{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.583 visninger | Oprettet:

Ny Tattoo - Spørgsmål! {{forumTopicSubject}}

Hey alle har lige fået lavet den fedeste tattoo på højre underarm, lige over håndledet.. men har lige et spørgsmål jeg ik fik spurgt ordentligt om..

når der bliver sagt at jeg ska undgå direkte sol hva menes der så med det? er det ment at solen ik må lyse lige ind på eller at jeg konstant ska have langærmet på hvergang jeg er ude.. ? og hva kan der ske ved at den får sol?
svaret er nok åbentlyst i sidste ende men derfor så lad venligst alle de åndssvage kommentarere blive ude.. tak

Mvh.
Ckrasmussen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Tattoo - Spørgsmål!
  • #1   3. maj 2012 Når du får lavet en tatovering er det vigtigt at du plejer den korrekt i helingsperioden. Ved korrekt pleje vil du opnå en pænere tatovering, som du trods alt skal bære resten af livet. Følgende retningslinjer bør følges i helingsperioden:

Plastfilmen du har fået hen over tatoveringen efter den var udført beholdes på i min. 4 timer. Fjern filmen og rens forsigtigt med lunkent vand og mild uparfumeret sæbe.

Smør tatoveringen med et tyndt lag creme, vi anbefaler pantothenol.

Følgende gælder i helingsperioden (ca. 14 dage):
    Tatoveringen smøres 5-6 gange dagligt med creme.

Undgå at udsætte tatoveringen for direkte sollys, solarium, salt- og klorvand.

Lad være med at klø i tatoveringen, da dette kan rive op i tatoveringen og derved trække farve med ud.

Lad være med at gnubbe direkte på tatoveringen når du er i bad - lad sæben løbe ned over tatoveringen. Dette er ligeledes for at undgå at rive op i tatoveringen.

Husk!! 50% af en pæn tatovering afhænger af at den er professionelt udført - de sidste 50% kommer an på hvordan tatoveringen efterbehandles.

Brug aldrig Helosan salve, da det tager farven ud, og kan give ar!

• #2   3. maj 2012 Det skal forstås således at du skal undgå direkte sollys på tatoveringen. For at din tatovering bliver pænest muligt, så er helingsprocessen altafgørende. Af samme grund må du ikke hive sår af din tatovering, men selv lade dem falde af. Jeg er tatoveret på hele højre arm. Helt fra kragebenet til midt på underarmen, og inde og ude. Da jeg blev tatoveret var min hud meget anstrengt efterfølgende. Jeg fik besked på at holde det uden for direkte sollys, holde det fugtigt (smøre det med fed creme), samt at lade sår falde af, af sig selv. Men som svar på dit spørgsmål, så JA du skal have lange ærmer på. Bare indtil at sårene falder af, og det er helet.

Held og lykke smiley

• #3   3. maj 2012 jeg fandt det her http://www.nice-tattoo.dk/22158749

og tillykke med den nye tatovering smiley

• #4   3. maj 2012 50% kommer an på hvordan man efterbehandler den !!! Gad vide om det hans undskyldning for at alt hans arbejde ligner lort ! OMG en amatør

• #5   3. maj 2012 Den skal bare ha godt med sol og klorvand, så bliver den top nice.

• #6   3. maj 2012 et spørgsmål jeg tit stiller mig selv er: når folk får skrevet noget på underarme og håndled, hvorfor fanden får de det så skrevet fra håndled og op, istedet for omvendt? Det er kun dem selv der kan læse det, for det vender nedad eller væk fra andre 90% af tiden...og det er vel kropsUDsmykning og ikke krops-indsmykning?

• #7   3. maj 2012 Brian det har jeg så fået lavet så den lige netop kan læses af andre og ik bare af mig selv... smiley

Ronnie N : din type person ledte jeg ik efter..

og til jer andre tak for den drenge smiley

• #8   3. maj 2012 cool...:-)

• #9   3. maj 2012 Man har først en fed tattoo når man har et Hage kors på lænden...

så ved du det

smiley

• #10   3. maj 2012 hej i kan melde jer ind i tatto gruppen her på bg, så slipper i for mærkelige kommentarer osv... der er "for det meste" kun seriøse tatto intresserede..
    http://www.bilgalleri.dk/grp_vis.aspx?GroupID=3857

• #11   3. maj 2012 Det første døgn intet sæbe vask den med lunken vand og flad hånd. hverken med eller uden parfume og de første 14 dage kun sæbe uden parfume og flad hånd. Meget lidt sol skader ikke men du skal ikke "tage sol" osv. At den får normalt sol "ikke vedvarende sol" sker der intet ved. Nu har jeg fået lavet for 30000kr efter hånden så jeg burde vide hvad jeg snakker om smiley mvh

• #12   3. maj 2012 Og lad den ikke tøre ud. Og lad være med at pille og klø så skal den nok blive fin.

• #13   3. maj 2012 Danni P

"hverken med eller uden parfume" .. Det kan vidst ikke lade sig gøre smiley

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 862
    #14   3. maj 2012 Som udgangs punkt er solen skadelig for en tatovering i hele den tatoveredes levetid.
    Jeg er kold. Og min sorte arm har fået alt det sol sen kan trække i de 20-25 år den har været malet. Og det har absolut ikke gjort tatoveringerne pænere. Og er idag langt fra så flotte som dem mine sol-sky kammerater har....

Din tattoo dit valg! Tillykke med den.

( jeg bakker ikke op om hagekors modellen smiley

Kommentér på:
Ny Tattoo - Spørgsmål!

Annonce