smiley
    nu ligger den på 28grader imens jeg skriver her.. uhh det var godt og få vend den fan rigtigt smiley

Kommentér på:
Nyt grafikkort bliver noget varm!

Annonce